Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikroaterioiden annoskoot on surkean pieniä, olen keski-ikäinen nainen ja kolme pitäisi ostaa

Vierailija
17.01.2025 |

ettei jäisi nälkä. Nyt söin 2 lidlin muusi & nakkikastiketta, ja kyllä ois mennyt hyvin vielä 1 tai vaikka kaksikin annosta tita. Ja muusia auttamattiman vähän kun vertaa soosiin.

Tehtäisiinpä vaikka triplasti isompaa kokoa, ja nimeksi ihan milleniaaliwokejen kiusaksi vaikka: Raavaan työmiehen annos. Kannessa olisi suomalainen tanakka äijä huomiotakissa kädet puuskassa.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä, paljonko painat. 30 kg ylimääräistä? 

Vierailija
42/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kokkikartanolla on jotain valmisruokia 600-700g rasioissa.

Kokkikartanot on kauheen kalliita. 

Tuskin kilohinnat on kovin paljon kalliimpia kuin muut. Taidat vaan haluta halpaa ja paljon.

Kukapa ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne työttömälle miehelle tyyriitä. Se sinä olet vaikka toistuvasti yrität esittää naista. 

Kohta alat höpöttää taas 130-kiloisista naisista.

Vierailija
44/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä enkä ostakaan valmisaterioita kuin silloin kun on joku hyvä tarjous. Mielummin ostan vaikka lihapullapaketin ja perunamuusia.

Valmisperunamuussi maksaa joku 10 euroa kilolta.

Vierailija
45/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on 130-kiloinen työtön MIES. Vapaa-aikansa kuluu syöpötellen, juopotellen ja trollaillen.

Vierailija
46/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

600 - 800g einestä ja saman verran tietysti salaattia kylkeen ja nälkä jää? Melkoista. Hyvin olet vatsasi venyttänyt.

Perunan energiamäärä on joku 17%-25% verrattuna viljaan,ei siinä paljon syömistä ole.Salaatissa se on lähellä nollaa.

Vierailija
47/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat?

Vierailija
48/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi annosta ja kaloreita jo hurjasti sekä suolaa aivan järkyttävästi. Ihanan terveellistä. 

Missä valmisruoassa olet suolaa nähnyt? Yksi maailman suurimmista ihmeistä, jos sellainen eteen sattuisi.

Usein tuollaista 0,8g suolaa 100g einestä. Kahdesta 300g annoksesta saisikin jo päivän suolakiintiön täyteen yksistään. 

Vierailija
49/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
50/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön puolikkaan aterian ja yhden leivän. Kyllähän noita syödessä useamman kappaleen päivässä saa ihanteelliset sotanorsun mitat.

Vierailija
51/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi voinut olla minun tekemä aloitus. Kokkaan enimmäkseen itse, mutta joskus haluan säästää aikaa ja ostan eineksiä. Sitä en ymmärrä, että miksi 300-400 g einekset maksaa 2-3 €, mutta 600 g einekset 7-8 €? Jos niiden hinnat saataisiin pysyvästi vitosen pintaan, niin raaskisi ostaa useammin. 

Vierailija
52/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on 130-kiloinen työtön MIES. Vapaa-aikansa kuluu syöpötellen, juopotellen ja trollaillen.

Älä jankuta mitä muut on tai ei ole. Minä olen nainen ja syytön siihen jos itselläsi on anoreksia, kun tämmöiset "ruokamäärät" noin pelottaa. 

Ap

Vierailija
53/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi annosta ja kaloreita jo hurjasti sekä suolaa aivan järkyttävästi. Ihanan terveellistä. 

Missä valmisruoassa olet suolaa nähnyt? Yksi maailman suurimmista ihmeistä, jos sellainen eteen sattuisi.

Usein tuollaista 0,8g suolaa 100g einestä. Kahdesta 300g annoksesta saisikin jo päivän suolakiintiön täyteen yksistään. 

Se alle 5g suolasuositus koskee pientä yliherkkää vähemmistöä joka ei eritä suolaa normaalisti pois elimistöstä.Tämän myönsi asiaa tutkinut Kansanterveyslaitoksen professori Antti Aro.

Vierailija
54/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta ne on maustettu hel...tin pahalla mausteella.

Vierailija
55/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia et tee itse kattilallista keittoa ja kai sä nyt itse tiedät paljon syöt,niin ostat sen verran sitä ruokaa itsellesi vaikka niitä mikroaterioita.

Vierailija
56/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön puolikkaan aterian ja yhden leivän. Kyllähän noita syödessä useamman kappaleen päivässä saa ihanteelliset sotanorsun mitat.

Yhyy. Yhyyyy. 

Vierailija
57/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on pakastepitsojakin 3kpl paketissa. Osta sellainen.

Vierailija
58/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne aterial niin pieniltä tuntuvat, sitten ei taida auttaa ne Atrian lanseeraamat vähän isommat annoksetkaan. Ehkä sitten joku perheboksi?

Vierailija
59/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kilohinnat on kovin paljon kalliimpia kuin muut. Taidat vaan haluta halpaa ja paljon.

Kukapa ei. 

Naiset. Naiset haluavat laatua, ei määrää. Opi tämä, Pena.

Vierailija
60/102 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä enkä ostakaan valmisaterioita kuin silloin kun on joku hyvä tarjous. Mielummin ostan vaikka lihapullapaketin ja perunamuusia.

Valmisperunamuussi maksaa joku 10 euroa kilolta.

Perunoita saa erolla kilon tai kaksi. Eikä tartte osata kuin keittää ne. Mieskin voi oppia.