Tapojasi, joita muut ihmettelevät/pitävät outoina -peukutusketju
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin käyttäydyn kuin sinä, peukku alas = minä en ole kuin sinä tässä asiassa. Ap aloittaa:
Pyyhin kirjastosta lainaamieni kirjojen kannet puhtaiksi, kun tuon kirjat kotiin. Kannet ovat usein ihan mähmäisiä ja niistä lähtee paljon ruskeanharmaata likaa pyyhkiessä. Tätä tapaani on ihmetelty, kun muiden mielestä kirjat eivät ole likaisia.
Ap
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Syön räkää, finni limaa, mustapäitä yms.
Ensimmäisen ymmärrän mutta en noita muita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on salarakkaana lihavia (+100kg), vanhoja (+55v) ja ei-niin-viehkeitä naisia, vaikka oma vaimoni on kaunis, treenattu ja isotissinen minua nuorempi nainen.
M44
Ihmetteleekö vaimosi tätä sinun tapaa?
Teen kahta työtä, vaikka ei ole mitään taloudellista pakkoa.
Käyn joka päivä lapseni haudalla.
Taittelen puhelimen laturijohdon aina samoin kuin se on ollut ja kiinnitän kumpparilla, pysyy siistinä ja helppona käyttää.
En pidä yleensä siitä mistä muut (teatteri, konsertit, hössötykset, juhlat, alkoholi) ja se voi aiheuttaa oudoksuntaa. Tai toisinpäin että kun pidän jostain, joku muu ehkä ei. Mutta se on kai normaalia, että ollaan erilaisia. Siksi kai samanhenkiset sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kuivunutta lakritsia tuoreen ja pehmeän sijaan. Jos ostan lakua, niin ideaalitilanteessa avaan pussin "kuivumaan" ja syön lakun kuivuneena. Isäni tekee tätä myös, muiden mielestä tapa on älytön. :D
Mulla sama juttu leivän kanssa. Kuivunutta,sitkeää tai kovettunutta, ah. :)
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa ja pesen hampaani kerran viikossa, vaihdan lakanan, tyynyliinan ja käsipyyhkeen kerran vuodessa.
Tämän toivon olevan valetta, näin siivottomasti ei voi kukaan elää.
Jos olen yksin, laitan usein kämmeneni ns. kupiksi ja pieraisen siihen. Kuljetan sitten aromit nenulleni ja nautin tuoksusta.
t. Jari Sarasvuo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen hampaat aina peilin edessä ja katson mitä teen
Wat missä ihmiset sitten pesevät hampaat jos ei peilin edessä 😭
Minä istun WC kannen päällä. Siinä hyvä pestä kolme minuuttia rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Käytän teepussia vedessä vain joitain sekunteja, tyyliin pussi veteen - pussi pois. Muut sanoo että noin saa vain värjääntynyttä vettä, mutta kyllä se myös maistuu teelle ja juoksettaa vessassa. Lähinnä viimemainittua efektiä en kaipaa yhtään enempää joten en ole nähnyt syytä pidentää pussin vedessäoloaikaa.
Ei se pissata yhtään sen enempää vaikka sen 10 min antaa liota.
Vierailija kirjoitti:
Pesen alapääni joka kerta kun käyn vessassa.
Ei tee hyvää limakalvoille. Riittää pesu kerran päivässä, vedellä. Ellei hikoile vaikka urheilun vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Käytän jalkapohjaraspia aina kun tulen suihkusta ja sitten rasvaan kantapäät huolella.
Jätä raspi pois, riittää pelkkä rasvaus. Karhunpalvelus jaloille
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa tai koreile vaatteilla ja kampauksilla koskaan
Mennikäinen vai alkkis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa ja pesen hampaani kerran viikossa, vaihdan lakanan, tyynyliinan ja käsipyyhkeen kerran vuodessa.
Tämän toivon olevan valetta, näin siivottomasti ei voi kukaan elää.
Ei ole valetta. Näin olen elänyt koko 2000-luvun. Aiemmin kävin suihkussa ja pesin hampaani kaksi kertaa viikossa, vaihdoin lakanan, tyynyliinan ja käsipyyhkeen kaksi kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tilastoa siitä, miten nopeasti miehet ottaa seksin puheeksi nettideiteillä. Tavallaan turhaa työtä, arvaatte varmasti tuloksen. Sillä ei ole väliä, millaista suhdetta nainen sanoo etsivänsä. Mutta omaksi huvikseni lasken, monesko viesti käsittelee seksiä ja miten se otetaan puheeksi.
Minun kohdalla tilasto jäisi lyhyeksi. Heti ensimmäinen viesti olisi, että annatko pillua!
Käyn lenkkeilemässä öisin koiran kanssa. Ei ole häiriötekijöitä liikkeellä. Ja rakastan sitä hiljaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset anonyyminä rehvastelemassa miten on perushygienia asiat kunnossa. Millaisten ihmisten kanssa olette tekemisissä kun perus käsien ja hampaiden pesu on jotenkin normaalista poikkeavaa :D
Tai yleensäkin, miksi noista ovat puhuneet muille? Vai miten olettavat tekemisensä olevan outoa? En kyllä ole koskaan puhunut kelleen hammas-, käsi- tai alapääpesujani.
Olen kotona silloin, kun muut juhlivat, tosi onnellisena vielä! Luen kirjoja, katson sarjoja, tanssin, jne. Etkoilla lähinnä katselen kun muut humaltuvat.