Persut salaa haaveilevat vihreistä naisista
Kommentit (95)
Vihreä nainen sopivan kypsä. Sininen nainen on liian raaka ja punainen on jo ylikypsä, lähellä mädäntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullut naiset on parhaita sängyssä.
....sellaisia söpöjä spermaturpia.
Ss-posliini, valkaistu peräreikä ja sm-menoa laatuviini-päissään.
Immonen taisi himoita viherhumpasta Sofian kanssa - "saanko luvan vai tanssitaanko ensin?"
Persut ja vihreät ei loppujen lopuksi ole kovin kaukana toisistaan. Halla-ahokin oli nuorena vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä nainen sopivan kypsä. Sininen nainen on liian raaka ja punainen on jo ylikypsä, lähellä mädäntymistä.
Sininen nainen on sellainen jota persumies on hellästi rakastanut.
Jaa, no jos tälle linjalle lähdetään niin mistä se vihervassarien pakkomielle Riikkaan johtuu? Aivan...
Vierailija kirjoitti:
Immonen ainakin himoitsee kaunista Sofiaa.
Kaikkoaa kyllä heti jos Virta suunsa avaa ja alkaa paasata,ei pirukaan kyllä kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Persuthan nussii vaikka koiraa jos vaan jostain jotain reikää saavat.
Setajuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Persut ja vihreät ei loppujen lopuksi ole kovin kaukana toisistaan. Halla-ahokin oli nuorena vihreä.
Virheistään viisas oppii,tyhmää ei muuteta edes takomalla.
Persujen olisi hyvä tulla rohkeasti ulos kaapista niin ei tarvitse salaa haaveilla.
Minä katson aina eduskunnan kyselytunnin torstaisin lähinnä vain nähdäkseni upean Sofian. Nyt tuli tosi paha mieli, kun tuollaisella macholla onkin ollut juttua Sofian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no jos tälle linjalle lähdetään niin mistä se vihervassarien pakkomielle Riikkaan johtuu? Aivan...
Jaa, no jos tälle linjalle lähdetään niin mistä se Riikan pakkomielle nousuhumalaan johtuu? Aivan...
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun käy vihreän naisen kanssa syömässä mehevät pekonihampurilaisateria ja hotellihuoneessa ejakuloi naisen peräaukkoon. Olemme kiellettyjä hedelmiä toisillemme.
Oletko varma ettet haaveile kumminkin vihreästä miehestä..? Jos peräaukko on sinulle se ensisijainen ejakulointikohde...
Suomessa ei ole käsittääkseni kiellettyä heilastella eri puolueen edustajia, kuin mitä itse äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Jussikin taitaa nykyään olla vain sellainen fillaroiva ketjupolttaja. Eiran oma fillarikommunisti.
Oli minulla opiskeluaikoina fwb nainen joka ainakin somessa seurasi Vihreitä ja vasemmistoliittoa, tuli jyystettyä häntä useasti kun hyväkroppainen.
t. persumies
Onhan tuo eduskunta melkoinen "salatut elämät, kun ihmiset hyörii ja pyörii kekenään.
Vierailija kirjoitti:
Persuthan nussii vaikka koiraa jos vaan jostain jotain reikää saavat.
mä haaveilen persu sanan jankuttajasta kun nussisin sitä perseeseen jankuttaa samalla persu persu persu.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt varsinaisesti haaveile, mutta ne on helppoja. Toki otetaan sieltä mistä helposti saa.
Jep. Eikös se perushakkarainen ottanut jopa väkisin.
Purrahan on ollut vihreä joten reipatkoon persut sitä jos mielensä tekee, niin pysyvät geenitkin perspankissa