Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaas Emännät miksi äänestätte Perussuomalaisia, se tärkein syy siis ? .
01.03.2007 |
luulen että tiedänkin jo miksi jotkut äänestää sitä puoluetta, mutta varmistelen luuloni oikeeksi. :)
Kommentit (4)
Vierailija:
jos on lähinnä, miksi et äänestä?
Muillahan taitaa olla tässä asiassa aika poikkeava linja?
.ap.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sosiaali- ja terveyspalvelut turvattava kaikille
Verot maksu
Kansan saatava suoraan päättää EU:stakyvyn mukaan
Kehitysavusta kriisiapuun
Lapset ovat kansakunnan tulevaisuus
Alue: Aihe vapaa
jos on lähinnä, miksi et äänestä?
Muillahan taitaa olla tässä asiassa aika poikkeava linja?
.ap.