Miehen huonekalut
Olemme asuneet vuosia miehen talossa jossa asui ennen eksänsä kanssa. Jouduin hävittämään kaikki omat huonekalut ja se oli ok. Nyt on ruvennut häiritsemään nää vanhat huonekalut (kaikki 20v vanhoja..) ja se että ne ovat mies eksänsä kanssa valinnut. Haluaisin uudet ja mulla ei ole rahasta kiinni se! Ongelma ettei mies halua luopua näistä vanhoista romuista!!!! Rikkinäisiä ovat. Voisin maksaa kaiken mutta en saa ostaa. Onko kellään ollut tälläistä???
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin miehen romuineen jorpakkoon, jos on tärkeää säästää exänsä kanssa ostettuja huonekaluja.
Tai tässä tapauksessa siis lähtisin itse. Jos ei haluaisi rakentaa kanssani yhteistä kotia.
Tuo sinun pois lähteminen olisi erittäin hyvä asia.
Sänky ostettiin onneksi uusi! Se se vasta ällöttävä ajatus nukkua eksän patjalla hyi. Ei taida kovin yleistä olla tämmöinen? Ajattelinki että normaalisti nainen saa kyllä vaikuttaa kodin sisustukseen. Alussa oli vääntöä saako eksän verhot vaihtaa omiin ja iso riita tuli kun vaihdoin eksän päättämän järjestyksen olohuoneessa... Hox mies jätti eksänsä, ei toisinpäin.
Ap
Minun tyttöystävä halus heittää minun kaksi tv tuolia pois koska olivat väärän värisiä. Ihan ehjiä ja lähes uuden kuntoisia jossa on hyvä istua. Sain ne ilmaiseksi joskus ja tyttöystävä halusi heittää ne pois. Meille tuli ero koska en muka arvosta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttää kalsareitakin, joista roikkuu kives ulkona, niin kyllä ne rikkinäisellä sohvallakin istuu.
Exä ei suostunut edes siihen, että olisin hankkinut uuden petauspatjan, kun siinä oli edellisen naisen menkkaverta. Ihan käypä se oli kuulemma.
Ei hyvä ihme. Onko oudompaa että tuollaista on vai se, että joku kertoo siitä vauvapalstalla? Nyt ollaan jonkun asian syvimmässä olemuksessa. En vain vielä hahmota minkä. Seiskapäivää on niin hävinnyt tän genren.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiintyy tavaraan ja niistä on vaikea luopua.
Alat vaan katselemaan uusia, esittelet niitä miehelle kevyesti, kun löytyy joku mistä molemmat tykkäätte, niin ehdota että laitetaan rikkinäiset varastoon.
Sitten sieltä varastosta niistä on helpompi luopua. Mies vaikka vuokraa varaston.Näin oon itse tehnyt. Varasto on täynnä.
Sitten kun on muutaman vuoden maksanut 170 kuussa varastosta, jossa on vain arvotonta roinaa, voi alkaa harkita kannattaako tämä järjestely...
Joo maalaat vaan kaiken valkoiseksi miehen poissaollessa. Tulee tyylikästä ja raikasta kertaheitolla. Sisustustikkaat vois olla kanssa kivat. Ja paljon tyynyjä.