Taas yks kaveri löysi paljon alle vuodessa uuden kumppanin.
Itsellä mennyt 10v ilman mitään.
Miten epäreilua elämä voi olla :(
Kommentit (48)
Kaveri kikattelee iloisesti, laittaa tissivakoa esille, lyhyttä hametta, korkkaria jne??
Jos menee baariin yksin saa aina miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin voi löytää kun poistuu joskus kotoaan, eikä istu näytön edessä.
Tosin striimaajat löytää itselleen kumppaneita ihan näyttöjen edessä istumalla. Tai pelaajia nettipeliporukoista.
Kyllä nekin käy ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että uuden kumppanin löytävät nopeasti ne, joilla on asenne, että kumppani on pakko olla. Ilman sitä ei voi elää ja nämä ihmiset haluavat täyttää sosiaaliset normit. On helppo olla "normaali" eli saada kaikki parisuhteen tuomat edut. Tällaisen ihmisen ei myöskään koskaan tarvitse eivätkä ehkä edes pysty tai halua erottua massasta.
Huoh. Outo jaaritus. Sinkkuus on nykyään normi, joten mistä massata siinä erottuu?
Toiseksi, miten se sua hiertää, kuka haluu tai ei haluu kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Naisia on odottamassa vapautuvia miehiä aivan v tusti.
olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tällainen kaveri, joka löytää nopeasti uuden miehen. Ongelmana vaan on se, että nämä eivät koskaan ole kovin hyviä kumppaneita ja kohta jo erotaan.
Saa kuitenkin njussia.
Usein on kyse siitä, onko parisuhde itselle luonnollinen tila olla ja elää. Jos kyllä, niin uusi kumppani löytyy nopeasti. Jos ei, niin on haastavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakin miestä jos ei muuta ja sekin on tärkeää hyvinvoinnin kannalta. Estää katkeroitumista kun saa välillä kullia.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kikattelee iloisesti, laittaa tissivakoa esille, lyhyttä hametta, korkkaria jne??
Kaveri ymmärtää miten miehiä saadaan kiinnostumaan
Jumankauta, deittisivustoilla voi olla 5 tai 10 miestä yhtä naista kohden. Joku tavis rekkamies voisi hymyillä viikon töissä jos joku nainen ottaisi yhteyttä ekaa kertaa koskaan. Moni mies kohtelisi sinua kuin kuningatarta jos vuosien yksinäisyys loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Toimii varmasti. Minulle riittää jos kuka tahansa nainen tulee viereen ja sanoo moi.
Todennäköisesti kaverillesi riittää, että siinä rinnalla on joku. Näitä löytyy tästä maasta.
Toiset löytää koska kriteerit eiole ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
No itse saan treffikutsuja jatkuvasti, vaikka olen 46-vuotias perheenäiti ja lisäksi naimisissa. Tuokaan tieto ei miehiä estä. Halutaan esitellä omakotitaloa ja autoja, yms.
Kaikki ovat olleet hyvin koulutettuja, hyvissä työpaikoissa, pitkiä ja hyvännäköisiä (kuten aviomiehenikin).
Ovatko minimissään 183 cm pitkiä? Ja täydellisellä hiusrajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakin miestä jos ei muuta ja sekin on tärkeää hyvinvoinnin kannalta. Estää katkeroitumista kun saa välillä kullia.
Ei näytä estävän, kun yleistä keskustelua katsoo...
A.) Onko joku sanonut, että elämä on reilua ja kaiken kuuluisi mennä tasan?
B.) Vaikuttaako kaverisi hyvyys/huonous mitenkään siihen, miten hyvä/huono sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä estävän, kun yleistä keskustelua katsoo...
No tuohan sen juuri todistaa että näin on. Yleisessä keskustelussa, kuten täällä, on nuttura tiukalla olevia tanttoja. Ei ne mitään kullia ole saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Usein on kyse siitä, onko parisuhde itselle luonnollinen tila olla ja elää. Jos kyllä, niin uusi kumppani löytyy nopeasti. Jos ei, niin on haastavampaa.
Tämä.
Psykologisemmin: kiintymyssuhdemallit.
Turvallinen: löytää hyvän suhteen.
Takertuva-turvaton: löytää draamasuhteen.
Torjuva-turvaton: pysyy sinkkuna.
No itse saan treffikutsuja jatkuvasti, vaikka olen 46-vuotias perheenäiti ja lisäksi naimisissa. Tuokaan tieto ei miehiä estä. Halutaan esitellä omakotitaloa ja autoja, yms.
Kaikki ovat olleet hyvin koulutettuja, hyvissä työpaikoissa, pitkiä ja hyvännäköisiä (kuten aviomiehenikin).