Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-kuppiset, millaisia liivejä käytät?

Vierailija
17.01.2025 |

Käytän topattuja ja kaarituettomia. Ärsyttää kun valikoima kaupoissa on A-kupissa tosi huono ja vähänkin nätit on aina loppu. Yhdet mieleiset löysin netistä, tilaisin lisää ja eri väreissä, mut koot aina loppu

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti kun kumartuu, kaula-aukosta näkyy suoraan sisään. Eikö teitä se haittaa?

Millainen pitää paidan olla että näin kävisi?! Tosi löysä malli ja iso kaula-aukko? Ei kyllä ole ikinä mun vaatteissa ollut ongelma. Paidat pysyy kyllä ihoa vasten vaikka kumartelisi. 

Vierailija
22/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, A-kupille on juuri paras valikoima kauniita rintaliivejä. Ei sentään prismassa, mutta missä tahansa vaatekaupassa. 

No ei ole. Suurimmassa osassa malleja koot alkaa b:stä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, muut ei halua käyttää naisellisia alusvaatteita a-kuppisuudesta huolimatta

Meinaatko että topit tai braletet on miesten vaatteita? Kyllä ne minusta ihan naisellisia on, useimmat braletet esim on pitsiä. Näyttäisi aika naurettavalta miehen päällä. 

Vierailija
24/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti kun kumartuu, kaula-aukosta näkyy suoraan sisään. Eikö teitä se haittaa?

Mihin ihme säkkeihin oikein pukeudut?

Vierailija
25/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kade. käyttäisin varmaan alustoppia ainoastaan niin kuin kotioloissa lolloista huolimatta.

No ei pysty kun jossain vaiheessa pakko laittaa liivit vaikka vaan kotona, kun lollot häiritsee ilman tukea.

Vierailija
26/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.netlingerie.nl/products/tommy-hilfiger-triange-bralette-bh-…

Esim mulla on tällaisia, aika naisellinen mun mielestä. 

Vierailija
27/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, A-kupille on juuri paras valikoima kauniita rintaliivejä. Ei sentään prismassa, mutta missä tahansa vaatekaupassa. 

Ei ainakaan h&m:llä, kappahlilla, lindexissä tai new yorkerilla.

Vierailija
28/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä ostaa kuppikokoja, osta niitä jotka on s-m-l mitoitettu. Ei mullekaan 85AA kokoa löydy mistään, mutta L kokoa olevia tuotteita löytyy vaikka kuinka. 

Vierailija
29/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan h&m:llä, kappahlilla, lindexissä tai new yorkerilla.

Paikkakunnalta löytyy nuo kaikki. Mun kokoa ei löydy hyllystä koskaan (80A)

Vierailija
30/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.netlingerie.nl/products/tommy-hilfiger-triange-bralette-bh-…

Esim mulla on tällaisia, aika naisellinen mun mielestä. 

Pitää olla tosi hoikka, että näyttää hyvältä. Muuten oikein korostaa lättänyyttä

Vierailija
31/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja. Kyllä minulla ainakin rinnat tarvitsee tukea. Liikkuessa sattuu muuten ja tärinäkin tuntuu epämiellyttävältä. Lisäksi liivit estää nännien näkymisen ja vaatteetkin istuu nätimmin. Muutenkin naiselliset alusvaatteet on osa omaa pukeutumista. 

Minulla on käytössä liivejä toppauksilla tai sitten käytän braletteja. Helppo on mielestäni löytää liivejä. Yleensä ostan Lindexiltä tai sitten tilaan Zalandolta.

Vierailija
32/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laamapaitaa.

Vierailija
33/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi zero feel

Vierailija
34/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppia löytyy netistä hyvin. Zalandolla on ainakin ihan hyvä valikoima. Samoin changessa, jos hinta ei ole este. (Changessa kokosi on todennäköisesti hieman eri). Cubuksessa on kauniita, tosin vain muutamaa mallia. Olen huomannut, että kaikki koot loppuu liiveistä äkkiä, mutta jos laittaa tuotevahdin niin yleensä niitä tulee palautuksina. Kannattaa säännöllisesti katsoa onko tullut uutuuksia, ei vain silloin kun on suuri tarve saada uudet liivit.

Vierailija
35/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että nelly.com on myös kauniita liivejä A-kupissa.

Vierailija
36/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sieltä muka näkyy?

Napa!

Vierailija
37/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla B/C, mikä on pienehkö kuppi 70 ympäryksellä. Yleensä vain urheillessa käytän liivejä. Aluspaidoilla yritän peittää nännejä, mutta kesällä valkosen t-paidan kanssa pidettävä urheilutoppia (en omista muuta) koska yhteiskunnassamme naisten nännit ovat niin saastaiset vaikka miehilläkin sellaiset on. Ärsyttää.

Korona-aikana totuin olemaan kommandona,  ja siitä se laajeni myös julkisille paikoille.

Vierailija
38/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meettekö treffeillekin uuden kumppanin kanssa kommandona tai jollain zero feel -topilla?

Vierailija
39/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meettekö treffeillekin uuden kumppanin kanssa kommandona tai jollain zero feel -topilla?

Joo? En mene suoraan treffeiltä nakuilemaan. Joten mitä väliä? 

Vierailija
40/42 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole kukaan mies ikinä valittanut kun löytää minut paidan alta kommandona 😂!