Tapojasi, joita muut ihmettelevät/pitävät outoina -peukutusketju
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin käyttäydyn kuin sinä, peukku alas = minä en ole kuin sinä tässä asiassa. Ap aloittaa:
Pyyhin kirjastosta lainaamieni kirjojen kannet puhtaiksi, kun tuon kirjat kotiin. Kannet ovat usein ihan mähmäisiä ja niistä lähtee paljon ruskeanharmaata likaa pyyhkiessä. Tätä tapaani on ihmetelty, kun muiden mielestä kirjat eivät ole likaisia.
Ap
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja asun yksin. Aina kun kerron, että olen käynyt museossa, elokuvissa tai matkoilla, minulta kysytään,
kenen kanssa olin liikkeellä. "Ihan itseni kanssa" vastaan. Niin kuin muka tarvitsisi seuraa tuollaisiin juttuihin.
Eipä kukaan minulle ole tuollaista ihmetellyt, vaikka teen samoin. Vai ihmettelevätkö siis jotkut toimintaasi?
Vierailija kirjoitti:
Annan leivän kuivua pari päivää ennen syömistä. Maistuu paremmalta kuin aivan tuore leipä
Minä teen noin myös mutta vain ruisleivän kanssa. Patonkin tarttee olla tuaretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lajittelen laskut ja terveydenhuollonkin paperit paperinkeräykseen, mutta leikkaan nimet ja hetut ym. henkilötiedot pois.
Mihin sitten? Noin minäkin teen.
Revin laskut ja terveydenhuollon paperit sekajätteeseen, joka menee jätelaitoksella polttoon.
Paperisilppureita saa edullisesti. Suosittelen.
Imppaan kalsareitani ja saan siitä euforisen olon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lajittelen laskut ja terveydenhuollonkin paperit paperinkeräykseen, mutta leikkaan nimet ja hetut ym. henkilötiedot pois.
Mihin sitten? Noin minäkin teen.
Revin laskut ja terveydenhuollon paperit sekajätteeseen, joka menee jätelaitoksella polttoon.
Paperisilppureita saa edullisesti. Suosittelen.
Paras tapa on polttaa ne paperit, joissa on henkilökohtaista tietoa. Miksi ihmeessä pitäisi paperisilppuri sitä varten hankkia?
Minä teen tätä juustonaksuilla! Juustonaksujen pitää antaa "nahistua" huoneilmassa vuorokausi tai pari ennen kuin ovat parhaimmillaan. :D