Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 34-vuotias nainen. EN saa miestä.

Vierailija
15.01.2025 |

En vaan saa. Kaksi korkeakoulututkintoa, kilpaurheillut, näytän ihan hyvälle, masentunut ollut koko aikuisikäni.... En kiinnostu kenestäkään. Treffejä yli 400 takana.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kummin se nyt on? Et saa vai et huoli? Ratkaisu riippuu siitä kumpi ongelma on.

Vierailija
22/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kiinnostu kenestäkään."

Tuossa se syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat, mutta et huoli ketään. Minä en oikeasti saa, juuri äsken taas yksi treffaamani mies ghostasi ja toinen alkoi perua tapaamisia. 

Katsele normaaleja miehiä sen Hellsingin ulkopuolelta.

Vierailija
24/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää sitten tarkastella kriteerejäsi. Nyt et taida oikein tietää mitä haluat.

Toki kun olet 400 kertaa antanut miehille rukkaset, niin olet tehnyt aika lailla hallaa jo omalle maineellesikin.

Vierailija
25/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 on väistänyt masentuneen pommin.

Vierailija
26/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, mutta olen 5v sinua nuorempi ja treffeille lähtenyt alle 10 miehen kanssa eläessäni. Ei vaan kiinnosta miehessä pelkkä ulkonäkö / raha / status, ja se onkin monesti turn off. Olen miettinyt, olenko sittenkin naisiin päin. 

Vierailija
27/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma, mutta olen 5v sinua nuorempi ja treffeille lähtenyt alle 10 miehen kanssa eläessäni. Ei vaan kiinnosta miehessä pelkkä ulkonäkö / raha / status, ja se onkin monesti turn off. Olen miettinyt, olenko sittenkin naisiin päin. 

Mieti ennemminkin että mikä sitten kiinnostaisi.

Vierailija
28/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on taas jännä aloitus. Otsikossa nainen valittaa ettei saa miestä ja kertoo, että treffejä on takana yli 400 ja ettei vaan itse innostu kenestäkään? Otsikon pitäisi olla, että "Minulle ei kelpaa kukaan".

Sitten muut naiset juoksee kertomaan miten aloittaja ei miestä mihinkään tarvitse ja että kaikki miehet on ilkeitä jne. Eihän ap valittanut siitä että on ollut yli 400 treffeillä ja kaikki miehet on ollut ilkeitä, ei edes sanallakaan maininnut että miehissä olisi ollut mitään vikaa, vaan sanoi ettei hänelle kelpaa kukaan.

Koulutuksella ja kilpaurheilulla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, sillä kyse on nyt hänestä itsestään. Hän siis kaipaisi kumppania vierelleen ja se voisi auttaa siihen masennukseen ja oikea ihminen vierellä voisi jopa olla avuksi, mutta muut naiset ei sitä hänelle suo, sillä miehet on niin pahapaha asia.

Mitä ihmeen suorittamista tämä muutenkin nykyään on? Pitääkö joku oikeasti kirjaa treffeistään? Luulisi että muuten alkaa jo luvut menemään vähän sekaisin muutaman kymmenen jälkeen. Sama koskee tätä ns. "Body count" kulttuuria. Mikä se kisa on ja minkälainen palkinto on tarjolla?

Vierailija
29/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa kiteytyy kärjistetysti pariutumismarkkinoiden ydinongelmat.

Nainen ei kelpuuta ketään.

Mies ei kelpaa kenellekään.

Vierailija
30/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on taas jännä aloitus. Otsikossa nainen valittaa ettei saa miestä ja kertoo, että treffejä on takana yli 400 ja ettei vaan itse innostu kenestäkään? Otsikon pitäisi olla, että "Minulle ei kelpaa kukaan".

Sitten muut naiset juoksee kertomaan miten aloittaja ei miestä mihinkään tarvitse ja että kaikki miehet on ilkeitä jne. Eihän ap valittanut siitä että on ollut yli 400 treffeillä ja kaikki miehet on ollut ilkeitä, ei edes sanallakaan maininnut että miehissä olisi ollut mitään vikaa, vaan sanoi ettei hänelle kelpaa kukaan.

Koulutuksella ja kilpaurheilulla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, sillä kyse on nyt hänestä itsestään. Hän siis kaipaisi kumppania vierelleen ja se voisi auttaa siihen masennukseen ja oikea ihminen vierellä voisi jopa olla avuksi, mutta muut naiset ei sitä hänelle suo, sillä miehet on niin pahapaha asia.

Mitä ihmeen suorittamista tämä muutenkin nykyään on? Pitääkö joku oikea

Kyllä jotkut pitää, esim minä.

Listasin aina naisen nimen, iän ja aktiviteetin.

Treffejä oli vuodessa parhaimmillaan 34.

Vierailija
31/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kovin suorituskeskeistä ja hyvin itsekriittinen.

Pehmennä suhtautumista itseesi.

Huomioi, että miehetkin ovat ihan vaan ihmisiä. Sinäkin olet. Me kaikki.

Sinulla on paksu suojakuori ja iso pelko paljastua.

Pelko ja häpeä. Työstä niitä.

Vierailija
32/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat, muttet huoli. Mä olen lihava, kasvoiltani ihan nätti, mutta miehet ei huoli koska olen lihava. Vaikka tapailisin yhtä lihavaa miestä mitä olen itse, mies sanoo silti, että oon liian lihava. En ole mikään 150kiloinen kuitenkaan, xxl ja 100kg normaalipituinen. Yliopiston käynyt, vakituisessa työssä 38v. En vain kelpaa, laiha pitäis olla. Uskomatonta.

Vierailija
33/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneisuus on yksi pahimmista naistentaudeista ja  aika suuri "red flag" kun masentaja työ ympärilleen masentuneisuutta.

Jos aloittaja on valmis ottamaan kumppanin 55-65v haarukasta niin voi muutama innokas Pentti löytyä!

Vierailija
34/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap miehistä? Miehet on kärttyisiä ja ilkeitä. Tiedän, koska on todellakin kokemusta miehistä.

Mitäs sitä naisillakaan. Naiset ovat lihavia eivätkä anna. Tiedän, koska on kokemusta naisista.

Vierailija
35/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea mennä sanomaan, mikä on, kun en tunne sinua. Jos ulkoiset ja pään sisäiset avut ovat ns. kunnossa, niin kannattaa kysyä joltakin läheiseltä ystävältä syytä. Jos hän ei uskalla kertoa, niin sekin kertoo jo paljon, ehkä riittävästi. Tällöin kannattaa katsoa omaa käyttäytymistä kaikissa tilanteissa.

Ap voi olla liian älykäs ja fiksu. Monet miehet valitsevat mieluummin naisen, joka vaikuttaa hiukan tyhmältä.

Vierailija
36/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy sitten olla ilman miestä.

Vierailija
37/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ajattelet sen miehen tuovan sinun elämään? Auttaako masennukseen vai toisiko vain lisää ongelmia? Jos ei kukaan kiinnosta, niin ei siitä kannata ongelmaa tehdä ja yrittää väkisin etsiä jotain. Ei kaikkia ole edes tarkoitettu parisuhteeseen. Jokaisen elämä menee omaa rataa. Kyllä se eteen tulee, jos niin on tarkoitettu.

Kyllä kumppanin puuttuminen voi masentaa. Ihminen tarvitsee elämäntoveria. Ihan Raamatun alussa sanotaan niin. Jumala näki, että ihmisen ei ollut hyvä olla yksin. Se on niin totta.

Vierailija
38/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaisilla peiliin katsomisen paikka, jos miestä ei löydy. Se tarkoittaa samaa kun = kukaan mies ei kelpaa minulle.

Vierailija
39/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Treffejä yli 400 takana"

Varmaan vika on sitten sinussa eikä miehissä.

Vierailija
40/108 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa naiset näiden satujen keksiminen. Muka 400 treffiä eikä kukaan mies ole huolinut :D. Ihme satuja kyllä keksitte täällä.