Olen 34-vuotias nainen. EN saa miestä.
En vaan saa. Kaksi korkeakoulututkintoa, kilpaurheillut, näytän ihan hyvälle, masentunut ollut koko aikuisikäni.... En kiinnostu kenestäkään. Treffejä yli 400 takana.
Kommentit (108)
Huutomylvistä tuhkakohtuiselle oman elämänsä uniikille lumihiutaleprinsessalle :D
Tuollaiset rummot kuolettuu yksinään kissojensa keskelle lopulta.
Se vasemmisto-lipaston käyminen ja joku helvetin vassariälykkö-larppi ei sitten kantanutkaan. Varmasti tuostakin varoitettiin, että unohda se vassarilarppi, mene oikeisiin töihin ja perusta perhe. Vaan ei, piti sitten taas olla tietävinään. Ja kuten arvata saattaa, suoritus epäonnistui. Eikä kukaan normaali ihminen ole edes millään tavalla yllätynyt. Vassarius on naiselle matkalippu geneettiseen umpikujaan, kun vanheneminen tuhkakohtuna on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Huutomylvistä tuhkakohtuiselle oman elämänsä uniikille lumihiutaleprinsessalle :D
Tuollaiset rummot kuolettuu yksinään kissojensa keskelle lopulta.
Se vasemmisto-lipaston käyminen ja joku helvetin vassariälykkö-larppi ei sitten kantanutkaan. Varmasti tuostakin varoitettiin, että unohda se vassarilarppi, mene oikeisiin töihin ja perusta perhe. Vaan ei, piti sitten taas olla tietävinään. Ja kuten arvata saattaa, suoritus epäonnistui. Eikä kukaan normaali ihminen ole edes millään tavalla yllätynyt. Vassarius on naiselle matkalippu geneettiseen umpikujaan, kun vanheneminen tuhkakohtuna on edessä.
Aivan näin. Onhan suorastaan harmi, ettei hän jo nuorempana törmännyt mieheen, joka ajattelisi kuten sinä. Se on jokaisen naisen tavoite ja onnen tae.
On siis otettava mistä saa eli Afrikansarven moniosaaja.
Aloituksessa ei jostakin syystä mainita sitä onko hyvässä työpaikassa vai työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saa, enkä oo koskaan ollut masentunut. Päinvastoin oon positiivisuuden puolestapuhuja. Ja oon 32. Tai en saa sellaista perusjantteria jonka haluaisin. Sellainen normikroppainen, järki päässä ja jalat maassa. Tosin oon ollut 0 nettitreffeillä. N
Kaksi korkeakoulututkintoa ei sano vielä mitään. Ilmastotutkimuksen maisteri ja intersektionaalisen feminismin tohtori samassa paketissa karkottaa jokaisen järkevän miehen. Siihen päälle vielä masennus, eli mies ei saa suhteesta energiaa mitä kaipaa vaan joutuu antamaan sitä. Juristi-lääkäri (tms oikean tieteen tutkinto tai kaksi) taas kertoo miehelle, että naisen maailmankuva on järkevä ja siinä mielessä yhteinen tulevaisuus voisi ollakin mahdollinen. Jos masennuksen jotenkin saisi aisoihin tai hoidettua.
Tälle positiiviselle n32 niin vähän samansuuntainen juttu, suurin osa "tavallisista janttereista" on kohtuullisen konservatiivisia ja arvostavat perinteisiä arvoja, esim sitä että suhteessa nainen on nainen ja mies on mies ja että ruoka on oikeaa ruokaa, sisältää myös punaista lihaa ja joskus makkaraa ja mitään tofuja ja muita härkiksiä ei tuputeta. Tämä vie jo tosi pitkälle, samoin kun se positiivinen ja iloinen ja huumorintajuinen asenne. Ei edes tarvitse olla missi tai missin mitoissa. Sinulle suosittelen kyllä lämpimästi hyvien (ja aitojen) kuvien ottamista, deittiprofiilin tekemistä ja selväsanaista kuvausta siitä millaisia arvoja sinulla on. Ei kande ehkä laittaa kauheaa kriteerilistaa miehelle, muuten ne kaikki tavalliset jantterit ajattelee ettei ne kuitenkaan kelpaa. Jos sulla on joku ihan oikea kynnyskysymys, vaikka että miehen on pakko olla vegaani, tai feministi, niin se tietty kandee laittaa. Sillon tosin et törmää "perusjamppoihin".
Ap lle sanoisin, että mieti millaisia arvoja sulla on, ja koita etsiä samantyyppisiä arvoja arvostavia miehiä laajalla ikäskaalalla. Älä myöskään heti laita liian tiukkoja vaatimuksia muuten, ja viestittele ensin ja tsekkaa kuvat, ennenkuin lähdet treffeille. Ja tosiaan koita keskittyä aina yhteen kerrallaan, älä pidä mitään haaremia, vaan selvitä jonkun aikaa aina per kandi voisko tästä tulla jotain. Jos sulla on liian monta kalaa koukussa samaan aikaan, tulee liian helposti todettua että tän kanssa yhdet treffit riitti ja hyppään tsekkaa seuraavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saa, enkä oo koskaan ollut masentunut. Päinvastoin oon positiivisuuden puolestapuhuja. Ja oon 32. Tai en saa sellaista perusjantteria jonka haluaisin. Sellainen normikroppainen, järki päässä ja jalat maassa. Tosin oon ollut 0 nettitreffeillä. N
Kaksi korkeakoulututkintoa ei sano vielä mitään. Ilmastotutkimuksen maisteri ja intersektionaalisen feminismin tohtori samassa paketissa karkottaa jokaisen järkevän miehen. Siihen päälle vielä masennus, eli mies ei saa suhteesta energiaa mitä kaipaa vaan joutuu antamaan sitä. Juristi-lääkäri (tms oikean tieteen tutkinto tai kaksi) taas kertoo miehelle, että naisen maailmankuva on järkevä ja siinä mielessä yhteinen tulevaisuus voisi ollakin mahdollinen. Jos masennuksen jotenkin saisi aisoihin tai hoidettua.
Tälle positiiviselle n32 niin vähän samansuuntainen juttu, suurin osa "tavallisista janttereista" on kohtuulli
Ehkä kommentoijan käsitys perusjantterista on vähän erilainen, eikä hän ole kiinnostunut näistä sinun mielestäsi perinteisistä arvoista. Merkittävä osa sinkkunaisista kohtaa juuri tämän ongelman - ollaan arvomaailmoiltaan liian kaukana toisistaan. Eli vaikkei ideaalitilanteessa tahtoisi olla sinkku, on se kuitenkin parempi vaihtoehto kuin tuo. -eri
Kannattaa ostaa vaan suosista se kissa. Säästyy miesten aika tosissaan oleville naisille.
Mies
Aja karvat.