JEE! Kohta SINÄKIN saatat olla missinmitoissa: YLE: Kiistellylle painoindeksimittarille on vihdoin tarjolla vaihtoehto
Ei se olekaan läskiä, vaan naisellisia kurveja : D
Ei meillä olekaan yhtään ylipainoista, ihan hyvällä omalla tunnolla voit ahmia sipsejä, pizzaa, suklaata, karkkeja, pullia, hampurilaisia jne. vielä enemmän kuin nyt : )
Kommentit (25)
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Onneksi olen jo valmiiksi missinmitoissa, BMI 23
Kuvottavaa itsepetosta ei voi muuta sanoa! Läski on läski ei se sanapeleillä muutu!!
Töihin ja salille mars!!
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö olet lähellä lievää ylipainoa, joka alkaa 24 jälkeen. Missi BMI OLI AIKOIinaan 16-20. Nykyään 19-21 23 on jo liian paksu Armi Aavikon BMI OIi 18.
Jottei kenellekään tule paha mieli, niin painoindeksihän menee miten sen kukin itse kokee. Jos koet olevasi bmi 19, niin olet bmi 19. Kuka sinun omaa kokemusta on kiistämään? Vaaka ja mittanauha voivat vain saada aikaan pahaa mieltä sekä pettymyksiä. Hyi sinua, joka koitat puhua jostain terveellisyydestä tai sairauksista. Ihminen jolla on hyvä mieli ei voi sairastua mihinkään.
Ylipaino aiheuttaa myös syöpää. Miten joku voi iloita lihavuudestaan! Surkeaa itsepetosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö olet lähellä lievää ylipainoa, joka alkaa 24 jälkeen. Missi BMI OLI AIKOIinaan 16-20. Nykyään 19-21 23 on jo liian paksu Armi Aavikon BMI OIi 18.
Ylläoleva on lihavan, hoikkaa kadehtivan kommentti.
Vierailija kirjoitti:
up up up up up
up up up up up
up up up up up
up up up up up
Vierailija kirjoitti:
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Onko kehityksesi jäljessä vai miksi möliset tuolla tavalla?
huh huh
hyh hyh