Tapojasi, joita muut ihmettelevät/pitävät outoina -peukutusketju
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin käyttäydyn kuin sinä, peukku alas = minä en ole kuin sinä tässä asiassa. Ap aloittaa:
Pyyhin kirjastosta lainaamieni kirjojen kannet puhtaiksi, kun tuon kirjat kotiin. Kannet ovat usein ihan mähmäisiä ja niistä lähtee paljon ruskeanharmaata likaa pyyhkiessä. Tätä tapaani on ihmetelty, kun muiden mielestä kirjat eivät ole likaisia.
Ap
Kommentit (106)
Jätän menemättä kahvilaan/ravintolaan, jos en saa Suomessa palvelua suomeksi.
Haen töitä, enkä ole päässyt koulutuksesta ja kokemuksesta huolimatta.
Syön eväshampurilaiset lämmittämättä 🍔
Valitsen aina "pitkäkestoisemman" ilon. Jos pitäisi valita, teenkö 70 eurolla aikakauslehtitilauksen puoleksi vuodeksi vai menenkö kerran teatteriin, niin valitsen ensimmäisen. Tai jos pitäisi valita, teenkö 10 000 eurolla keittiöremontin vai upean matkan ulkomaille, niin valitsen ensimmäisen. Tykkään käyttää rahani niin, että saan niistä pitkään iloa. (Ja toki ymmärrän, että jollekin toiselle se pitkä ilo tulee siitä teatterista tai matkasta)
Laimennan tuoremehun vedellä. Maistuu mielestäni paljon paremmalta niin.
Minulle ei ole se ja sama, millaiset astiat/lakanat tms kotona on. Saan iloa siitä, että kotona on mielestäni kaunista.
Alkoholittomuus. En ole mikään entinen päihdeongelmainen, juominen ei vain kiinnosta ollenkaan. Enkä koe, että alkoholista olisi mitään hyötyä, sillä on paljon terveyshaittoja. Tämä jaksaa hämmentää joitakin.
Otan huomioon muutkin ja kysyn mitä toiselle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kuivunutta lakritsia tuoreen ja pehmeän sijaan. Jos ostan lakua, niin ideaalitilanteessa avaan pussin "kuivumaan" ja syön lakun kuivuneena. Isäni tekee tätä myös, muiden mielestä tapa on älytön. :D
Mun kaveri harrastaa tätä myös.
Vierailija kirjoitti:
Laimennan tuoremehun vedellä. Maistuu mielestäni paljon paremmalta niin.
Mä kans! Mutta ei saa olla liikaa vettä.
Kun teen jotain, niin valitsen aina yksinkertaisimman tavan tehdä. En tavoittele täydellisyyttä tai muiden kehuja, vaan helppoutta itselle.
Tämä ketju ei ole saanut tuulta alleen. Se tarkoittanee, että ihmiset pitävät itseään tavallisina.
Olen yksin mieluummin kuin muiden seurassa. Luen kirjoja, leivon ym. Yksin.
Tykkään kun ei tule muutoksia. Asiat sais olla aina samoin.
Laitan hammastahnaa hammaslankaan.
Pesen alapääni joka kerta kun käyn vessassa.
Syön räkää, finni limaa, mustapäitä yms.
Käyn suihkussa kahdesti päivässä
Rakastan kuivunutta lakritsia tuoreen ja pehmeän sijaan. Jos ostan lakua, niin ideaalitilanteessa avaan pussin "kuivumaan" ja syön lakun kuivuneena. Isäni tekee tätä myös, muiden mielestä tapa on älytön. :D