On täällä ketää jolla on asiat ihan hyvin?
Kommentit (27)
Mä vältän leijumista vaikka mulla hyvin onkin. Onnihan on paitsi asenne, myös hyvää tuuria. Kunnian ottaminen siitä olisi narsistista itsepetosta.
Tuskin mä leijuisin Loton päävoitollakaan, vaikka toisista syistä (turvallisuussyyt).
Olen ap:n tavoin ihmetellyt aloittajien kovin yleisiä mielenterveysongelmia. On yksinäistä pojua, on katkeraa vihaajaa, on marttyyriä jos jonkinlaista.
Haloo, ihmiset! Jos elämä maistuu paskalta, tehkää siihen muutoksia. Esim. suhteessa ei ole pakko roikkua, jos ei se paranna elämää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee, eläkettä tulee € 3900 kk, ei sairauksia, asunnot, mökit, autot maksettu. Mikäs tässä on köllötellessä.
Sama täällä, kiitos kaikki hyvin.
Ei mulla ainakaan, viimeksi asiat on olleet oikeasti hyvin lapsuudessa, kun ei ollut velvollisuuksia, oli terve ja sai tehdä kaiket päivät mitä huvitti. Nykyään on vaan stressiä joka asiasta, terveys ei ole itsestään selvää, eikä koskaa ole kunnolla aikaa uppoutua niihin asioihin, jotka oikeasti kiinnostaa.
Sanoisin, että elämänon 2/5.
Vierailija kirjoitti:
Mä vältän leijumista vaikka mulla hyvin onkin. Onnihan on paitsi asenne, myös hyvää tuuria. Kunnian ottaminen siitä olisi narsistista itsepetosta.
Tuskin mä leijuisin Loton päävoitollakaan, vaikka toisista syistä (turvallisuussyyt).
Olen ap:n tavoin ihmetellyt aloittajien kovin yleisiä mielenterveysongelmia. On yksinäistä pojua, on katkeraa vihaajaa, on marttyyriä jos jonkinlaista.
Haloo, ihmiset! Jos elämä maistuu paskalta, tehkää siihen muutoksia. Esim. suhteessa ei ole pakko roikkua, jos ei se paranna elämää.
Tunnut jotenkin tyytymättömältä elämääsi? Viestisi ei mitenkään viesti seesteisyyttä, vaan päinavastoi kireyttä.
Ei valittamista edelleenkään.
Tätähän sä kysyt joka päivä.
Auto correction syynä. AP