Lääkitys sosiaaliseen ahdistukseen
Kellään kokemuksia? Tilanteille altistaminen on nostanut toimintakykyä vähän vuosien aikana, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti. Ja edelleen arkisissakin tilanteissa sydän hakkaa ja pyörryttää, vaikka saisinkin ne hoidettua.
Kommentit (274)
Reippaasti vain ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Propral helpotti minulla sydämen tykytykseen. Keho kyllä reagoi vieläkin, mutta ei niin voimakkaasti ja olen oppinut sitä sietämään. On ollut myös jännä huomata, että tilanteissa, joissa en koe psyykkistä jännittämistä, keho edelleen saattaa reagoida. Suosittelen kyllä tuota lääkitystä. Oli minulle ainakin suuri helpotus.
Minä en suosittele. Kävelin päin seiniä kun otin sen jännittävässä tilanteessa.
Pää on lääkkeen jälkeen edelleen jännittynyt mutta keho on rentoutunut. Tämä ristiriita kehossa voi tehdä sen että törmäilee ja kompuroi.
Ahdistuslääke ei tee tuollaista, se on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Propral helpotti minulla sydämen tykytykseen. Keho kyllä reagoi vieläkin, mutta ei niin voimakkaasti ja olen oppinut sitä sietämään. On ollut myös jännä huomata, että tilanteissa, joissa en koe psyykkistä jännittämistä, keho edelleen saattaa reagoida. Suosittelen kyllä tuota lääkitystä. Oli minulle ainakin suuri helpotus.
Ja siis enää en juurikaan tarvitse lääkettä. Riittää, että sitä on tarvittaessa saatavilla.
Ihana lääkeriippuvuus <3
Minulle lääkäri pisti lopuksi opamox-reseptin, jonka voi uusia tietyn väliajoin.
Ei propral tai masennuslääkkeet auttaneet ollenkaan.
Opamoxilla mennään jos jotain ns.arjesta poikkeavaa tiedossa.
mikäli pikku sydämesi on mennyt rikki siksi kun et saanut miestä iskettyä ongelmiesi kanssa, voi voi.
On kokemusta. Pitkäkestoinen stressi on aiheuttanut. Olen yrittänyt rauhoittaa hermostoani. Altistaminen ei silloin toimi, jos on ylivirittynyt, niin ei auta yliyrittäminen. Hengittelet rauhassa, keität lämmintä juomaa, luot turvaa itsellesi, että voi esim. laittaa kädet rinnalle. Jos on ystävä lähellä, pyydä halaamaan. Minulla ei ollut halaajia. Jouduin selviämään yksin neljästä kriisistä. Sain pelkotiloja ja pelkäsin sosiaalisia tilanteita. Opettelin luomaan turvaa itse itselleni.
Vierailija kirjoitti:
'On kokemusta. Pitkäkestoinen stressi on aiheuttanut. Olen yrittänyt rauhoittaa hermostoani. Altistaminen ei silloin toimi, jos on ylivirittynyt, niin ei auta yliyrittäminen. Hengittelet rauhassa, keität lämmintä juomaa, luot turvaa itsellesi, että voi esim. laittaa kädet rinnalle. Jos on ystävä lähellä, pyydä halaamaan. Minulla ei ollut halaajia. Jouduin selviämään yksin neljästä kriisistä. Sain pelkotiloja ja pelkäsin sosiaalisia tilanteita. Opettelin luomaan turvaa itse itselleni.'
Ei minulta. Signeeraan omani.
E
Vierailija kirjoitti:
mikäli pikku sydämesi on mennyt rikki siksi kun et saanut miestä iskettyä ongelmiesi kanssa, voi voi.
Pitäiskö sun vetää käteen? E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun vetää käteen? E
Ilmoitettu asiattomaksi.
Kaikilla meillä on rajoitteemme, mutta silti pitää porskuttaa eteenpäin.
Lohdutukseksi: ihmiset ovat niin kiinni omassa elämässään ja asioissaan ja ajattelevat pääasiassa itseään suuren osan ajasta. Kun ymmärtää olevansa statistin osassa heidän elämässään, helpottaa. Ei kannata ainakaan heidän vuokseen ladata itselle niin suuria paineita.