Tapojasi, joita muut ihmettelevät/pitävät outoina -peukutusketju
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin käyttäydyn kuin sinä, peukku alas = minä en ole kuin sinä tässä asiassa. Ap aloittaa:
Pyyhin kirjastosta lainaamieni kirjojen kannet puhtaiksi, kun tuon kirjat kotiin. Kannet ovat usein ihan mähmäisiä ja niistä lähtee paljon ruskeanharmaata likaa pyyhkiessä. Tätä tapaani on ihmetelty, kun muiden mielestä kirjat eivät ole likaisia.
Ap
Kommentit (106)
Olen nainen ja asun yksin. Aina kun kerron, että olen käynyt museossa, elokuvissa tai matkoilla, minulta kysytään,
kenen kanssa olin liikkeellä. "Ihan itseni kanssa" vastaan. Niin kuin muka tarvitsisi seuraa tuollaisiin juttuihin.
Syön leipää (ruisleipä) ilman levitteitä, leikkeleitä ja juustoa.
Syön vaaleata palaleipää suoraan pakastimesta, siis sulattamatta.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan nosta trolleytä hattuhyllylle, koska trolley on likainen. Voi tippua sulavaa lunta tai kesällä hiekkaa alhaalla olijan päähän. Minun päähäni on tippunut, koska muut ihmiset nostavat ilman muuta junassa likaiset maassa raahatut laukkunsa toisten pään yläpuolelle yhtään ajattelematta.
No ne laukuthan ovat tiellä, jos niitä ei laiteta sinne missä niitä kuuluukin matkan ajan säilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lajittelen laskut ja terveydenhuollonkin paperit paperinkeräykseen, mutta leikkaan nimet ja hetut ym. henkilötiedot pois.
Mihin sitten? Noin minäkin teen.
Voisi viedä töihin tietoturvajätteeseen tai silppuriin. Mutta en vie, vaan askartelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lajittelen laskut ja terveydenhuollonkin paperit paperinkeräykseen, mutta leikkaan nimet ja hetut ym. henkilötiedot pois.
Revin laskut ja terveydenhuollon paperit sekajätteeseen, joka menee jätelaitoksella polttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan nosta trolleytä hattuhyllylle, koska trolley on likainen. Voi tippua sulavaa lunta tai kesällä hiekkaa alhaalla olijan päähän. Minun päähäni on tippunut, koska muut ihmiset nostavat ilman muuta junassa likaiset maassa raahatut laukkunsa toisten pään yläpuolelle yhtään ajattelematta.
No ne laukuthan ovat tiellä, jos niitä ei laiteta sinne missä niitä kuuluukin matkan ajan säilyttää.
Normikokoiset trolleyt mahtuu istuimen alle, mutta eihän 99 % ihmisistä tätä ymmärrä. Sitä isommat kuuluu junan eteiseen.
Kirjoitan joka päivä kalenteriin varani ja velkani, siis tilien saldoja ja kolikoita myöten.
Annan leivän kuivua pari päivää ennen syömistä. Maistuu paremmalta kuin aivan tuore leipä
Mulla on salarakkaana lihavia (+100kg), vanhoja (+55v) ja ei-niin-viehkeitä naisia, vaikka oma vaimoni on kaunis, treenattu ja isotissinen minua nuorempi nainen.
M44
Se, että hyvin hyvin harvoin juon alkoholia. Ilmeisesti ei sovi joidenkin asenteisiin.
Pidän tilastoa siitä, miten nopeasti miehet ottaa seksin puheeksi nettideiteillä. Tavallaan turhaa työtä, arvaatte varmasti tuloksen. Sillä ei ole väliä, millaista suhdetta nainen sanoo etsivänsä. Mutta omaksi huvikseni lasken, monesko viesti käsittelee seksiä ja miten se otetaan puheeksi.
Käytän teepussia vedessä vain joitain sekunteja, tyyliin pussi veteen - pussi pois. Muut sanoo että noin saa vain värjääntynyttä vettä, mutta kyllä se myös maistuu teelle ja juoksettaa vessassa. Lähinnä viimemainittua efektiä en kaipaa yhtään enempää joten en ole nähnyt syytä pidentää pussin vedessäoloaikaa.
En juopottele. Käyn vain etkoilla. Kun muut jatkavat baariin, katoan kuin pieru saharaan - eli kotiin. :-D
"
Mulla on salarakkaana lihavia (+100kg), vanhoja (+55v) ja ei-niin-viehkeitä naisia, vaikka oma vaimoni on kaunis, treenattu ja isotissinen minua nuorempi nainen.
M44"
Saanko suoraan kysyä, miksi ihmeessä? Aina olen luullut, että jos on joku unelmaböönä, silloin ei halua pettää. Yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
En juopottele. Käyn vain etkoilla. Kun muut jatkavat baariin, katoan kuin pieru saharaan - eli kotiin. :-D
Mitä teet kun muut juhlivat?
En käy kommariprismassa, vaikka niitä on 3 lähellä
Juon Pepsi Maxia päivittäin, 3-4 litraa.
Jo noin 30 vuotta.