A-kuppiset, millaisia liivejä käytät?
Käytän topattuja ja kaarituettomia. Ärsyttää kun valikoima kaupoissa on A-kupissa tosi huono ja vähänkin nätit on aina loppu. Yhdet mieleiset löysin netistä, tilaisin lisää ja eri väreissä, mut koot aina loppu
Kommentit (42)
Eikö tuo ole vähän kuin kysyisi kaljulta että mitä hiusgeeliä käytät?
Vierailija kirjoitti:
En mitään, miksi käyttäisin kun ei ole mitään mitä pitäisi tukea 😅
En minäkään tuen takia tarvi, vaan alusvaatteena Nänneihin hierää, jos vain paita päällä. Ja näkyyhän vaikka paitapuserosta läpi. Toppauksilla saa myös vaatteet istumaan paremmin kuin tyhjänä roikkuessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole vähän kuin kysyisi kaljulta että mitä hiusgeeliä käytät?
Tai että mihin Paavi tarvitsee palleja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi mitään! 😆
Minä käytän sellaisia kevyitä braletteja nännien peittona toimistolla jos on ohut paita, mistä näkyy nännit läpi. Muuten minäkin menen "kommandona".
olen kade. käyttäisin varmaan alustoppia ainoastaan niin kuin kotioloissa lolloista huolimatta.
En käytä yleensä. Silloin kun tarvitsee visuaalista peittoa esim ohuempien kesävaatteiden kanssa, käytän joko sloggin zero-feel toppeja tai jotain kaarituettomia braletteja. En tarvitse tukea enkä nännien piilotusta, mulla ei ikinä ole mitään nöpötysongelmaa niinkuin joillakin ilmeisesti.
Minusta nykyään valikoima on oikein hyvä, kun braletet on muotia ollut jokusen vuoden.
Sopivasti kun kumartuu, kaula-aukosta näkyy suoraan sisään. Eikö teitä se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
En mitään, miksi käyttäisin kun ei ole mitään mitä pitäisi tukea 😅
Ainahan niitä tuetaan, jotka eivät tarvitse mitään tukea.
Mitä ihmettä, A-kupille on juuri paras valikoima kauniita rintaliivejä. Ei sentään prismassa, mutta missä tahansa vaatekaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti kun kumartuu, kaula-aukosta näkyy suoraan sisään. Eikö teitä se haittaa?
Mitä sieltä muka näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sieltä muka näkyy?
No sepä, ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on silloin paidassa, ei liivittämyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on silloin paidassa, ei liivittämyydessä.
Tämä. En minä halua, että kukaan näkee suoraan paidan sisään kumartuessa, vaikka olisi rintaliivit.
Ok, muut ei halua käyttää naisellisia alusvaatteita a-kuppisuudesta huolimatta
Ei tarvi mitään! 😆