Kokevatko homot/lesbot vastakkaisen sukupuolen kuvottanavan?
Siis seksuaalisessa mielessä? Itseäni ällöttäisi olla naisen kanssa, ei vaan pystyisi.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen halu ei vastoin yleistä uskomusta ole poissulkevaa eikä binääristä. Se kohdistuu aina yksilöön.
Tällöin muut eivät okseta vaan ovat kiinnostavuudessa nollia.
Hölön hölön. Kannattaa perehtyä seksuaalisen suuntautumisen käsitteeseen. Kiinnostuksen ja kiihotuksen heräämiseen vaaditaan oikea sukupuoli. Jos kiinnostuu kummankin sukupuolen edustajista, niin silloin on biseksuaali. Heteromies ja lesbonainen eivät kiinnostu peniksellisistä kumppaneista eivätkä heteronainen ja homomies vaginallisista.
Jep. Jos sukupuoli on väärä, niin mätsäämiset ja henkilökemiat eivät auta muuhun kuin ystävyyden syntymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen heteromies ja en ymmärrä mitä miesvartalossa nyt on sellaista mistä kiihottua. Miehet ovat karvaisia, useimmilla on ainakin jonkinlainen pömppömaha ja muutenkin miesvartalo etoo. En siis osaa samaistua homomiesten enkä heteronaisten tuntemuksiin. Olen omalta avovaimoltani yrittänyt kysyä että mikä se on mikä miesvartalossa kiihottaa, ja hän ei osaa kuvailla.
Itse olen lesbo ja samanlaiset tuntemukset mulla on miehistä. Jonkin verran ehkä pystyn samaistumaan jos satun näkemään jonkun erityisen hyvän näköisen miehen, mutta ei se pitemmän päälle tunnu mitenkään erityiseltä
Vierailija kirjoitti:
"Ällöttäisi olla naisen kanssa" :D Ihan kuin siihen joku pakottaisi. Itse asiassa, sitä ei kukaan edes käske ajatella. Sinä itse olet vastuussa omista ajatuksistasi. Samoin muut, jotka ajattelevat jonkun toisen ihmisen olevan kuvottava, ovat vastuussa omista ajatuksistaan. Se, että kuuluu johonkin seksuaalivähemmistöön tai vaikka kuuluisi enemmistöön, ei ohjaa ajattelemaan ketään kuvottavana.
Ei tunteita voi valita.
Hölön hölön. Kannattaa perehtyä seksuaalisen suuntautumisen käsitteeseen. Kiinnostuksen ja kiihotuksen heräämiseen vaaditaan oikea sukupuoli. Jos kiinnostuu kummankin sukupuolen edustajista, niin silloin on biseksuaali. Heteromies ja lesbonainen eivät kiinnostu peniksellisistä kumppaneista eivätkä heteronainen ja homomies vaginallisista.