Mikroaterioiden annoskoot on surkean pieniä, olen keski-ikäinen nainen ja kolme pitäisi ostaa
ettei jäisi nälkä. Nyt söin 2 lidlin muusi & nakkikastiketta, ja kyllä ois mennyt hyvin vielä 1 tai vaikka kaksikin annosta tita. Ja muusia auttamattiman vähän kun vertaa soosiin.
Tehtäisiinpä vaikka triplasti isompaa kokoa, ja nimeksi ihan milleniaaliwokejen kiusaksi vaikka: Raavaan työmiehen annos. Kannessa olisi suomalainen tanakka äijä huomiotakissa kädet puuskassa.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Esim. Kokkikartanolla on jotain valmisruokia 600-700g rasioissa.
Kokkikartanot on kauheen kalliita.
No ne onkin mikroaterioita, ei makroaterioita.
600 - 800g einestä ja saman verran tietysti salaattia kylkeen ja nälkä jää? Melkoista. Hyvin olet vatsasi venyttänyt.
Ne on just sopivia toimistotyötä tekevälle. Salaattia toki kaveriksi. Raskasta fyysistä työtä tekevä tai kovasti urheileva voi tarvita enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanot on kauheen kalliita.
Ja maistuvat 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
No ne onkin mikroaterioita, ei makroaterioita.
Piru vieköön. 😅
Vierailija kirjoitti:
Noitakin menee 2kpl yhdellä aterilla
M38
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta kun syöt noin paljon?
Minulla jää tavallisesta mikroannoksesta 1/3 yli. Säästän sen iltapalaksi. Ainoastaan mikrokeitot jaksan syödä kokonaan. En syö lisukkeita kun syön mikroaterian.
Nakkikastikkeessa ja muusissa on n. 350-400kcal/annos. Ei siis kovin paljon, mutta jos ei tupla-annos meinaa riittää niin kyllä on vähän turhan isoihin annoksiin itsensä totuttanut. Ellei sitten ole niitä tyyppejä jotka syö kaksi kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on just sopivia toimistotyötä tekevälle. Salaattia toki kaveriksi. Raskasta fyysistä työtä tekevä tai kovasti urheileva voi tarvita enemmän.
Salaatissa ei ole käytännössä mitään energiaa.
Toimistotyöläisellekään mikroateria ei riitä, paitsi jos hän syö tyyliin 5 kertaa päivässä.
On se kumma jos itse ei osaa tehdä ruokaa. Mutta toisaalta on hyvää että ihmiset ostavat valmisruokia. Alvit kilahtelee valtion kassaan. En missään vaiheessa osta paskoja valmisruokia
Minulle riittää varsin hyvin. Jää yleensä vähän ylikin, kun ei sitä mössöä viitsi syödä kun pahinpaan nälkään. N49
Mulle riittää yksi mikroateria ja lasi piimää ja olen myös keski-ikäinen nainen enkä edes mikään hoikka.
Kaksi annosta ja kaloreita jo hurjasti sekä suolaa aivan järkyttävästi. Ihanan terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
600 - 800g einestä ja saman verran tietysti salaattia kylkeen ja nälkä jää? Melkoista. Hyvin olet vatsasi venyttänyt.
Ei ollut salaattia kuule yhtään, ihan paljaaltaan mätin suoraan muoviastiassa. Kun söin ekaa, toinen pyöri mikrossa. Haittaakse?
Ap
Mulle riittää yksi mikroruoka.
54v.
Kokkoksatanon lohikeitosta lähtee nälkä myös isommalta mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Kaksi annosta ja kaloreita jo hurjasti sekä suolaa aivan järkyttävästi. Ihanan terveellistä.
Yhyy.