A-kuppiset, millaisia liivejä käytät?
Käytän topattuja ja kaarituettomia. Ärsyttää kun valikoima kaupoissa on A-kupissa tosi huono ja vähänkin nätit on aina loppu. Yhdet mieleiset löysin netistä, tilaisin lisää ja eri väreissä, mut koot aina loppu
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, A-kupille on juuri paras valikoima kauniita rintaliivejä. Ei sentään prismassa, mutta missä tahansa vaatekaupassa.
No ei ole. Suurimmassa osassa malleja koot alkaa b:stä
Vierailija kirjoitti:
Ok, muut ei halua käyttää naisellisia alusvaatteita a-kuppisuudesta huolimatta
Meinaatko että topit tai braletet on miesten vaatteita? Kyllä ne minusta ihan naisellisia on, useimmat braletet esim on pitsiä. Näyttäisi aika naurettavalta miehen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti kun kumartuu, kaula-aukosta näkyy suoraan sisään. Eikö teitä se haittaa?
Mihin ihme säkkeihin oikein pukeudut?
Vierailija kirjoitti:
olen kade. käyttäisin varmaan alustoppia ainoastaan niin kuin kotioloissa lolloista huolimatta.
No ei pysty kun jossain vaiheessa pakko laittaa liivit vaikka vaan kotona, kun lollot häiritsee ilman tukea.
https://www.netlingerie.nl/products/tommy-hilfiger-triange-bralette-bh-…
Esim mulla on tällaisia, aika naisellinen mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, A-kupille on juuri paras valikoima kauniita rintaliivejä. Ei sentään prismassa, mutta missä tahansa vaatekaupassa.
Ei ainakaan h&m:llä, kappahlilla, lindexissä tai new yorkerilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä ostaa kuppikokoja, osta niitä jotka on s-m-l mitoitettu. Ei mullekaan 85AA kokoa löydy mistään, mutta L kokoa olevia tuotteita löytyy vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan h&m:llä, kappahlilla, lindexissä tai new yorkerilla.
Paikkakunnalta löytyy nuo kaikki. Mun kokoa ei löydy hyllystä koskaan (80A)
Vierailija kirjoitti:
https://www.netlingerie.nl/products/tommy-hilfiger-triange-bralette-bh-…
Esim mulla on tällaisia, aika naisellinen mun mielestä.
Pitää olla tosi hoikka, että näyttää hyvältä. Muuten oikein korostaa lättänyyttä
Outoja kommentteja. Kyllä minulla ainakin rinnat tarvitsee tukea. Liikkuessa sattuu muuten ja tärinäkin tuntuu epämiellyttävältä. Lisäksi liivit estää nännien näkymisen ja vaatteetkin istuu nätimmin. Muutenkin naiselliset alusvaatteet on osa omaa pukeutumista.
Minulla on käytössä liivejä toppauksilla tai sitten käytän braletteja. Helppo on mielestäni löytää liivejä. Yleensä ostan Lindexiltä tai sitten tilaan Zalandolta.
A-kuppia löytyy netistä hyvin. Zalandolla on ainakin ihan hyvä valikoima. Samoin changessa, jos hinta ei ole este. (Changessa kokosi on todennäköisesti hieman eri). Cubuksessa on kauniita, tosin vain muutamaa mallia. Olen huomannut, että kaikki koot loppuu liiveistä äkkiä, mutta jos laittaa tuotevahdin niin yleensä niitä tulee palautuksina. Kannattaa säännöllisesti katsoa onko tullut uutuuksia, ei vain silloin kun on suuri tarve saada uudet liivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti kun kumartuu, kaula-aukosta näkyy suoraan sisään. Eikö teitä se haittaa?
Mitä sieltä muka näkyy?
Napa!
Minulla B/C, mikä on pienehkö kuppi 70 ympäryksellä. Yleensä vain urheillessa käytän liivejä. Aluspaidoilla yritän peittää nännejä, mutta kesällä valkosen t-paidan kanssa pidettävä urheilutoppia (en omista muuta) koska yhteiskunnassamme naisten nännit ovat niin saastaiset vaikka miehilläkin sellaiset on. Ärsyttää.
Korona-aikana totuin olemaan kommandona, ja siitä se laajeni myös julkisille paikoille.
Meettekö treffeillekin uuden kumppanin kanssa kommandona tai jollain zero feel -topilla?
Vierailija kirjoitti:
Meettekö treffeillekin uuden kumppanin kanssa kommandona tai jollain zero feel -topilla?
Joo? En mene suoraan treffeiltä nakuilemaan. Joten mitä väliä?
Ja ei ole kukaan mies ikinä valittanut kun löytää minut paidan alta kommandona 😂!
Millainen pitää paidan olla että näin kävisi?! Tosi löysä malli ja iso kaula-aukko? Ei kyllä ole ikinä mun vaatteissa ollut ongelma. Paidat pysyy kyllä ihoa vasten vaikka kumartelisi.