Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokevatko homot/lesbot vastakkaisen sukupuolen kuvottanavan?

Vierailija
16.01.2025 |

Siis seksuaalisessa mielessä? Itseäni ällöttäisi olla naisen kanssa, ei vaan pystyisi. 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies ja en ymmärrä mitä miesvartalossa nyt on sellaista mistä kiihottua. Miehet ovat karvaisia, useimmilla on ainakin jonkinlainen pömppömaha ja muutenkin miesvartalo etoo. En siis osaa samaistua homomiesten enkä heteronaisten tuntemuksiin. Olen omalta avovaimoltani yrittänyt kysyä että mikä se on mikä miesvartalossa kiihottaa, ja hän ei osaa kuvailla.

Ehkäpä on jo aika sinunkin tajuta, ettei vaimosi kiihotu sun vartalosta ollenkaan vaan puheestasi, eleistäsi ja siitä mitä käsilläsi teet.

Naisen seksuaalisuus ei ole sarja ruumiinosien näkemisen aiheuttamia refleksejä vaan spatiaalista aivojen stimulointia.

Miehen kiihottumiseen riittävät selkäydinheijasteet eli alempi keskushermosto.

Toki mieskin voi rakastua ja rakastaa, jolloin aivot aktivoituvat myös.

Vierailija
62/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ällöttäisi olla naisen kanssa" :D Ihan kuin siihen joku pakottaisi. Itse asiassa, sitä ei kukaan edes käske ajatella. Sinä itse olet vastuussa omista ajatuksistasi.  Samoin muut, jotka ajattelevat jonkun toisen ihmisen olevan kuvottava, ovat vastuussa omista ajatuksistaan. Se, että kuuluu johonkin seksuaalivähemmistöön tai vaikka kuuluisi enemmistöön, ei ohjaa ajattelemaan ketään kuvottavana.

Mitä kummaa? Ei kai kukaan pakota mitään ajattelemaan, eikä ihmistä tarvitse pitää kuvottavana vaikka ajatus seksistä hänen kanssaan kuvottaisikin.

En ole tämä ko, mutta koen täysin samallatavoin vastenmielisenä ajatuksen että joutuisin olemaan parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, ja onhan se täysin normaalia että sellaista pohdiskelee, se vaan heijastelee sitä oman seksuaalisuuden asettumista skaalalle, jotkut on enempi ja toiset vähempi kiinnostuneita myös omasta sukupuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ällöttäisi olla naisen kanssa" :D Ihan kuin siihen joku pakottaisi. Itse asiassa, sitä ei kukaan edes käske ajatella. Sinä itse olet vastuussa omista ajatuksistasi.  Samoin muut, jotka ajattelevat jonkun toisen ihmisen olevan kuvottava, ovat vastuussa omista ajatuksistaan. Se, että kuuluu johonkin seksuaalivähemmistöön tai vaikka kuuluisi enemmistöön, ei ohjaa ajattelemaan ketään kuvottavana.

Mitä kummaa? Ei kai kukaan pakota mitään ajattelemaan, eikä ihmistä tarvitse pitää kuvottavana vaikka ajatus seksistä hänen kanssaan kuvottaisikin.

En ole tämä ko, mutta koen täysin samallatavoin vastenmielisenä ajatuksen että joutuisin olemaan parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, ja onhan se täysin normaalia että sellaista pohdiskelee, se vaan heijastelee sitä oman seksuaalisuuden

Minusta olisi karmeaa olla parisuhteessa ihmiseen, jota en rakasta. Oli mitä tahansa sukupuolta. Minulle sukupuoli ei aiheuta mitään haluja, vaan yksilö. Miesyksilö. 

-Nainen

Vierailija
64/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei näköjään kykene rakastamaan. Säälittävää. Eipä ihme jos ei sitten löydy kumppania.

Vierailija
65/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ällöttävänä mutta RASITTAVANA koska naiset jatkaa sitä samaa peliä homomiehen kanssa mitä he pelaa heteromiesten kanssa.

Kehujen kalastelua, lahjoja ja liehakointia odotetaan..... sekä se halu määrtä minun elämääni heidän neuvoillaan....he kun sulostuttavat miesten elämää NIIN paljon!! Hoh hoijaa.....

Vierailija
66/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä, mutta ei myöskään kiinnosta lainkaan.

Vierailija
67/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta olisi karmeaa olla parisuhteessa ihmiseen, jota en rakasta. Oli mitä tahansa sukupuolta. Minulle sukupuoli ei aiheuta mitään haluja, vaan yksilö. Miesyksilö. 

-Nainen

"

Mahtanetko ollamiesnainen tai mitä, mutta ei se kaikki mitä ajattelee ole toivetta tapahtuvaksi, esimerkiksi raiskauksen rajoja voi miettiä, että olisiko vähäisempi jos ei ole yhtään seksuaalista viritystä siihen tekijään. 

Vierailija
68/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lesbot pukuetuvat ja leikkaavat hiuksensa sekä koko habituksensa nuoreksi pojaksi, kuten teki talkshow juontaja Ellen De Generes

Suomessa tiedän ainakin 3 lesboa ketkä kaukaa näyttävät ihan pojalta EI mieheltä

Vierailija
69/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen halu ei vastoin yleistä uskomusta ole poissulkevaa eikä binääristä. Se kohdistuu aina yksilöön. 

Tällöin muut eivät okseta vaan ovat kiinnostavuudessa nollia.

Vierailija
70/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies ja en ymmärrä mitä miesvartalossa nyt on sellaista mistä kiihottua. Miehet ovat karvaisia, useimmilla on ainakin jonkinlainen pömppömaha ja muutenkin miesvartalo etoo. En siis osaa samaistua homomiesten enkä heteronaisten tuntemuksiin. Olen omalta avovaimoltani yrittänyt kysyä että mikä se on mikä miesvartalossa kiihottaa, ja hän ei osaa kuvailla.

Murrosikäisenä saunassa huomasin yhtä äkkiä alaston mies näytti satumaisen komealta, lumoava näky en meinannut saada katsettani irti. Alaston nainen? Ei mitään olin hiiren hiljaa ja mietin....mikä tuossa nyt on SE juttu? 

Tuosta kokemuksesta on aikaa 52 vuotta aikaa ja en ole vielläkään oivaltanut mikä naisessa on se "kiihottava" elementti....

Vierailija
71/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous/lesbous on syntiä! Ihminen saa olla sitä mitä on, kunnioitan jokaista. 

Vierailija
72/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin koska femmepariskuntiahan ei olekaan olemassa...

Vierailija
73/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvottavana, mutta ei herätä minkäänlaista kiinnostustakaan. 

- lezzie

Vierailija
74/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:8

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä on jo aika sinunkin tajuta, ettei vaimosi kiihotu sun vartalosta ollenkaan vaan puheestasi, eleistäsi ja siitä mitä käsilläsi teet.

Naisen seksuaalisuus ei ole sarja ruumiinosien näkemisen aiheuttamia refleksejä vaan spatiaalista aivojen stimulointia.

No, ehkä tuo on vähän kokonaisvaltaisempaa puolin ja toisin. Mutta onhan sekin totta, että miehille naisen ulkonäkö on merkittävämpää kuin naisille miehen. Ja ehkä naisilla on laajempi skaala asioita, mitkä yleisesti ja siinä ulkonäössäkin miellyttävät.

Vierailija
75/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jotkut. Ei kaikki. Mutta tietysti ei varmaan suhdemielessä kiinnosta heitä tietenkään se vastakkainen.

Vierailija
76/84 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murrosikäisenä saunassa huomasin yhtä äkkiä alaston mies näytti satumaisen komealta, lumoava näky en meinannut saada katsettani irti. Alaston nainen? Ei mitään olin hiiren hiljaa ja mietin....mikä tuossa nyt on SE juttu? 

Tuosta kokemuksesta on aikaa 52 vuotta aikaa ja en ole vielläkään oivaltanut mikä naisessa on se "kiihottava" elementti....

Tämä varmaan homomies. Heteronaisena pystyn kyllä ymmärtämään, mikä naisen vartalossa on seksikästä. Ja toisaalta en nyt miehessäkään ajattele, että se kroppa yksistään olisi niin kiihottava ulkonäöltään. Ehkä enemmän siten, miltä se tuntuu. 

Vierailija
77/84 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös, miksi lesbojen häissä usein toinen pukeutuu mieheksi. Ilmeisesti se on oikeasti viehättävää eikä vain jokin tapa tai muoti? 

Tavallisessa elämässähän on aika liukuva ero, mikä on miehen ja naisen vaate, mutta häissä on selkeästi olemassa naisen hääpuku ja miehen hääpuku. Itseäni heteronaisena ei sytyttäisi mennä naimisiin valkeaan iltapukuun ja huntuun pukeutuneen miehen kanssa. :) Ja voin samaistua siihen, että naiset ovat ihastuttavia ja seksikkäitä, vaikka en ole koskaan elämässä ihastunutkaan naiseen. Mutta en vain pysty näkemään frakkiin pukeutunutta naista seksikkäänä, ja se kai sitten kertoo jostain isosta erosta suuntautumisessa? En tarkoita, ettei voisi pukeutua vaikka haalariin arkena, mutta en ymmärrä että tuollaisessa tilanteessa missä pitää olla extraviehättävä pukeutuu niin. En siis vastusta tätä, tietysti jokainen pukeutuu siihen mikä itseä miellyttää! Mutta tarkoitan, että ilmeisesti j

Kun heteronaisena pukeutuu miesten vaatteisiin, niin siinä on usein pointtina juuri se, että ne ovat epäseksikkäitä. Tietysti muitakin näkökohtia, esimerkiksi että miesten vaatteet ovat paremman mallisia, väljempiä ja vähemmän räikeän värisiä. Ja sama kuin miehillä, että hyvin sievä vaatetus korostaa sitä, jos itse on vähän kolhon näköinen ja päin vastoin. Mutta usein on ihan tarkoitus juuri näyttää mahdollisimman vähän seksikkäältä sellaisessa tilanteessa jossa tämä on toivottavaa.

Taas ilmeisesti jos lesbo haluaa pukeutua miehen vaatteisiin tai että toinen pukeutuu niihin, niin se koetaan nimenomaan erittäin seksikkääksi? Ja varmaankin on sellaisia lesboja, jotka eivät pidä miesten vaatteista, mutta aika yleinen ilmiö se kai on. 

Varmaan siinä on kulttuuristakin ainesta, että halutaan vaikuttaa oikeanlaiselta lesbolta tai oikeanlaiselta homomieheltä. Mutta jotain biologista siinä lienee kuitenkin myös. 

Vierailija
78/84 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin koska femmepariskuntiahan ei olekaan olemassa...

Onko tässä ikään kuin kaksi täysin eri kuppikuntaa, vai voiko sama henkilö viehättyä sekä femmestä että sen vastakohdasta, mikä ikinä korrekti nimitys nyt onkaan? Tai onko yleistä, että vaihtaa pukeutumistyyliä laidasta laitaan, että esimerkiksi rupeaisi äkkiä pukeutumaan kukkamekkoihin aiempien housujen ja kauluspaidan sijasta? 

Vierailija
79/84 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko perehtynyt Setan, Sexpon, vihervassujen ja transien ulostuloihin, joiden mukaan penis kuuluu lesbojen seksielämään, vagina homojen ja penistä vaginaan -seksi on homoseksiä? Transit ja vihervassut kohdistavat homoseksuaaleihin valtavaa painetta harrastaa seksiä ja suhteita suuntautumisen vastaisten transien kanssa. Älä ole naiivi.

Vierailija
80/84 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta heteronainen kiinnostuu ja kiihottuu vain miehistä. Onko seksuaalisen suuntautumisen käsite sinulle tuttu?