Teinien vintti pimeni Ylöjärvellä
Olen 100% varma, että kakarat oli huumeiden vaikutuksen alaisina. Tosin nykypäivän nuoret on päästään niin sekaisin ettei ne tarvii edes päihteitä. Niiden päässä pätkii ja naksahtelee muutenkin.
Kommentit (29)
Aikoinaan lihatiskin herrasmies ojensi meitä lapsia. Juostiin karkuun mutta sai kiinni. Kumautti sitten kaverin pään kylmäkaapin oveen ja huusi kovaan ääneen että "täällä ette mulle v*ttuile!" Nykyään näköjään saa tehdä mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan lihatiskin herrasmies ojensi meitä lapsia. Juostiin karkuun mutta sai kiinni. Kumautti sitten kaverin pään kylmäkaapin oveen ja huusi kovaan ääneen että "täällä ette mulle v*ttuile!" Nykyään näköjään saa tehdä mitä huvittaa.
Puhutko positiiviseen sävyyn lapsiin kohdistuvasta väkivallasta?
Onko nyt jokin töktök-haaste meneillään?
Jos olisi tehty tuollaista minun teinivuosinani 90-luvulla, niin jos jollain ihmeen kaupalla olisi selvitty ehjin nahoin kotiin asti, niin viimeistään kotona olisi tullut sellainen selkäsauna, että takuuvarmasti menee perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko positiiviseen sävyyn lapsiin kohdistuvasta väkivallasta?
En, vaan huonosti käyttäytyvien lasten opettamisesta käytöstavoille. Eri.
Olivatko hevoskauppiaita vai ihan taviksia maitonaamoja?
Sähkölamauttimella eka nurin.
Nippusiteet sit kunnolla ja vähän liian tiukasti ranteisiin ja kaaressa heittämällä poliisimaijaan.
Sitten rappusissa nurin, matkalla putkaan, muutaman kerran ja ehkä vähän Nokialaista nuoriso-ohjaajaa kylkiluiden väliin.
Yö putkassa ja aamulla kyselee et kui meni omasta mielestä?
Heti alkuun pitäs pätkiä turpaan jokaista
Rahan tarve. Ei ole ilmeisesti kuukausirahaa ja viikkorahaa. Välittämistä siis?