Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA apua! Petite-pommesta tilanneet

01.03.2007 |

Yritän tehdä tilausta Petite-Pommesta ja tarvitsisin apua. Onko palautus ilmainen? Oletteko saaneet rahtivapaasti yli 800 DKK tilauksen? Kauanko on paketin saapuminen kestänyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut kerran, hyvin sujui.

Ei rahtikuluja kun liittyy club petiteen, jossain sivuilla linkki, sitten pitää laittaa omat tiedot ja saa niiden tiedotteita sähköpostitse. Tilaukseen laitoin siihen lisätietokohtaan englanniksi, että yritin liittyä jäseneksi, toivottavasti onnistui ja tilaus tulee ilman rahteja. Sähköpostia pistivät useampaankin kertaan jotkut koot oli loppunut ja vaihtelin vielä tilalle muuta, että tulee ilman rahteja.

Palautuksesta en tiedä, pidin kaikki saamani. palautusoikeushan on, mutten tiedä, kenen kustannuksella.

Toimitus oli tosi nopea, ihan pari päivä ja visalla maksoin, laksuttivat ihan oikein ;)

Vierailija
2/5 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pikaisesta vastauksesta! Kaipaisin vielä tietoa palautuksesta?? Tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus, mutta sivuilla lukee " Omkostninger til returnering skal du selv afholde" . Hmm... eikös tuo tarkoita, että minä joudun maksamaan postimaksut palautuspaketista??? Olin ymmärtänyt, että yleensä nettikaupoissa palauttaminen on ilmaista!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palautus on sitten omalla kustannuksella. Ja oliko niin, että jos tuotteissa vikaa, niin sitten maksavat palautuskulut...?

Hölmöltähän tuo tuntuu, kun on tottunut ainakin suomalaiseen käytäntöön, että postimyyntifirmakustannuksella voi asiakaspalautuksena laittaa... Mutta en tosiaan tiedä, onko tuolla oikeasti noin. Laita vaikka meiliä ja kysy, mulle ainakin vastasivat tosi nopsaan ja englanniksi.

Mä ajattelin ton palautushomman niin, että kysyn sitten jos aiheellista ja jos ei onnistu kuin omin kuluin, yritän saada kauapattua tilaamani jollekin ;)

Vierailija
4/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ei muuten taida olla myynnissä näitä Suomessa nyt suuren suosion saaneita Plain Rain Settejä?! En ainakaan löytänyt :/

Vierailija
5/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy plain rain set

http://www.butik-bambino.dk/

sekä ruskeana että pinkkinä.