Mitä ajattelette aikuisesta miehestä joka juo maitoa ruuan kanssa?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein järkevältä kuulostaa. Maito on terveellistä ja sitä pitääkin juoda. Vain sairaat vasemmisto homot ja muut neidit ei juo maitoa.
Ei se ole terveellistä aikuisille. Lasten juoma.
No jos sulla on joku paska luuserisuolisto joka on sidukalla ja limppareilla pilattu niin sitten ehkä
Kaataisin lasin täyteen kossua ja sanoisin että juo kuin mies!
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa kun menisitte treffeille hienoon ravintolaan ja mies tilaa lasin maitoa 😅
Ennemmin mä maitoa joisin ruokani kanssa kuin vettä.. en oo koskaan tykännyt siitä vetisestä mausta, joka tulee suutuntumaan ja makuun, kun ruoan laimentaa vedellä suussa.. leipäkin maistuu veden kanssa kuin märkää leipää olisi tunkenut suuhun.
maitoladin ja tuoreen pullan yhdistelmää ei voi mikään!
Jännä kun kukaan maidon vastustaja ei vastaa väitteisiinsä sen epäterveellisyydestä. Heitellään vaan ihmeellisiä juttuja mutta faktaa ei kenelläkään ole laittaa. Lapsellista.
Onhan se noloa kun vetää grillimättöä ja pöydällä on litran maitopurkki juomaksi.
Ravintolassa kuuluu tilata piimää tai kefiiriä!
Säälittävä eläinrääkkäjä. Yleensä myös nämä ovat hieman älyllisesti vajavaista ihmisiä.
Ajattelisin, että siinä järkevä ihminen! Juokoot kukanenkin mitä haluaa, mutta maito on juomana ehdottomasti hyvästä päästä. Itsellä menee vähintään litra päivässä. Tyttö 21 vee olen. Tykkään mausta, ja ihan ravintolassakin otan lasillisen ruoan kanssa. Limukasta en tykkää ja alkoholia en juo. Hampaat kiittävät, ovat erinomaisessa kunnossa. Luusto pysynee hyvänä, kun reipasta arkiliikuntaa harrastan, pienikokoinen olen. Suvussa osteoporoosia, en halua ottaa mitään riskejä. Ei maistu maito kaikille ja se on ihan ok, mutta turhapa tuota on muiden maidonjuontia tai -juomattomuutta lähteä kritisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan ok, jos pitää maidosta mutta:
nykyään miehet haluavat pitää hameita, heille on oma tamponi, ottavat permanentteja (broccoli hair), pitävät lettejä, eivät tee aloitetta deittisovelluksissa, haluavat puolittaa ravintolalaskun tai olla tarjoamatta 2 e mehun deiteillä, vaihtavat sukupuolta ja pelkäävät aika monen deitti -applikaation mukaan hämähäkkejä.
Exäni pelkäsi keittiöveistä, mutta halusi alkaa metsästää (tietääköhän hän, että se eläin pitää ihan päästää päiviltä, jotta sen saa metsästettyä?).
Miksi nykyajan miehet ovat niin ti ssiposkia? Mitä on tapahtunut Y-kromosomille? Sama ongelma vissiin eri puolilla Eurooppaa, että miehet kaatuvat tuulessa. Karut ajat tekevät parempia miehiä, hyvät näemmä huonoja as the saying goes. Itseä ainakin nostaa kunnioitusta elämää kestävä mies, jollaisen ottaisin aviomieheksikin.
Naisena tuollainen ei sytytä ja haluan olla se
youtube.com/shorts/h_oACJ944ic
Mä juon myös maitoa ruuan kanssa,a
"Päivittäinen iso lasillinen maitoa voi laskea viidenneksellä paksu- ja peräsuolen syöpien riskiä, kertoo tuore tutkimus."
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/maidosta-paljastui-tarkea-te…
Saa maitotuotteesta kalsiuminsa ja ei ainakaan optimoi syövän saantia.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä eläinrääkkäjä. Yleensä myös nämä ovat hieman älyllisesti vajavaista ihmisiä.
Kommentistasi päätellen sinä ainakin juot maitoa litroittain päivässä.
Ajattelen että ei ole maitoallergiaa, laktoosi-intoleranssia ja että omaa skandinaavisen geenivirheen (maito sopii).
Meillä käyttää koko perhe joko maitoa tai piimää ruokajuomana. Ihan normia 😌
Ajattelen että sinä vasta panomies. Antaisin heti.
Veljeni, neljän lapsen isä juo litran maitoa ruoan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juoniut maitoa lapsesta asti joka päivä noin litran. Olen nyt 40-vuotias. Tulen juomaan maitoa vielä toiset 40-vuotta. Koska se on hyvää.
M40
Kulutan punaista maitoa noin litran viikossa. Uskon että saan siitä kaikki oleelliset vitamiinit. Jokaisen aterian kanssa noin kahvikupillinen.
Maito on hyvä juoma. Siitä saa proteiinia, kalsiumia, jodia, fosforia, d-vitamiinia, b2 ja b12 vitamiinit. Täyttää myös.