Olen 34-vuotias nainen. EN saa miestä.
En vaan saa. Kaksi korkeakoulututkintoa, kilpaurheillut, näytän ihan hyvälle, masentunut ollut koko aikuisikäni.... En kiinnostu kenestäkään. Treffejä yli 400 takana.
Kommentit (108)
Huom! Ketään ei SAADA. Saaminen on yksisuuntaista ja esineellistävää.
Normaalit ihmiset kiinnostuvat, ihastuvat ja rakastuvat toisiinsa.
Jos joku tulee mulle sössöttämään tuota aivotonta saamispaskaa ja vaatimaan jotakin, talutan sen rannelukolla pihalle ja jätän sinne. Vaatikoon keskenään, muita häiritsemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea mennä sanomaan, mikä on, kun en tunne sinua. Jos ulkoiset ja pään sisäiset avut ovat ns. kunnossa, niin kannattaa kysyä joltakin läheiseltä ystävältä syytä. Jos hän ei uskalla kertoa, niin sekin kertoo jo paljon, ehkä riittävästi. Tällöin kannattaa katsoa omaa käyttäytymistä kaikissa tilanteissa.
Ap voi olla liian älykäs ja fiksu. Monet miehet valitsevat mieluummin naisen, joka vaikuttaa hiukan tyhmältä.
Hän itse sanoi ettei innostu kenestäkään. Ei se silloin johdu siitä, että miehet jotenkin pelkäisi hänen älykkyytään tai koulutustaan 🤯
Eihän sille voi mitään jos ei kiinnostu. Ei kai nyt sellaisen kanssa voi alkaa olla jonka kanssa ei haluu olla.
Saaminen todellakin viittaa enemmän jonkun viemiseen ja hallintaan kuin vastavuosoiseen olemiseen jossa kumpikin on samassa suhteessa omasta halustaan. Voit kalastaessa saada hauen, mutta ihmistä ei saada. Vai halutaanko tällä viitata siihen, että kyseinen ihminen on asettanut jonkunlaisen ansan toiselle johon toinen on joutunut ja sitten on suoritettu vangitseminen?
Et ole ainoa. Kukapa muutenkaan enää suomalaista naista haluaisi, kun uudet tulijat on paljon parempia.
Lienee provo, mutta Helsinki täynnä moisia tulevia tuhkakohtuja.
Ruinaaminen on vastenmielistä sukupuoleen katsomatta.
Toki yleensä miesten tapa kompensoida kyvyttömyyttään.
Niin ap eihän kyse ole siitä ettet saisi miestä, vaan sanot itsekin jo aloituksessa "en kiinnostu kenestäkään". Eli itse et HUOLI ketään. Kiinnostumattomuus voi hyvin johtua masennuksesta, tai sitten et vaan lopulta edes kaipaa miestä pohjimmiltasi, vaikka sellaista etsiskeletkin koska tuntuu että "kuuluu".
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Kukapa muutenkaan enää suomalaista naista haluaisi, kun uudet tulijat on paljon parempia.
Petsut pariutuu mustien ja arabimiesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo 400 deittailtua miestä?
Vierailija kirjoitti:
Stadissa on paljon naisia, mutta myös sinua parempia miehiä. Oi että, hyvä vertailu on esim tässä instassa:
https://www.instagram.com/reel/DEaQ6rUt5IJ/?igsh=bWh0ZXRkM3ZieDEy
(Suomalaismiesten hedelmällisyys on romahtanut, naisten ei )
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan nyt tarkemmin: _et saa miestä_ vai _et kelpuuta ketään niistä miehistä ketä saisit_ ? Kumpi on totuus
Onko sillä väliä? Eihän se olisi tervettä olla parisuhteessa sellaisen kanssa josta ei ole kiinnostunut.
Katsokaa "Kenen mies -keskiviikko". Kiva peli huoripukkien paljastamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadissa on paljon naisia, mutta myös sinua parempia miehiä. Oi että, hyvä vertailu on esim tässä instassa:
(Suomalaismiesten hedelmällisyys on romahtanut, naisten ei )
Siinähän on. Säkin lehm rupsahdat viimeistään nelikymppisenä.
Sanot, ettet kiinnostu kenestäkään. Oletko miettinyt, mitä jää puuttumaan ja miksi? Mulla oli myös Tinder deittien kanssa tämä ongelma, ja mä lopulta tajusin sen, että mun tapa ihastua ei vaan sovi tuollaiseen deittailuun ollenkaan. En minä pysty kiinnostumaan kenestäkään melko vieraasta ihmisestä jonkun kahvilassa jutustelun perusteella. Ulkonäöstä ei mulla herää kiinnostus, eikä pinnallinen mukavuus ja asiallisuuskaan riitä. Olen ilmeisesti sellainen ns. demiseksuaali, eli täytyy olla turvallinen emotionaalinen suhde henkilöön, ennen kuin kiinnostusta voi syntyä, ja Tinder-deittailussa semmoista ei ehdi syntyä.
Minä sitten löysin kyllä miehen päälle nelikymppisenä - työkaverista, johon tutustuin ensin ihan vaan työkaverina, sitten vasta parin vuoden päästä ihastuin.
En minäkään saa, enkä oo koskaan ollut masentunut. Päinvastoin oon positiivisuuden puolestapuhuja. Ja oon 32. Tai en saa sellaista perusjantteria jonka haluaisin. Sellainen normikroppainen, järki päässä ja jalat maassa. Tosin oon ollut 0 nettitreffeillä. N
Jos on liikaa valinnanvaaa on ihminen tyytymättömämpi. Tutkittu juttu.
Mutta liiallinen valinnanvara meisten tai miksei naistenkin suhteen nuorena on helposti ansa.
Minulla oli paljon valinnanvaraa sinkkuna alle 25 vuotiaana mutta uskon tilanteen muuttuneen nyt huomattavasti kun olen 30v ja äiti.
En ole kyllä sinkku mutta vaikka olisinkin eikä olisi lastakaan niin alkaa monet kiinnostavat miehet olla jo varattuja jne. Tilanne olisi varmasti huomattavasti hankalampi jos olisin 35 tai 40 v. Ehkä isoissa kaupungeissa helpompaa mutta vaikeammaksi menee mitä pienemmällä paikkakunnalla asuu.
Eli tuo karkkikauppatilanne on ohimenevä. Ja tottahan se on, vaikea kiinnostua, jos on liikaa valinnanvaraa. Ehkä kannattaa miettiä tarkemmin minkälainen mies itseä kiinnostaa, ettei noin laajalla skaalalla tutustu.
En osais surra sitä, ettei tusinamiehistä löydy sopivaa.
Suren sitä, miten kädettömiä nykynuoret on elämään.
Ei deittisovelluksissa ketään tapaa. Tosielämässä tapaa. Opiskelu on tärkeää, mutta sekin on elämää.
Älä pakasta itseäsi neljäksi vuodeksi. Koska jos sen teet, kaikki parhaat on sillä aikaa viety ja uusi etsikkoaika on vasta 10-20 vuoden päästä.
Aloitus kuulostaa naispelko 34:n volinalta. Samaa se on ulissut jo ainakin 8 vuotta.
Olen pahoillani kokemuksestasi. Tuossa kohdassa ihan oikeasti miettisin, mikä yhdistää näitä treffikumppaneita. Mitä kautta olet löytänyt heidät? Vaihtaisin tuon asian ainakin ensimmäisenä. Muitakin mahdollisia syitä yrittäisin sinuna analysoida kohtuuden rajoissa. Oletko toiminut samalla kaavalla etenemisessä tai valinnut miehet jostain syystä jollain tietyllä tavalla? Jonkin täytyy muuttua. Toivotan vilpittömästi toipumista ja eteenpäin menemistä. Kannattaa myös pohtia omia arvoja ja mikä on sinulle tärkeää.
Nirsous on lajinkehityksen tae.
Kiitos, tulit samalla kertoneeksi, että emme ole helppoja. Vahinkokohteliaisuus livahti möllykältä.