Mikroaterioiden annoskoot on surkean pieniä, olen keski-ikäinen nainen ja kolme pitäisi ostaa
ettei jäisi nälkä. Nyt söin 2 lidlin muusi & nakkikastiketta, ja kyllä ois mennyt hyvin vielä 1 tai vaikka kaksikin annosta tita. Ja muusia auttamattiman vähän kun vertaa soosiin.
Tehtäisiinpä vaikka triplasti isompaa kokoa, ja nimeksi ihan milleniaaliwokejen kiusaksi vaikka: Raavaan työmiehen annos. Kannessa olisi suomalainen tanakka äijä huomiotakissa kädet puuskassa.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi annosta ja kaloreita jo hurjasti sekä suolaa aivan järkyttävästi. Ihanan terveellistä.
Missä valmisruoassa olet suolaa nähnyt? Yksi maailman suurimmista ihmeistä, jos sellainen eteen sattuisi.
Usein tuollaista 0,8g suolaa 100g einestä. Kahdesta 300g annoksesta saisikin jo päivän suolakiintiön täyteen yksistään.
Syön joka päivä jonkin valmisruoan, aamupuuroon laitan teelusikallisen suolaa ja lisäksi vielä noin 10 siivua makkaraa. Ihan sopiva suolamäärä minusta.
Ei oo todellista 😳. Mutta kiitos että kannatatte suomalaista elintarviketeollisuutta ja valtion kassassa kuuluu kiva kilahdus alveja 🤗. Itse teen toisin ja kukkaroni kiittää siitä muttei valtion kassa eivätkä maataloustuottajat. Onneksi ei ole minun murheeni 😂🤣😂🤣