Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen huonekalut

Vierailija
16.01.2025 |

Olemme asuneet vuosia miehen talossa jossa asui ennen eksänsä kanssa. Jouduin hävittämään kaikki omat huonekalut ja se oli ok. Nyt on ruvennut häiritsemään nää vanhat huonekalut (kaikki 20v vanhoja..) ja se että ne ovat mies eksänsä kanssa valinnut. Haluaisin uudet ja mulla ei ole rahasta kiinni se! Ongelma ettei mies halua luopua näistä vanhoista romuista!!!! Rikkinäisiä ovat. Voisin maksaa kaiken mutta en saa ostaa. Onko kellään ollut tälläistä???

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin miehen romuineen jorpakkoon, jos on tärkeää säästää exänsä kanssa ostettuja huonekaluja.

Tai tässä tapauksessa siis lähtisin itse. Jos ei haluaisi rakentaa kanssani yhteistä kotia.

Vierailija
2/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiintyy tavaraan ja niistä on vaikea luopua.

Alat vaan katselemaan uusia, esittelet niitä miehelle kevyesti, kun löytyy joku mistä molemmat tykkäätte, niin ehdota että laitetaan rikkinäiset varastoon. 

Sitten sieltä varastosta niistä on helpompi luopua. Mies vaikka vuokraa varaston.

Näin oon itse tehnyt. Varasto on täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten pitänyt sanansa tämä heppu?

Sanansa mittainen luotettava oikea mies vai onko hän hiiri?

Kerrohan.

Vierailija
4/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloon tullut henkilö tuottaa ongelmia.

Vierailija
5/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vastako heräsit siihen, että olet asunut miehen exän valitsemien huonekalujen keskellä vuosia? 

Vierailija
6/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vastako heräsit siihen, että olet asunut miehen exän valitsemien huonekalujen keskellä vuosia? 

Tämä. Nämä pitää hoitaa heti kun muuttaa, muuten tulee ongelmia.

Vierailija
7/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttää kalsareitakin, joista roikkuu kives ulkona, niin kyllä ne rikkinäisellä sohvallakin istuu.

Exä ei suostunut edes siihen, että olisin hankkinut uuden petauspatjan, kun siinä oli edellisen naisen menkkaverta. Ihan käypä se oli kuulemma. 

Vierailija
8/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten tällaista.

Vierailija
9/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ilmastoystävälliseltä mieheltä.

Vierailija
10/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo on lyhyt ja ytimekäs...

Vierailija
11/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä onko sinunkin kotisi vai oletko vain vieraana?

Vierailija
12/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yksin asuva sinkku mies. Itse olen huonekaluni valinnut ja hankkinut. - Joitain kertoja joku vääräleuka on halunnut kommentoida, että miksi ihmeessä olen ostanut tuollaien ja tällaisen, joka on maksanutkin niin ja niin paljon. kun jos, joskus velä käy niin, että päädyn yhteen jonkun naisen kanssa, niin saan laittaa kaiken uusiksi. 

En tiedä sitten miten tai kuinka minun pitäisi sisustaa mutta aika ikävää olisi elää satunnaisten huonekalujen kanssa ajatuksella jos ja kun sitten kun ja sitten ja sitten.

Mistä edes voisin löytää ja kohdata naisen, jolla olisi hyvä maku? - Varmaan monestakin paikkaa mutta vielä en ole onnistunut. Ja raskaaksi menisi odottelu, jos eläisin siihen asti vain sitkuttelua,  

Mihin edes perustuu ajatus, että naisilla olsi aina "parempi maku" tai arvostettavampi tyylitaju ja minun tai yleisemmin miesten rooli olsi vain myötäillä, koska sukupuolemme rampauttamana emme tietenkään voisi omata samantasoista tai ainakaan parempaa, mitä tuo parempi sitten ikinä merkitseekään.

Vierailija
13/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välttämättä näe noita huonekaluja exän (ja hänen) huonekaluina kuten sinä. Hän näkee ne omina, ilmeisen hyväksi todettuina huonekaluina, joita sinä haluaisit nyt hävittää. Jotkut kiintyvät tavaroihin enemmän ja luopuminen on vaikeaa. Toiselle se uuden valinta, ostaminen, vanhan hävittäminen jne. on kaikkinensa sellainen kokonaisuus, ettei tee mieli lähteä ollenkaan toteuttamaan mitään uutta sisustusta. Ja sitten on tietysti ne, joiden mielestä on ihan turhaa vaihtaa jotain, joka vielä jotenkin toimii. Ja onpa noita nuukailijoitakin, jotka eivät halua rahaa käyttää, vaikka sitä olisi ja tarvekin olisi uusia huonekaluja. Vuosien aikana luulisi, että olisit jo huomannut, miten erilaisia olette tässä.

Jos nyt jotain vinkkiä, niin älä edes yritä saada kaikkea vaihdettua samalla kertaa. Aloita jostain yksittäisestä, mistä luulet miehen olevan helpoimmin luopumassa. Jos saat miehen suostuteltua katsomaan jotain uutta, saattaa samalla reissulla löytyä jotain muutakin mieleistä. Minä ostan ja maksan -asenne saattaa tuntua miehestä loukkaavalta ja alistavalta, vaikkei sitä sanokaan. Yhdessähän teidän pitäisi omaa kotianne laittaa molempia miellyttäväksi.

Vierailija
14/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se talo vanha ja huonekalut siihen aikakauteen sopivaa? Itsekään en silloin kalusteista luopuisi. Varsinkaan jos toinen ehdottaisi jotain liian modernia. Kai sentään muuten saat sisustaa, laittaa vaikka uudet tapetit tai maalata?

Vierailija
15/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on siis kokoajan häirinnyt huonekalut mutta oon sietänyt kun miehelle muka niin tärkeitä?! Mutta nyt mitta loppuu kun sohvakin reikäinen! Ällöttää istua reikäisellä sohvalla. Taijan tehä vaan niin että tilaan uuden tuohon pihaan vaan.. Monet huonekalut on sukulainen tehnyt miehelle ja hänen eksälle, ne on itseasissa hienoja mutta pyökin värisiä joten se väri vain oksettaa, maalilla korjaantuisi asia... En ymmärrä miten joku voi kiintyä vanhaan rikkinäiseen roinaan.. miten ihmeessä suostuttelen jäärän uusiin tuuliin

Ap

Vierailija
16/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on siis kokoajan häirinnyt huonekalut mutta oon sietänyt kun miehelle muka niin tärkeitä?! Mutta nyt mitta loppuu kun sohvakin reikäinen! Ällöttää istua reikäisellä sohvalla. Taijan tehä vaan niin että tilaan uuden tuohon pihaan vaan.. Monet huonekalut on sukulainen tehnyt miehelle ja hänen eksälle, ne on itseasissa hienoja mutta pyökin värisiä joten se väri vain oksettaa, maalilla korjaantuisi asia... En ymmärrä miten joku voi kiintyä vanhaan rikkinäiseen roinaan.. miten ihmeessä suostuttelen jäärän uusiin tuuliin

Ap

Moukka, pyökki on tyylikkäin puulaji huonekaluihin. Sohva verhoomokäynnille.

Vierailija
17/28 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Moukka, pyökki on tyylikkäin puulaji huonekaluihin. Sohva verhoomokäynnille.

Missä asutte? Voin tulla hakee ne kaikki jonkun käsin tekemät huonekalut any time 

Vierailija
18/28 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemusta tämmösestä??

Ap

Vierailija
19/28 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sänkykin yhtä vanha ja patjat kuluneet, että selkää särkee aina herätessä? 

Vierailija
20/28 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäisin miehen romuineen jorpakkoon, jos on tärkeää säästää exänsä kanssa ostettuja huonekaluja.

Tai tässä tapauksessa siis lähtisin itse. Jos ei haluaisi rakentaa kanssani yhteistä kotia.

Sellaiset voimafantasiat sieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan