Mitä ajattelette aikuisesta miehestä joka juo maitoa ruuan kanssa?
Kommentit (100)
menisin hiljaiseksi. pitäisin muissakin, kuin valion propagandan hyväksymisessä liian naiivina.
Kuinka tyhmä ihminen voi olla? Vastaus: katso aloittajaa!
Ajattelen, jos edes ajattelen asiaa, että hän tykkää maidosta.
Osteoporoosi on naisten vaiva, mutta siideriakalle tuskin maito maistuu.
Ihan sama mulle. Moni juo maitoa ruoan kanssa eikä asia mua kiinnosta. Itse juon vettä.
Itsenäinen mies, jota ei lapselliset akkojen muotivirtaukset heilauta millin vertaa.
Muoti, mikä on nimesi? Vastaus: nainen, tyhmyys, minuuden heikkous, pelkuruus, turhamaisuus ...
En mitään. Saa juoda mitä haluaa.
Ajattelen että hän varmasti tykkää maidosta.
Parempi kuin alkoholi joka tapauksessa
Eiköhän se ole ihan ok, jos pitää maidosta mutta:
nykyään miehet haluavat pitää hameita, heille on oma tamponi, ottavat permanentteja (broccoli hair), pitävät lettejä, eivät tee aloitetta deittisovelluksissa, haluavat puolittaa ravintolalaskun tai olla tarjoamatta 2 e mehun deiteillä, vaihtavat sukupuolta ja pelkäävät aika monen deitti -applikaation mukaan hämähäkkejä.
Exäni pelkäsi keittiöveistä, mutta halusi alkaa metsästää (tietääköhän hän, että se eläin pitää ihan päästää päiviltä, jotta sen saa metsästettyä?).
Miksi nykyajan miehet ovat niin ti ssiposkia? Mitä on tapahtunut Y-kromosomille? Sama ongelma vissiin eri puolilla Eurooppaa, että miehet kaatuvat tuulessa. Karut ajat tekevät parempia miehiä, hyvät näemmä huonoja as the saying goes. Itseä ainakin nostaa kunnioitusta elämää kestävä mies, jollaisen ottaisin aviomieheksikin.
Naisena tuollainen ei sytytä ja haluan olla se suhteen nainen.
Ryhmä ja nolo kun ei päässyt eroon vielä äitien tissimaidosta.
Ajattelen, että tuo mies voi juoda maitoa.
Noloja aloituksia sulla.
Mutta nyt kun tämmöistä kysyit niin huomasin että en ennemmin ole tajunnut ajatella maitoa, vettä, piimää, mehua tai vichyä juovista miehistä enkä naisista mitään. En siis yksinkertaisesti ole ajatellut koko asiaa. No, nyt kun yritän ajatella niin tulee vaan mieleen että kaksi maitoa ruuan kanssa juovaa miestä ovat ihan mukavia. En mä kertakaikkiaan osaa ajatella mitään muuta, ei tule mitään senkummempaa mieleen. En taida loppujen lopuksi edes ymmärtää mitä pitäisi ajatella. Naapurin mies kävi äsken postilaatikolla ja aloin miettiä mitä moisesta ajattelen, onko se sama asia kuin maidon juominen...Siis sillätavalla että normaaleista arkipäivän asioista pitäisi miettiä mitä ajatuksia se tuo päähän.
Ei, nyt menee aivot solmuun, lopetan ajattelemisen.
Hän on Teemu tai Eetu Selänne, ehkä Mustanaamio.
Minä olen juoniut maitoa lapsesta asti joka päivä noin litran. Olen nyt 40-vuotias. Tulen juomaan maitoa vielä toiset 40-vuotta. Koska se on hyvää.
M40
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan ok, jos pitää maidosta mutta:
nykyään miehet haluavat pitää hameita, heille on oma tamponi, ottavat permanentteja (broccoli hair), pitävät lettejä, eivät tee aloitetta deittisovelluksissa, haluavat puolittaa ravintolalaskun tai olla tarjoamatta 2 e mehun deiteillä, vaihtavat sukupuolta ja pelkäävät aika monen deitti -applikaation mukaan hämähäkkejä.
Exäni pelkäsi keittiöveistä, mutta halusi alkaa metsästää (tietääköhän hän, että se eläin pitää ihan päästää päiviltä, jotta sen saa metsästettyä?).
Miksi nykyajan miehet ovat niin ti ssiposkia? Mitä on tapahtunut Y-kromosomille? Sama ongelma vissiin eri puolilla Eurooppaa, että miehet kaatuvat tuulessa. Karut ajat tekevät parempia miehiä, hyvät näemmä huonoja as the saying goes. Itseä ainakin nostaa kunnioitusta elämää kestävä mies, jollaisen ottaisin aviomieheksikin.
Naisena tuollainen ei sytytä ja haluan olla se
Sinä mikään nainen ole vaan joku homotrolli.
Eräs mies grillijonossa tilasi 2 dl maitoa lihapiirakan kanssa. Incel, selkeästi.