Onko päiväkirja miehellä Red flag?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kaasuvalotus?
Tuolla motkotettiin jo red flagista niin ajattelin että suomennetaan nyt sitten gaslighting. Onko parempia ehdotuksia?
Onko? Mulla on monia päiväkirjoja. Harrastuspäiväkirjoja esimerkiksi, ja myös sellainen, johon kirjaan ajatuksiani. Ja kalapäiväkirjaakin oon pitänyt. Lempiperhoni on Red Tag.
Jos ei kiinnosta kirjoittava mies, niin päästä se vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä miehelle olut käteen ja sohvalle! Näin vakavasti puhuen, mikä AP:n huolenaihe on? Et voi kaasuvalottaa miestä niin helposti koska hän pitää päiväkirjaa?
Ihan oikeasti jouduin alkamaan kirjoittaa päiväkirjaa koska kumppani käyttää jatkuvasti riidoissa (niissä hyvin harvoissa) "ai koska muka? Milloin näin on tapahtunut, sano yksikin kerta" jne tyylistä argumentointia ja huonomuistisena en osaa tapahtumaa tarkemmin kuvailla vaikka tiedän niin käyneen. Nyt on helppo vastata näihin ihan päivämäärän kanssa ja on loppunut tuo
Red flag? Housuissas on, tuolla jo naureskellaan sun lipuillesi!
Puhu suomea!
Mitä muita vastaavia kuin Red flag on olemassa?
On, ei miehet mitään päiväkirjoja pidä
KUULOSTAA AIVAN IHANALTA. SIINÄHÄN KIRJOITAT SITTEN HISTORIAA JUURI TÄSTÄ AJASTA. TEET ENNENKUULUMATTOMAN HIENOA JUTTUA. SAATTAA SOPIA SITTEN MYÖS FILMIKSI! Ihmiset taisivat nauraa mulle kun ehdottelin että kirjoittaa kaikki päiväkirjaa tästä korona-ajasta. Nyt olisi kiva tietää kuka kirjoitti vai eikö kukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko whiteflag, jos päiväkirjan kannessa on kuva sateisesta sienimetsässä?
Whiteflag? Merkki antautumisesta?
Kun käyttää aluslakanaa valkoisena lippuna niin sen päällä on hyvä antautua rakkauden tekoihin, vaikka siellä sienimetsässä
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta kirjoittava mies, niin päästä se vapauteen.
Lähetä tänne, mulle kelpaisi!
T. Päiväkirjaa kirjoittava nainen
Koko yö?