Kokevatko homot/lesbot vastakkaisen sukupuolen kuvottanavan?
Siis seksuaalisessa mielessä? Itseäni ällöttäisi olla naisen kanssa, ei vaan pystyisi.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koe. Normaali ihminen, kuten heterot ja me homot ja lesbot emme tunne kiinnostusta kaikkeen.mikä liikkuu. Ihmisiä kuten me kaikki. Ihastuminen ja rakkaus ovat eri asia.
Tätä ei nyt kysytty.
Kirjaimellisesti juuri tuota kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koe. Normaali ihminen, kuten heterot ja me homot ja lesbot emme tunne kiinnostusta kaikkeen.mikä liikkuu. Ihmisiä kuten me kaikki. Ihastuminen ja rakkaus ovat eri asia.
Tätä ei nyt kysytty.
Kirjaimellisesti juuri tuota kysyttiin.
En tajua miten niin simppelin kysymyksen voi ymmärtää noin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heterohkona ole kiinnostunut läheskään kaikista vastakkaisen sukupuolen edustajista seksuaalisesti, mutta en pidä ihmisiä, joista en ole seksuaalisesti kiinnostunut, myöskään ällöttävinä. En vain ole heistä seksuaalisesti kiinnostunut.
Suvakkihoro saa kivestä, kun vallankumous koittaa.
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Sattuu suhun, kun tuollaisia typeryyksiä kirjoitat. Mene vessaan!
Vastaisitko nyt vaan kysymykseen, vai ylittikö se kognitiiviset kykysi?
Kongitiivinen runkku voi vaikka mennä saunan taakse odottelemaan, jos joku vaikka tuisi päästämään tuskista. Säälittävää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei kyllä ymmärtänyt koko kysymystä.
Luetun ymmärtäminen on heikkoa nykyään ja tänne tuntuu kokoontuvan erityisen paljon heikkolahjaisia ihmisiä.
Toki osa tahallaan väärin ymmärtää voidakseen trollata tai pahoittaa mielensä.
Olen heteromies ja en ymmärrä mitä miesvartalossa nyt on sellaista mistä kiihottua. Miehet ovat karvaisia, useimmilla on ainakin jonkinlainen pömppömaha ja muutenkin miesvartalo etoo. En siis osaa samaistua homomiesten enkä heteronaisten tuntemuksiin. Olen omalta avovaimoltani yrittänyt kysyä että mikä se on mikä miesvartalossa kiihottaa, ja hän ei osaa kuvailla.
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä, mutta huvittavaa, että jotkut heteromiehet pitävät itseään niin seksuaalisesti haluttavin, että maailman jokainen homo kohdistaa juuri heihin himonsa ja halunsa. Voisi monesti pikemminkin todeta, "Vaikka olisit toiseksi viimeinen mies maapallolla, en kosksi sinuun pitkällä tikullakaan, joten voit olla huoleti."
Sama käsitys monella naisella lesboista. Olen monelta naiselta kuullut, et homot on ok mut lesbot ei.
Suuret luulot itsestään. :D
Heteronaisena ei ällötä muu, mutta pimpin nuoleminen ehkä jäisi väliin. No, jää joltain miehiltäkin. Ja en haluaisi mennä naimisiin mieheksi pukeutuneen naisen kanssa, siis että olisi joku frakki päällä. Ilmeisesti tämä on lesboista hyvä homma. Jotenkin minusta siinä yhdistyy huonot piirteet molemmista sukupuolista, eli sekä rumemmat vaatteet kuin naisilla että naisellinen kroppa jää niiden vaatteiden peittoon. Miehillähän on rumemmat vaatteet, mutta se sopii siksi heille, että miehillä on karkeammat piirteet, karvatukkoja siellä ja täällä, ja vaikka joku söpö pitsiasu korostaa niitä koomisesti. Samasta syystä en itsekään käytä kukkamekkoja, näytän transulta niissä. Ekaluokalla joskus liikuntatunnilla pojat olivat pitkissä Black Horseissa, kun unohtaneet verkkarit kotiin. Niin muistan miettineeni, että kuuluuko miehenä olemiseen jotenkin se, että on ostettava tarkoituksella mahdollisimman rumia vaatteita. Sinänsä miehissä kyllä kiinnostaa se fyysinen karheus, mutta jostain syystä tarkoituksella rumat kalsarit ei toimi tässä suhteessa samoin ainakaan minulle. Ehkä sitten muille.
Vierailija kirjoitti:
En heterohkona ole kiinnostunut läheskään kaikista vastakkaisen sukupuolen edustajista seksuaalisesti, mutta en pidä ihmisiä, joista en ole seksuaalisesti kiinnostunut, myöskään ällöttävinä. En vain ole heistä seksuaalisesti kiinnostunut.
Kyllä mulle, näin heteronaisena, ajatus seksistä epäkiinnostavan (ei nyt mennä ääripäihin, eli ei mikään haisevan/sairaan tietenkään) miehen kanssa on silti ihan eri tasolla kuin ajatus seksistä naisen kanssa. Ensin mainittu on lähinnä neutraali / meh, kun taas jälkimmäinen on erittäin vastenmielistä edes kuvitella. Esim miehellä kuin miehellä nyt kuitenkin on itselleni mieluisat sukuelimet, toisin kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen heteromies ja en ymmärrä mitä miesvartalossa nyt on sellaista mistä kiihottua. Miehet ovat karvaisia, useimmilla on ainakin jonkinlainen pömppömaha ja muutenkin miesvartalo etoo. En siis osaa samaistua homomiesten enkä heteronaisten tuntemuksiin. Olen omalta avovaimoltani yrittänyt kysyä että mikä se on mikä miesvartalossa kiihottaa, ja hän ei osaa kuvailla.
No sama toisinpäin, naiset on pehmeän löllöjä ja niillä on kaiken maailman röllöjä ja palloja vaikka olisi hoikkakin. Naista kun halaa niin se tuntuu kuin halaisi liian isoon nahkaan käärittyä luurankoa, kun taas miehet ovat paljon enemmän "lihaisia". Myös naisten ominaistuoksu on itselleni epämiellyttävä miehiin verrattuna; monet miehet tuoksuu nenääni lämpimälle ja pehmeälle, naiset taas kitkerälle.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän niin kuin hurja. Mutta enemmän ehkä se vartalo on vain ihmisjuttu, lämmin ja elävä, ja miehisyyshommat keskittyvät päähän, alapäähän, ääneen ja psyykeen.
Ehkä kuitenkin olennaisinta, että naiset ja miehet tuoksuvat erilaiselta. Siitä tulee erilainen fiilis kun hengittää miehen ihoa. Ei nyt ehkä ihan kenen vain, mutta siis jos on kiinnostunut.
Työkaverini ja rakas ystäväni on homo, ja kuulemma ajatus seksistä naisen kanssa on vastenmielinen, ihan kuten minulla heteronaisena ajatus seksistä naisen kanssa.
En usko että pitävät, katso naispareja, heistä toinen on lähes poikkeuksetta miehen oloinen, ei aina naiseksi tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sama toisinpäin, naiset on pehmeän löllöjä ja niillä on kaiken maailman röllöjä ja palloja vaikka olisi hoikkakin. Naista kun halaa niin se tuntuu kuin halaisi liian isoon nahkaan käärittyä luurankoa, kun taas miehet ovat paljon enemmän "lihaisia". Myös naisten ominaistuoksu on itselleni epämiellyttävä miehiin verrattuna; monet miehet tuoksuu nenääni lämpimälle ja pehmeälle, naiset taas kitkerälle.
Minusta naisena (monet) naiset tuoksuvat aivan ihanalta, esimerkiksi äitini kun olin lapsi. Mutta se tuoksu ei saa minua kiinnostumaan romamttisesti, tai ei ole ainakaan vielä saanut.
Etkö siis pidä omasta hajustasi?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini ja rakas ystäväni on homo, ja kuulemma ajatus seksistä naisen kanssa on vastenmielinen, ihan kuten minulla heteronaisena ajatus seksistä naisen kanssa.
Tämä. Miehet ovat hyviä kavereita, mutta romanttisessa mielessä hyi hitto. T. Neiti🌈
Ei minua homomiehenä inhota naiset sinänsä, on naispuolisia ystäviä ja niin edelleen, mutta ajatus, että pitäisi ruveta vehtaamaan naisen kanssa on tietysti vastenmielinen. Se on jotain ihan fyysistä, niin kuin koko keho torjuisi ajatuksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo samat päde naisiin? On mahaa, jenkkakahvaa selluliittia jne eikä naisetkaan karvattomia ole
joo pelkkä ajatuski miehen kanssa vehtaamisesta etoo t. lesbo
Olen kait sitten bi-(henkinen)mies kun näen miehissä ja naisissa kummassakin hyvää.
Naiset ovat keholtaan kauniimpia ja nätimpiä, mutta kyllä olen valmis myöntämään, että joillakin miehillä on komea kroppa ja ulkonäkö. Enkä pelkästään tarkoita bodaajaa jolla on rasvaprosentti 5% vaan ihan joku 50v prätkämiesparran omaava mahakas karju voi myöskin olla komea omalla tavallaan tai joku solakka vähän päälle parikymppinen mies.
Miesten kanssa minulla ei ole kokemuksia seksistä, mutta ei se ajatuksen tasollakaan ole luotaantyöntävä. Yhden kerran olen halaillut yhden miehen kanssa ja ihan yhtä mukavaa se on kuin naisenkin kanssa. Mutta halailun suhteen en henkilökohtaisesti tee eroja sukupuolien välillä, minulle se vain on luonteva tapa osoittaa hellyyttä oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen haista itseään/omaa ominaishajuaan. Muutenkin aika typerä kommentti.
Vastaisitko nyt vaan kysymykseen, vai ylittikö se kognitiiviset kykysi?