Työkaveri kertoi sairaudestani toiselle työkaverilleni
Minun edessäni. Miten törkeää teidän mielestä? No ainakin luottamukseni meni tähän kollegaan..
Itse en ole juoruilijatyyppiä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas lähden siitä ajatuksesta, että jos työpaikalla jollekulle jotakin kerron, niin tiedostan että samalla tieto voi mennä ihan jokaiselle siellä. Ja kun kyseessä on pienehkö paikkakunta, niin se tiedotus ei rajoitu pelkästään työpaikalle. Kerron siis ainoastaan asioista, joiden päätyminen kaikkien tietoon ei vahingoita mielenterveyttäni.
Just näin! Työpaikalla kannattaa kertoa vain ne asiat, joiden leviäminen ei ole mulle maailmanloppu.
Oppi ikä kaikki! Tällä juoruilijalla on sama sairaus kuin minulla ja puhui siis sairaudestaan tälle toiselle kollegalle ja totesi sitten että niin tuollakin on.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas lähden siitä ajatuksesta, että jos työpaikalla jollekulle jotakin kerron, niin tiedostan että samalla tieto voi mennä ihan jokaiselle siellä. Ja kun kyseessä on pienehkö paikkakunta, niin se tiedotus ei rajoitu pelkästään työpaikalle. Kerron siis ainoastaan asioista, joiden päätyminen kaikkien tietoon ei vahingoita mielenterveyttäni.
Just näin! Työpaikalla kannattaa kertoa vain ne asiat, joiden leviäminen ei ole mulle maailmanloppu.
Oppi ikä kaikki! Tällä juoruilijalla on sama sairaus kuin minulla ja puhui siis sairaudestaan tälle toiselle kollegalle ja totesi sitten että niin tuollakin on.
T.ap
Oppi ikä kaikki todellakin.
Minulla on taas kokemusta ( ei työelämän sisällä) siitä,kun toinen pyytää että avaudun hänelle murheistanu, myöhemmin hän käytti avautumistani aseena minua vastaan. Taitaa tämä "leidi" olla persoonallisuushäiriöinen akka ( ei siis todellakaan mikään leidi)
Mä oon huomannu meidän työpaikalla että selän takana puhutaan toisten henkilökohtaiset asiat eikä asiat pysy salassa. Siks oon päätynyt olemaan hyvin hiljaa omista asioista, niin terveys kuin muistakin. Mä en tykkää ett mun asioista tietää ihmiset joita en loppujen lopuksi kunnolla tunne enkä voi luottaa heihin. Miksi pitäisivät minun asiat salassa kun ei muittenkaan pidetä. Tosi ikävä juttu sulle tapahtunut ja ymmärrän että ottaa päähän. Mut nyt ota etäisyyttä ja puhele vain pintapuolisia. Tsemppiä!