Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reservin ikäraja nousee 65 vuoteen

Kommentit (552)

Vierailija
521/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämmöistä maata edes viitsii puolustaa, en minä ainakaan 

Kyllä puolustaa voi näköjään määräilemällä ja lakeja säätelemällä suomalaisia miehiä velvoittamaan kun taas muita ei tällaiset lait koske eikä sellaisia säädellä. MIehille erityisrangaistuksia ja naisille erityisvapauksia.

Eikä päättäjillä ole ollut intoa korjata muitakaan miehiä syrjiviä lakeja. Tasa-arvo ei toteudu rauhankaan aikana. Ei tarvitse kuin mennä muihin pohjoismaihin niin niissä miehiä ja naisia koskevat samat

Tämä on uusin käänne tässä tasa-arvottomassa feministimaassa. 

Vierailija
522/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin nähdään taas Nytkikseltä uusi joukkosyyllistämiskampanja miehiä kohtaan? Milloin hallituksen naisministerit valehtelee miesten olevan taas etuoikeutettuja? Eliitti saisi itse mennä sotimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 66. Sopivasti pääsin karkuun!

Ja minä täytän vasta tänä syksynä 65. Eli vielä voin joutua, vai mitä luulette?

Senkus eroat reservistä vaikka tänä iltana. Itse päätät.

En voi erota reservistä koska en ole siinä enää. Jos uusi laki astuu voimaan vaikka 1.9.2025 niin joudun vissiin uudestaan reserviin muutamaksi kuukaudeksi. 

Toinen juttu on että mitä minä reservissä teen, tai mitä armeija tekisi minulla? Olen ollut kertausharjoituksissa viimeksi 35 vuotta sitten, ja vaikka on alikessun natsat niin kaikki mitä olen intissä oppinut olen unohtanut. 

Vierailija
524/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ampumassa rautatähtäimellä pitkästä aikaa, ei onnistu enää. Ikänäkö ja hajataitto sellaista luokkaa etten pysty tarkentamaan näköä tähtäimeen ollenkaan, suttuista tuplakuvaa. Armeijassa kuljetin porukkaa kuorma-autoilla, no ei ole C-korttia voimassa enää. Kaiken kukkuraksi nivelrikko polvissa ja olkapäissä. Mä en oikeasti tiedä mitä armeijassa voisin tehdä, paitsi vitsikkäästä kerrottua "miinanraivausta"

Vierailija
525/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kävin ampumassa rautatähtäimellä pitkästä aikaa, ei onnistu enää. Ikänäkö ja hajataitto sellaista luokkaa etten pysty tarkentamaan näköä tähtäimeen ollenkaan, suttuista tuplakuvaa. Armeijassa kuljetin porukkaa kuorma-autoilla, no ei ole C-korttia voimassa enää. Kaiken kukkuraksi nivelrikko polvissa ja olkapäissä. Mä en oikeasti tiedä mitä armeijassa voisin tehdä, paitsi vitsikkäästä kerrottua "miinanraivausta"

Kriisitilanteessa tuskin ajokortin vanhentuminen on ongelma. Parin päivän pikakoulutus, leima uuteen ajokorttiin ja ukko ratin taakse kuljettamaan tavaraa. Tuo on ihan höpöjuttua, ettäkö suurin osa 60-vuotiasta miehistä olisi niin huonokuntoisia, ettei kykene mitään tekemään. Jokainen tietää, ettei se ole totta.

Vierailija
526/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske, enää minua kun olen yli 50.

En kuulu enää nyksyisen lain mukaan reserviin ja lain muuttaminen ja sen perusteella lisääminen takaisin rekisteriin reserviläiseksi olisi rikoslain mukaan käytännössä törkeä petos.

Vierailija
527/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sieltä saatanan armeijasta pääse sitten ikinä pois. Perkele kohta sinne määrätään 80 vuotiaatkin. 

Vierailija
528/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sivarit rintsmalle joudu, vaan ne päätyvät sivilitehtäviin.

Vierailija
529/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset kanssa inttiin, 4 miljonaa vahvuteen ja raja Uralille!!!

Vierailija
530/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta.

T: Sivari

Minä kuulun varareserviiin. Minut on vapautettu. Täytyy hakea sivilipalveluksen lisävarantoon. Turvata näin puolustusvoimien palvelukseen joutumisesta, etten joudu. 

Vierailija
531/552 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta.

T: Sivari

Hyvä, sivarit pääsevät rauhanomaiseen eturintaman sulatuskomppaniaan, tohojen kanssa sulattamaan maata

Tohot on siellä reservissä ja armeijassa.

Vierailija
532/552 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sieltä saatanan armeijasta pääse sitten ikinä pois. Perkele kohta sinne määrätään 80 vuotiaatkin. 

80v vielä liian nuori. Sata vuotta rajaksi ja jos kuolee aikaisemmin niin omaisten täytyy maksaa sakkoja.

Vierailija
533/552 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siellä rintamalla on yhtä aikaa poika (22 v), isä (42 v) ja isoisä (62 v).

Vierailija
534/552 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä pääsee pois yhdessä päivässä. Täytä lomake netissä. Sitten, jos ei ole kotona printteriä, tulosta toinen lomake vaikka kirjastossa ja täytä se. Vie se lähimpään esikuntaan. Eivät sen jälkeen häiritse kertausharjoituksilla.

Vierailija
535/552 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi valitsin sivarin. 

Nykyinen sotapsykoosi takaa sen että muut joutuvat 5 vuoden sisällä sotaan. 

Vierailija
536/552 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet sotaan kuten kaikki muut.

Vierailija
537/552 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomen hallitusta on huijattu lähteen eskaloimaan tilannetta. mikä on tyhmää. suomi pitää pelastaa sodalta se on ainoa järki asia. rahat ja ihmiset ei riitä mihinkään konfliktiin.euroopan varastot materiaalin suhteen loppu.ei saataisi mitään tukee todennäköisesti.

suomalaisia on kupattu veroilla ihan liikaa. monella ei ole mitä puolustaa.aikaisemmin ihmiset omisti maata ja talon,nykymies ei omista juuri mitään, kuin velkaisen auton.en usko että nuorten motiivi enää riittää siinä määrin mitä aiemmin,nuoriso on niin opiskellutta ja fiksua, ettei eliitin puolustaminen ole varmaa. mistä me tiedetään mikä on meille parempi diili.

en usko että maaseudun rollaattori ukot ,joilta on sähkölaskuilla kupattu viimeisetkin ruokarahat, kuuntelee mitään häkkäsen fantasia houretta. eläkeläisukko ei välttämättä lähde minnekkään kenenkään käskystä. moni suomalainen armeija tyyppi alkoholisoituu, kun armeijassa on liikaa ilmaista al

täällä haisee taas kaalipää-Kolja

Vierailija
538/552 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä etten kuulu reserviin.

Vierailija
539/552 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mene. 

Koskee vain asepalveluksen käyneitä. Tietty monella sotapsykoosiin joutuneella on fantasioita siitä että pääsevät tapattamaan sivareita ja C-miehiä, mutta todellisuudessa vain te joudutte droneja väistelemään. 

Vierailija
540/552 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mene. 

Koskee vain asepalveluksen käyneitä. Tietty monella sotapsykoosiin joutuneella on fantasioita siitä että pääsevät tapattamaan sivareita ja C-miehiä, mutta todellisuudessa vain te joudutte droneja väistelemään. 

Kyllä sinä menet. Haemme ja talutamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi