Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yks kaveri löysi paljon alle vuodessa uuden kumppanin.

Vierailija
16.01.2025 |

Itsellä mennyt 10v ilman mitään.

Miten epäreilua elämä voi olla :(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, tosin edellisestä parisuhteesta on jo 18 vuotta, enkä enää edes haaveile sellaisesta (luopunut toivosta ajat sitten). Ei ole helppoa kun on introvertti, sosiaalisten tilanteiden foobikko, ei käy missään (työkin etänä), ja on vielä läski ja ruma :D

Tämäkin toki hallituksen syy. Tee naamalle se, mitä on tehtävissä. Pari olutta, niin ei jännitä. Kyllä baarista aina joku tarttuu mukaan. Ei sen tarvitse olla loppuelämän kumppani. Edes jonkinlainen alku sosiaaliselle elämälle. 18 vuotta yksin on liian pitkä aika. On niitä läskejä ja rumia miehiäkin yksin vaikka kuinka paljon. Täälläkin. (Yläpeukuta, jos olet läski ja ruma mies, joka on yksinäinen.)

Jos sosiaalista elämää kaipaisin, varmaan etsisin lähinnä naispuolista ystävää tai ystäviä, en seksi- tai seurustelukumppania. Periaatteessa miespuolinen elämänkumppanikin voisi olla kiva, mutta siihen en huolisi ketä vaan, pitäisi olla henkisesti yhteensopiva, en pelkän seksin takia tässä iässä enää ketään halua, ja tosiaan jos vaan jonkun ihmisen juttukumppaniksi niin helpompi että se on ihan vaan kaveri. En mä kyllä niitäkään löydä, koska olen sosiaalisesti kömpelö ja omituinen. Varmaan jonkin sortin diagnosoimaton autisti tai jotain.

Vierailija
42/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset ja sosiaaliset ja hyvät vuorovaikutustaidot omaavat kyllä löytävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse saan treffikutsuja jatkuvasti, vaikka olen 46-vuotias perheenäiti ja lisäksi naimisissa. Tuokaan tieto ei miehiä estä. Halutaan esitellä omakotitaloa ja autoja, yms.

Kaikki ovat olleet hyvin koulutettuja, hyvissä työpaikoissa, pitkiä ja hyvännäköisiä (kuten aviomiehenikin).

Minullakin oli eniten vientiä aina kun olin varattu. Sitten sinkkuna ja mitä pidempään on sinkkuna, ei enää mitään lähestymisiä miehiltä. Ja tämä sama asia pätee niihin naisiin, jotka harrastavat irtosuhteita. Eräs ystäväni kertoo, että aina kun hän on niinsanotusti "saanut", sen jälkeen miehet kiinnostuvat hänestä joukolla. 

Ilmeisesti tässä on kyse jonkunlaisesta itsetuntobuustista, että kun ihminen kokee muilta ihmisiltä hyväksyntää, hän ikäänkuin leijailee itsevarmana ja muut näkee hänet viehättävänä, iloisena ja helposti lähestyttävänä ihmisenä. 

Vähän niinkuin joku jo sanoikin, ettei takakireästä, kokemattomasta vanhapiiasta kukaan viehäty. 

Vierailija
44/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyllä merkkaa paljon se, miten iso tarve suhteelle on. Ei ne kellekään tipahda taivaasta vaan ainakin omassa tuttavapiirissä ne, joilla on aina suhde, kyllä aktiivisesti etsivät suhdetta heti jäätyään sinkuiksi. Siinä on iso ero, onko sellainen "nyt hemmetti saa kumppani luvan löytyä" -tyyppi vai "noooo, se oikea tulee jos on tullakseen" -tyyppi.

Esimerkiksi eräs kaverini on hyvin traumatisoitunut ja vaikea ihminen, mutta löytää aina suhteen heti edellisestä erottuaan. Syynä se, että hän ei pysty eikä halua olla yksin, vaan hän tekee kaikkensa löytääkseen miehen. Varjopuolena on toki myös se, että kaikki käy, joten moni noista suhteista on ollut ihan hirveitä. Mutta hän ei tunnu siitä välittävän, hän eroaa ja alkaa heti seurustella ensimmäisen kanssa joka on tarjolla.

Enkä sano, että olisi aina huono asia haluta suhdetta. Ei ole, paitsi jos se on pakonomaista ja johtaa hyväksikäyttöön ja omien rajojen unohtamiseen.

Vierailija
45/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, tosin edellisestä parisuhteesta on jo 18 vuotta, enkä enää edes haaveile sellaisesta (luopunut toivosta ajat sitten). Ei ole helppoa kun on introvertti, sosiaalisten tilanteiden foobikko, ei käy missään (työkin etänä), ja on vielä läski ja ruma :D

Tämäkin toki hallituksen syy. Tee naamalle se, mitä on tehtävissä. Pari olutta, niin ei jännitä. Kyllä baarista aina joku tarttuu mukaan. Ei sen tarvitse olla loppuelämän kumppani. Edes jonkinlainen alku sosiaaliselle elämälle. 18 vuotta yksin on liian pitkä aika. On niitä läskejä ja rumia miehiäkin yksin vaikka kuinka paljon. Täälläkin. (Yläpeukuta, jos olet läski ja ruma mies, joka on yksinäinen.)

Jos sosiaalista elämää kaipaisin, varmaan etsisin lähinnä naispuolista ystävää tai ystäviä, en seksi-

Tuskinpa olet autisti. Jokainen pitkään yksin ollut pitää itseään autistina. Yksinäisyys aiheuttaa sosiaalista kömpelyyttä ja sitten alkaa keksiä kaikenmaailman diagnooseja itselleen. 

Vierailija
46/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän palstan naiset kuvittelee että illan panija väärällä nimellä on kumppani. paljaalla pannut monia väärällä nimellä dnatani ei ole jakelussa.  aamulla missä mun lippis on ai tuossa soitellaan vaikkei numoroitakaan ole vaihdettu. kiimaiset naiset luulevat että juuri heidän vitunreukansa on ainut kertaista

Vierailija
47/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse saan treffikutsuja jatkuvasti, vaikka olen 46-vuotias perheenäiti ja lisäksi naimisissa. Tuokaan tieto ei miehiä estä. Halutaan esitellä omakotitaloa ja autoja, yms.

Kaikki ovat olleet hyvin koulutettuja, hyvissä työpaikoissa, pitkiä ja hyvännäköisiä (kuten aviomiehenikin).

Ovatko minimissään 183 cm pitkiä? Ja täydellisellä hiusrajalla?

183-198cm ovat olleet. Ja täydellisellä hiusrajalla, vaikka ikää jo 43-51v.

Vierailija
48/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli eniten vientiä aina kun olin varattu. Sitten sinkkuna ja mitä pidempään on sinkkuna, ei enää mitään lähestymisiä miehiltä. Ja tämä sama asia pätee niihin naisiin, jotka harrastavat irtosuhteita. Eräs ystäväni kertoo, että aina kun hän on niinsanotusti "saanut", sen jälkeen miehet kiinnostuvat hänestä joukolla. 

Ilmeisesti tässä on kyse jonkunlaisesta itsetuntobuustista, että kun ihminen kokee muilta ihmisiltä hyväksyntää, hän ikäänkuin leijailee itsevarmana ja muut näkee hänet viehättävänä, iloisena ja helposti lähestyttäv

Tai sitten miehillä kilpailuvietti vaikuttaa noin; halutaan osoittautua naisen silmissä paremmaksi ja enemmän tavoittelemisen arvoiseksi, kuin naisen aviomies. Viedään naaras toiselta urokselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme