Kerrostaloissa muutto kiellettävä saunailtoina
Mulla ois tänään sauna ollut kuudelta. Tarvitsen hissiä koska en voi viidennestä kulkea rappusia liikuntavamman takia.
Hissi varattu, helvetillinen äänten meteli ja tavaroitten kolina ala-aulassa. Jätin menemättä, koska jos puoli tuntia olen saunassa on kotiin pääseminen taas vaikeaa.
Kommentit (30)
Ketään ei muuta keskellä kuukautta
Vierailija kirjoitti:
Kuka saunoo noin aikaisin?
Ne joilla on saunavuoro siihen aikaan. Se on hyvä aika saunoa. Nuoretkin ehtii iltamenoilleen.
Saunominen kiellettävä muuttoiltana.
Ei se kello vielä 6 ole, painamaan vaan hissin nappia ja kai sieltä yläkerroksesta voi huutaa, että siellä sinäkin haluat hissillä alas.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan. Tuntuu vaan muuttavan. Miten ovat sopineet. Alkuviikon muutti joku pois, en tiedä jatkavatko vielä vai joko tulee uudet sisään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muuttanut monesti keskellä kuukautta tms
Se hissi ei varmasti ollut joka sekunti varattu. Ihmiset joutuvat kantamaan niitä tavaroita hissille ja taas hissiltä autoon jne. Jos olisit muutaman minuutin jaksanut odottaa, olisit päässyt hissiin. Sama juttu takaisinpäin.
Olisit voinut myös sanoa (huhuilla?) muuttajille, että tarvitsisit hissiä välillä. Mutta jos mielummin uhriutuu netissä, niin oma on vika.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut weetee kerrostalossa!?
Kerrostalo voi olla wt. Mutta kröhöm, on sentään omistusasunnot.
Meillä on sauna joka ilta eli ei voi muuttaa sitten koskaan
eli siis kukaan ei voi koskaan muuttaa koska ainakin meidän talossa on joka ikinen ilta saunailta. päivälläkin voi varata saunavuoron jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen muuttanut kuun alussa, lopussa ja keskellä kuutakin.
Vierailija kirjoitti:
Se hissi ei varmasti ollut joka sekunti varattu. Ihmiset joutuvat kantamaan niitä tavaroita hissille ja taas hissiltä autoon jne. Jos olisit muutaman minuutin jaksanut odottaa, olisit päässyt hissiin. Sama juttu takaisinpäin.
Olisit voinut myös sanoa (huhuilla?) muuttajille, että tarvitsisit hissiä välillä. Mutta jos mielummin uhriutuu netissä, niin oma on vika.
Viittinny. Menen suihkuun kotona kohta
Joku nainen kirkui siellä karmealla äänellä, en saanut selvää mitä sanoi, mies karjui, tavaroita heiteltiin jyskeestä päätellen.
et sitten suutas osaa avata ja huikata että tarvitset hissiä?
tai odottaa hetken että hissi on vapaana?
Vierailija kirjoitti:
eli siis kukaan ei voi koskaan muuttaa koska ainakin meidän talossa on joka ikinen ilta saunailta. päivälläkin voi varata saunavuoron jos haluaa.
Meidän talossa on perjantai ja lauantai. Torstaivuorot lopetettiin säästösyistä. Ei sitä meillä eletä kuin elopellossa.
Saunavuoro varataan vakituiseksi, meillä ei mitään ex tempore-vuoroja ole.
Suomalaisilta Karen hahmoilta pitää kieltää puhe oikeus ja mielipiteet
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa kylpytakki päällä ja saunakamat käsissä seisomaan toisten tavaroiden keskelle ? Kiusallinen tapa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
et sitten suutas osaa avata ja huikata että tarvitset hissiä?
tai odottaa hetken että hissi on vapaana?
No puoli tuntia kun on löylyaikaa menee äkkiä jos odottaa lastauksen, purkauksen siinä välien selvittelyn lomassa.
Kuka saunoo noin aikaisin?