Puoliso puhuu lapsille todella tyhmiä..
Eikä edes tajua sitä itse..
Eli jos vaikka itse teen töitä (kotona) niin jos lapsi kysyy vaikka ruokaa, ja vastaan että hetken päästä (koska on työ kesken) niin tähän mies sanoo lapselle että äiti ei ole lainkaan kiinnostunut sinun nälästäsi tai sinusta.
Mitä päässä liikkuu tuossa kohti? Ei yhtään mitään. Mikä aivoton, ihan tosi.
Ei kenellekään lapselle voi sanoa noin. Ei missään tilanteessa.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Nyyh, mies sitä ja mies tätä. Valitsin miehen ja nyyh. Minä valitan vauvapalstalle miehestäni nnyyh. Olen nainen ja ansaitsen parempaa. Nyyhnyyh
Typeristä typerin mies on ilmoittautunut paikalle!
Mun vaimo tekee samaa, kun yritän tehdä töitä. Ei ymmärrä, että se on työntekoa tai jos ymmärtää, se vaan ärsyttää liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh, mies sitä ja mies tätä. Valitsin miehen ja nyyh. Minä valitan vauvapalstalle miehestäni nnyyh. Olen nainen ja ansaitsen parempaa. Nyyhnyyh
Typeristä typerin mies on ilmoittautunut paikalle!
Nämä tunnistaa kyllä 😊
Vierailija kirjoitti:
Siinä epätodennäköisessä tilanteessa, että tämä tarina on tosi, niin täytyy kyllä ihan aidosti ihmetellä, että mistä ihmeestä te löydätte noita miehiä ja varsinkin miten on mahdollista päätyä perustamaan perhe sellaisen kanssa!
Ihan tosi on. Ja sitähän tässä nyt itsekin ihmettelen. Että mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo tekee samaa, kun yritän tehdä töitä. Ei ymmärrä, että se on työntekoa tai jos ymmärtää, se vaan ärsyttää liikaa.
Niin että jos syynä on ärtymys, niin mikä peruste siihen on lapset sotkea? Ei liity niihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien työ ei ole luonteeltaan sellaista että sen voi niin vaan katkaista tai tauottaa. Jos on joku kesken niin se pitää saattaa loppuun. Riippuu toki asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap on valinnut itselleen aivottoman miehen ja mennyt vielä lisääntymään sellaisen kanssa?
Hohhoijaa, aina näistäkin asioista saadaan aikaan naistenvika.
Tässä on ihan kaikilla vastuunsa. Mies sanoi todella tökerösti, mutta nainen on miehensä valinnut ja nyt haukkuu häntä vauvapalstalla, mikä ei vaikuta sekään perin viisaalta ratkaisulta. Jos maailmankatsomus on niin mustavalkoinen että kaikilla asioilla on vain yksi syyllinen, niin kannattaa aina epäillä väitteen esittäjän älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap on valinnut itselleen aivottoman miehen ja mennyt vielä lisääntymään sellaisen kanssa?
Tässä on ihan kaikilla vastuunsa. Mies sanoi todella tökerösti, mutta nainen on miehensä valinnut ja nyt haukkuu häntä vauvapalstalla, mikä ei vaikuta sekään perin viisaalta ratkaisulta. Jos maailmankatsomus on niin mustavalkoinen että kaikilla asioilla on vain yksi syyllinen, niin kannattaa aina epäillä väitteen esittäjän älykkyyttä.
Täälä tulee pienempää vahinkoa.
Vauvis versus ne lapset. Mieti uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelmasi?
Kun se mies teki näin ja näin ja näin. Minä tein lapsia miehen kansa, eikä mies alkanut käyttäytymään kuten minä sanon. Nyyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hakee vertaistukea ja toinen satuttaa lapsen tunneelämää. Kumpikohan on pahempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on julmia lapsia kohtaan
Niinkö? Miksi isä ei tee ruokaa lapsilleen kun äiti on töissä? Peli kesken?
Kyllä äidin pitäisi hoitaa hoivaa tarvitsevia hoivattavia palleroita. Ei pidä keskittyä epäoleelliseen. Arvot oikealle paikalle. Hyvä äidit! Hyvä naiset!
Viisautta, suurta viisautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hakee vertaistukea ja toinen satuttaa lapsen tunneelämää. Kumpikohan on pahempi?
No se vajakkiukko on tietysti pahempi, mutta aika helvetin paha on sekin, joka ei pakkaa omia ja lapsensa tavaroita ensimmäisellä sekunnilla, kun lapselle tuollaista sanotaan, ja lähde kääntymättä koskaan takaisin. Molemmilla vanhemmilla on velvollisuus suojella lastaan, tarvittaessa myös siltä toiselta vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se vajakkiukko on tietysti pahempi, mutta aika helvetin paha on sekin, jok
Aika extreme tämä sinun ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelmasi?
Kun se mies teki näin ja näin ja näin. Minä tein lapsia miehen kansa, eikä mies alkanut käyttäytymään kuten minä sanon. Nyyh
Pitäisi käyttäytyä niin kuin se lapsi sanoo, eli antaa ruokaa. Jos on yhtään järkeä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelmasi?
Pitäisi käyttäytyä niin kuin se lapsi sanoo, eli antaa ruokaa. Jos on yhtään järkeä päässä.
Ja antaa kaljaa heti kun keksii sitä pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla jonkun miehen alapeukku heti.
Missä täällä on peukkuja? Tai miehiä? Täällä naisten palstalla😂😂
Mielenkiintoisia vastauksia. Ei asia täälä selviä mutta sain etäisyyttä aiheeseen. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
mikä tämä "jätä se sika" kommentti oikeen on kun se on joka kerta näissä :)
NRJ aamupoikien aikanaan käyttämä ilmaisu ihmissuhdemankeli nimisessä osuudessaan.
Oikeestiko ? Tätä en tiennyt. Hauska.
Kyllä vaan, tuli sitä aikanaan kuunneltua :) Sitten siitä tuli sellainen sanonta johon saattoi törmätä demi.fi keskustelualueella ja nykyäänhän siihen törmää lähes kaikkialla
Eihän lapsi tuossa ollut ongelma vaan mies.