Puoliso puhuu lapsille todella tyhmiä..
Eikä edes tajua sitä itse..
Eli jos vaikka itse teen töitä (kotona) niin jos lapsi kysyy vaikka ruokaa, ja vastaan että hetken päästä (koska on työ kesken) niin tähän mies sanoo lapselle että äiti ei ole lainkaan kiinnostunut sinun nälästäsi tai sinusta.
Mitä päässä liikkuu tuossa kohti? Ei yhtään mitään. Mikä aivoton, ihan tosi.
Ei kenellekään lapselle voi sanoa noin. Ei missään tilanteessa.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on hullu. Juokse nyt heti. Ota lapsesi ja juokse.
Ei ap ehdi kun pitää tehdä töitä.
Kuulostaa sen saman miehen kommentilta tämäkin. Varmaan eksynyt tänne.
Yhtä aivoton kommentti, kyllä
Hän on mustasukkainen töistäsi. Haluaisi, että huomioisit häntäkin enemmän, mutta käyttää lasta välikappaleena asian ilmaisemiseen.
Mun eksä oli/on samanlainen idiootti. Lapsi oli 1,5v kun mä olin ensimmäistä kertaa lähdössä kavereiden kanssa viettämään päivää. Lähdin siis aamulla ja olin tulossa illalla takaisin. Sanoi ovella mun lähtiessä taaperolle, että "äiti ei rakasta meitä kun lähtee pois". Ihan sairas päästään. Puoli vuotta vielä tuon jälkeen elättelin toivoa paremmasta kunnes tajusin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, nyt tulee ikävää mutta tosiasiaa:
1. Se sinun mies haluaa erota.
2. Ja se haluaa, että sinä otat eron.
Miehistä valtaosa on tosi itsekkäitä ja niillä yhtä usein on empatiavajetta. Tämmöiset toimivat kylmän loogisesti. Tämä in passiivisaggressiivisuutta.
3. Voi olla toinen, ei läheskään välttämättä vielä ole. Haluja on muihin. Mutta ei halua tätä teidän elämää enää.
Mieti. Mieti esim mikä ero ihmisten suhtautumisella häneen jos sinä jätät vs jos hän jättää.
4.. Tämä menee näin ikävästi, koska teillä on lapsi(a).
Älä ole sinisilmäinen. Älä anna sen vaikuttaa tulkintaasi, että itse rakastat.
Hahaa, siinähän sitten yrittää. Tämä taktiikka ei tehoa muhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä valtaosa on tosi itsekkäitä ja niillä yhtä usein on empatiavajetta. Tämmöiset toimivat kylmän loogisesti. Tämä in passiivisaggressiivisuutta.
3. Voi olla toinen, ei läheskään välttämättä vielä ole. Haluja on muihin. Mutta ei halua tätä teidän elämää enää.
Mieti. Mieti esim mikä ero ihmisten suhtautumisella häneen jos sinä jätät vs jos hän jättää.
Hahaa, siinähän sitten yrittää. Tämä taktiikka ei tehoa muhun.
Joo jossei itse osaa niin anti olla. En ala toisen puolesta toimimaan mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän on mustasukkainen töistäsi. Haluaisi, että huomioisit häntäkin enemmän, mutta käyttää lasta välikappaleena asian ilmaisemiseen.
Ei töille voi olla mustasukkainen, vaan mies on joko kateellinen naisen menestyksestä töissä tai ylipäätään työstä tai palkasta tai mies on laiska tai sovinistinen, ettei haluaisi kantaa vastuuta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei töille voi olla mustasukkainen, vaan mies on joko kateellinen naisen menestyksestä töissä tai ylipäätään työstä tai palkasta tai mies on laiska tai sovinistinen, ettei haluaisi kantaa vastuuta lapsesta.
Kyse ei ole lapsen hoidosta vaan tuosta sanomasta minkä hän lapsille sanomisillaan välittää. Se on vinksahtanut ja virheellinen.
En ymmärrä miksi kukaan sanoo noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko lisääntyä? Nyt kestätä tai hoidat ihan itse pershedelmäsi.
Monista miehistä paljastuu tunnekylmä narsisti vasta lasten syntymän jälkeen. Kristallipalloilla ei oikein tee mitään.
Täydellinen nainen pakenee vastuutaan, onko hän sittenkään niin täydellinen?
MIes ei osaa nostaa persettä penkistä antaakseen lapselleen ruokaa ja haukkuu äitiä. Luiskaan tuollainen ukko.
Ja samaan luiskaan ap. Mikä naisia vaivaa kun lisääntyvät kenen kanssa sattuu ja sitten eivät ota ollenkaan vastuuta siitä mitä on tehnyt. Nainen päättää kuitenkin syntyykö lapsi vai ei. Ei voi lisääntyä jonkun kanssa ja olla sitten ottamatta vastuuta millaisen isän tai äidin on lapsilleen valinnut.
Miksi mies ei tarjoa lapselle ruokaa, jos sinä et ehdi?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei rakasta. Yksikään ihminen joka tulee tänne haukkumaan kumppaniaan ei rakasta. Aivan selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista miehistä paljastuu tunnekylmä narsisti vasta lasten syntymän jälkeen. Kristallipalloilla ei oikein tee mitään.
MIes ei osaa nostaa persettä penkistä antaakseen lapselleen ruokaa ja haukkuu äitiä. Luiskaan tuollainen ukko.
Ja samaan luiskaan ap. Mikä naisia vaivaa kun lisääntyvät kenen kanssa sattuu ja sitten eivät ota ollenkaan vastuuta siitä mitä on tehnyt. Nainen päättää kuitenkin syntyykö lapsi vai ei. Ei voi lisääntyä jonkun kanssa ja olla sitten ottamatta vastuuta millaisen isän tai äid
Meinaat että jokainen on omasta puolisostaan jotenkin vastuussa?
Ei parisuhde tarkoita sitä että yksilö katoaa ja kukin on vastuussa vain omista tekemisistään, ei sen puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan luiskaan ap. Mikä naisia vaivaa kun lisääntyvät kenen kanssa sattuu ja sitten eivät ota ollenkaan vastuuta siitä mitä on tehnyt. Nainen päättää kuitenkin syntyykö lapsi vai ei. Ei voi lisääntyä jonkun kanssa ja oll
Kyllä tasan tarkkaan jokainen on vastuussa siitä minkälaisen isän tai äidin lapsilleen valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei rakasta. Yksikään ihminen joka tulee tänne haukkumaan kumppaniaan ei rakasta. Aivan selvä asia.
Rakastan sitä kun rakas puolisoni alentaa minua lapsilleni. Olen täysin rakastunut..
Ei teon tuomitseminen liity millään tavalla tunteisiin ihmistä kohtaan.
Siinä epätodennäköisessä tilanteessa, että tämä tarina on tosi, niin täytyy kyllä ihan aidosti ihmetellä, että mistä ihmeestä te löydätte noita miehiä ja varsinkin miten on mahdollista päätyä perustamaan perhe sellaisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap on valinnut itselleen aivottoman miehen ja mennyt vielä lisääntymään sellaisen kanssa?
Hohhoijaa, aina näistäkin asioista saadaan aikaan naistenvika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan luiskaan ap. Mikä naisia vaivaa kun lisääntyvät kenen kanssa sattuu ja sitten eivät ota ollenkaan vastuuta siitä mitä on tehnyt. Nainen päättää kuitenkin syntyykö la
Hankala valita äitiä tai isää etukäteen kun ei kukaan ole äiti tai isä ennenkun sen lapsen saa joten mistä sen tietää kuka millanenkin äiti tai isä on.
Tulee jonkun vuoksi mieleen Ap:n aloituksesta oma isäni, enkä pidä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jonkun vuoksi mieleen Ap:n aloituksesta oma isäni, enkä pidä hänestä.
Enkä ihmettele ollenkaan miksi.