Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin tänään vegaanista kebabbia, oli tosi hyvää

Vierailija
17.01.2025 |

Rupean kasvissyöjäksi jos kaikki vegetuotteet on näin hyvän makuisia.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin vegaanista porsaan sisäfilettä sekä vegaanista lohisalaattia. Palan painikkeeksi vegaanista kaljaa sekä kahvia. Lopuksi panin  jälkiruoaksi vegaanista tyttöä kakkoseen. Kaikkea sitä joutuu onnensa eteen tekemään.

Vierailija
62/69 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään vegaanista HooKoon Sinistä vegaanisen sinapin kanssa. Kyllä oli hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks, jauhoja ja maustemössöä🤢

Vierailija
64/69 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta viihdettä ikinä kun saa vegaanin syömään liharuokaa valehtelemalla se ruoka vegaaniseksi. Itse vegaanit tämän aloitti valehtelemalla jotain ruokaa liharuuaksi vaikka siinä ei lihaa ole yhtään. Jos minua sekasyöjä saa huijata johonkin ideologiseen ruokaan niin minulla on täysi oikeus huijata vegaaneja

Ei niitä valehdella liharuoiksi. Kyllä niissä pakkauksissa aina lukee, että kyseessä on kasvistuote, enkä ole ikinä kuullut, että kukaan vegaani olisi yrittänyt huijata sekasyöjää väittämällä, että kyseessä on vaikka lihamakaronilaatikko, vaikka olisi soijarouheesta tehty. 

En minä niitä paketteja syö....itse sekasyöjänä kuulen jatkuvasti sitä että valehdellaan ruoka liharuuaksi vaikka siinä ei lihaa ole. Taidat siis itse olla niitä valehtelijoita tai sitten valehtelet nyt siittä että et ole koskaan kuullut.... 

Vierailija
65/69 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:lla on ollut  ---> t o d e l l a <---  hyviä vegetuotteita, sääli että ovat lopettaneet niiden valmistuksen. Vihreät pullat-valmisruoka-annos ja Seitan-pita.

Vierailija
66/69 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HK:lla on ollut  ---> t o d e l l a <---  hyviä vegetuotteita, sääli että ovat lopettaneet niiden valmistuksen. Vihreät pullat-valmisruoka-annos ja Seitan-pita.

Tämäkin on hyvä vaikka ei vege olekaan https://www.hk.fi/tuotteet/hk-helsingin-kauppiaiden-leipabaari-panini-m…

Vierailija
67/69 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihansyönti on täysin turhaa nykymaailmassa. Sen syönti pitäisi kieltää lailla.

Odotahan, kun tilanne menee oikein huonoksi. Silloin syödään jopa ihmisiä.

Vierailija
68/69 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vegaanit ei kehitä omia ruokiaan? Miksi vegaanit kopioivat liharuokia ja nimeää ruokansa liharuokien mukaan vaikka niissä ei lihaa ole?

Ihan samoista syistä kuin juustonpurijat ovat tehneet leipäjuustoja tai juustoleipiä, vaikka niissä ei ole jauhoja pätkääkään. Ensin keksittiin vilja ja siitä leipä ja paljon myöhemmin löydettiin maitoa lypsävät elukat ja vielä meni tovi ennen kuin keksittiin, että maidosta saa juustoa. Mutta oliko pakko nimetä yksi tuotteista leipäjuustoksi? Ihan hirveätä.

Vierailija
69/69 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kebab tarkoittaa grillattua jauhelihaa, jonka ei tarvitse olla edes lihaa, es.falafel. Suomessa suositut mummon lihapullat ja lihamureke ovat Turkista Ruotsin kautta 1700-luvun alkupuolella Suomeen tulleita kebab-reseptejä.

Kebab tarkoittaa varrasta, ei jauhelihaa. Edes döner kebab ei alkuperäisesti ole jauhelihaa vaan vartaaseen kasattuja kokolihapaloja. Falafel ei liity kebabiin mitenkään eikä niitä grillata. Lihapullat tms. jauheliharuuat ovat nimeltään kofta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän