Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset itkevät rescue-koirista mutta vähän välittävät rescue-inceleistä?

Vierailija
16.01.2025 |

Molemmat ovat samalla tavalla kaltoin kohdeltuja

Kommentit (404)

Vierailija
401/404 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rescue-incel asianmukaisesti madotettu, sirutettu, eläinlääkärin tarkastama ja kastroitu? Jos ei niin en halua osallistua pentutehtailuun.

Niin, koiranpentuakaan ei koskaan pidä ottaa säälistä. Se vain pahentaa ongelmaa.

Itse tehnyt tämän jälkimmäisen ja oli kyllä todella vaikea tapaus. Ei enää koskaan.

Vierailija
402/404 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa rescue-incelin jos sitten tosiaan omistaisin hänet. Ensin hänen ruokavalionsa menisi uusiksi, sitten mentäisiin salille. Huolehdin koirienikin ruokavaliosta, liikunnasta ja terveydestä huolella ja tykkään että ne ovat lihaksikkaita ja saavat ravintorikasta muonaa ja virikkeitä. 

Esittäisiin yhdessä että mikä harrastus incelin itsetuntoa ja mielihyvää kohottaa ja samalla sitten alkaisi tulla lihasta, minulla olisi hänen kropalleen tavoitteet. Jos incel sitten olisi minusta kiinnostunut niin saisi itse osata pyytää treffeille ja katsotaan mitä siitä tulisi. Jos ei niin voitaisiin olla ystäviä. Jos ei synkkaisi silläkään tasolla niin vapauttaisin takaisin luontoon kun hyvässä kunnossa 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/404 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terroristi takaisin luolaasi homoilemaan.

Vierailija
404/404 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei ole eläimiä, vaikka jotkut häiriintyneet niin luulevatkin. Naiset ei ole mitään karjaa. Kannattaa jatkossakin näitä vinksahtaneita miehiä hoitaa muilla tavoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi