Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat, onko parempi jos asiakkaalla on tarkka kuva kampauksesta vai suullinen selitys?

Vierailija
09.02.2007 |

Haluavatko tai jaksavatko kampaajat oikeasti miettiä, että mikä sopisi asiakkaalle jne?

Juhlat tulossa, ja haluaisin kauniin kampauksen. Ei ole tarkkaa mallia ja haluaisin myös luottaa ammattilaisen silmään. Toisaalta jos hänellä ei sitä ole tai ei uskalla käyttä tai maku on hyvin erilainen kuin omani, varminta olisi itse sanoa tarkasti mitä haluaa eikä vain jotain ylimalkaista että tee mitä haluat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos yrität ujuttaa puolen tunnin konsultaatiosession leikkauksen hintaan, olet aika hakoteillä. Eli, jospa aikaa varatessa sanoisit, että mielelläsi keskustelisit sinulle sopivasta mallista ensin ja voisit kohteliaasti myös kysyä mitä tälläinen neuvonta maksaa.

Vierailija
2/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse ainakin odotan (kampauksesta kun oli kyse), että mun ei tarvi määritellä kuin niskanuttura-, takaraivonuttura-, prinsessa kiharanutturatasolla mitä mulla on mielessä. Eli asiakkaan pitää tietää mitä haluaa, ammattilainen kampaaja tietää miten se tehdään. Kakkonen ei varmaan tarkoittanut tätä, mutta minusta peruskonslutaatio eli parin minuutin suunnittelu ja ideointi kuuluu ilman muuta kampauksen hintaan. Tuskin kukaan maksaa 50 euroa juhlakampauksesta, jos pitää vielä erikseen maksaa siitä että saa laatua eikä vaan jonkun peruspläjäyksen puolessa tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi