Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri huutaa yöt ja päivät

Vierailija
16.01.2025 |

Kerrostalossa yläkerran naapuri on nyt pari kuukautta on-offina alkanut joskus iltayhdeksältä, joskus keskellä yötä, rääkyä henkensä edestä asunnossaan. Huutaa jotain pojastaan ja siitä miten poika pitäisi pelastaa ja miten hän ei ole mitään tehnyt. Oon tullut siihen johtopäätökseen, että lasu on pojan vienyt ja siksi joku episodi meneillään koko ajan. Joskus kuuluu kans jotain epämääräistä töminää (kuten jalkaa polkis mun kattoa vasten) ja koirien kovaäänistä haukuntaa.

Huutaa ja itkee ja niin epätoivoisesti että mua alkaa ahdistaa jo vaan sen ajattelu. Oon soittanu poliisit sinne nyt jotain neljä kertaa, kahdella kerralla eivät ees tulleet paikalle, joten selkeesti eivät ota tosissaan kun ilmotan että naapuri häiritsee kotirauhaa sillä että huutaa ja kiljuu ku syötävä. On tehnyt mieli monta kertaa mennä sille sanoon että nyt hiljaa, mutta en usko että menis jakeluun + en uskalla.

Kyseessä yksinasuva nainen, ilmeisesti mielenterveystaustaa. Sen enempää en tiedä tai halua spekuloidakaan.

Alkaa pinna palaa ja keinot loppua, mitä seuraavaks? Oon harkinnut että laitan isännöitsijälle viestiä mutta hekään eivät oo toiminnallaan suoranaisesti mua vakuuttanut. En voi poiskaan muuttaa kun oon asunu vasta puoltoista vuotta sopimuksesta jonka mukaan täällä tulee asua vähintään 2 vuotta.

Toivon että trollit ei aja tätä keskustelua alas koska mua alkaa oikeesti vituttaa mun tilanne ja kaipaisin neuvoja ihan tosissaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse merkkasin vastaavantyyppisessä tilanteessa ylös päivämäärät, kellonajat ja huudon sisällöt. Sitten ilmoitin isännöitsijälle. Joku toinen soitteli poliisille. En tiedä, miten isännöitsijä toimi asiassa, mutta nyttemmin on ollut rauhallisempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä