Hybridiautot ovat POMMEJA
Moottori ruostuu, akusto lahoaa, arvo romahtaa. Korjauskulut aivan jäätävät.
STRONG AVOID!
Kommentit (17)
Hahahahahaahaaa...ostakaa vaan joitakin v i t u n hypridejä...
Miulla tojon täyshybridi se on paras.
Pian ei hybridia ja polttista tarvita kun sinnetännemäkeläiset suunnittelevat Helsingin keskustaan pääsee vain sähköisillä.
Vierailija kirjoitti:
Pian ei hybridia ja polttista tarvita kun sinnetännemäkeläiset suunnittelevat Helsingin keskustaan pääsee vain sähköisillä.
Mutta elokapina saa yhä parkkeerata Mannerheimin tielle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta elokapina saa yhä parkkeerata Mannerheimin tielle?
Joo, mutta lupa vain kahdeksi viikoksi kerrallaan. Kuten aina. Äiti ja vihreä liike tuovat pullamössöille puuroa ja pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma poljin moottoriäänen voimakkuudelle.
Hypridit syttyvät tuleen jo kaupassa!
https://autotoday.fi/henkiloauto-syttyi-tuleen-autoliikkeen-tiloissa/
Vierailija kirjoitti:
Surkea härpäke eikä edes mikään talousihme. Minulla oli viikon sijaisautona tuollainen ja se kulutti 6.4 litraa sataselle siinä missä täysikokoinen diesel-Mondeo vei 5.5 sataselle.
Mulla on ollut tollanen 330e bimmeri pari kuukautta. Parituhatta kilometriä, 40 litraa bensaa. Tuo 60-90km sähkörange sopii aika hyvin minun päivittäisiin ajomatkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ne on kun on kahden auton ongelmat samassa paketissa.
Liian pieni akku.
Virranantokyvyn ja syklien äärirajoilla kokoajan.
Sähköautot syttyy palamaan eka päivänä
Mitäs uskoitte niitä myyntimiehiä ja ostitte sitten romun kun "kaikilla" muillakin on. Itselläni ei ole hybridi eikä sähkäriä eikä tule
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tollanen 330e bimmeri pari kuukautta. Parituhatta kilometriä, 40 litraa bensaa. Tuo 60-90km sähkörange sopii aika hyvin minun päivittäisiin ajomatkoihin.
varmaan kiva niin kauan kun toimii, just vastaavia Kokkolan autohuollossa korjataan ja se on + 5000€ / akkuvika. En uskalla tohon leikkiin lähteä.
Onneksi säästää bensanhinnassa noi korjauskulut.
Olen kyl ollut tyytyväinen, kun ei tarvitse koskaan mennä tankkaamaan. Autotallin seinästä vaan töpseli. Ajelen vain kaupunkiajoa, joten lataus riittää hyvin. Hiljainen ja mukava. Se kyllä on totta, että Mesen huollot ja korjaukset maksaa.
Totta kai ne on kun on kahden auton ongelmat samassa paketissa.