Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä töihin itkettää

Vierailija
14.01.2025 |

Miten saan itseni kasaan?

Työ asiakaspalvelua.pitää hymyillä ja olla ystävällinen.minulla on pienyritys.

Olen päättänyt antaa yritykselle tämän vuoden aikaa, sitten lopetan , koska pää ei kestä.

Korona ja venäjän sota , sekä verkkokaupan nousu ovat pienentäneet toimintani nippa nappa kannattavaksi.

Olen työmarkkinoille liian vanha.

Miten kerään itseni kasaan..lääkäriin turha mennä..rahahuolet eivät oikeuta terapiaan.laihtunut olen..en iloitse siitäkään.

Jätän vastaamatta kommentteihin

Lopeta yrityksesi

Olet idiootti

Missä yritys sijaitsee

Mitä myyt

Vertaistuki ja mindfullness vinkit luen.

Kiitos

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje silmät ja vedä syvään henkeä. Tee muutama hengitysharjoitus että rauhoitut. Sen jälkeen tee jotain hyvää ruokaa koska hyvä ruoka, parempi mieli. Suosittelen frettipaistia.

Frettipaisti on hyvä ja helppotekoinen arkiruoka, joka maistuu erityisesti kylminä talvipäivinä.

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.

Vierailija
42/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä saavutuksestasi eli siitä, että sinulla on oma yritys, jos se kerran kannattaa, vaikkakin nippanappa. Ehkä tilanne vielä paranee. Ainakaan et joudu menemään vieraalle töihin.

Kiitos

Tässä on vaan monta hiljaista kuukautta peräkkäin , on 6kk sesonkia ja 6 kk hiljaista.Asiakkaita käy niin harvakseltaan, että huolipuhe päänsisällä ei lakkaa.

Tunnen itseni näyttelijäksi, kun palvelen.jos kauppaa ei synny..romahdan, vaikka on normaalia et kaikki käynnit ei johda ostotapahtumaan.

Usein käy ihmisiä ihastelemassa, mikä sesonki aikaan ei haittaa yhtään.Ihastelu lisää sisäistä stressiäni...koska tarvitsen rahaa .samoin tuotteiden sovittelu ja kuvaus.

Ap

Me olemme kaikki nykyisin näyttelijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mikään häpeä todeta, että yritys ei kannata. Olet huomattavasti rohkeampi kuin minä, joka en taatusti uskaltaisi koskaan yrittäjäksi ryhtyä. On rohkeaa pystyä myös toteamaan, että yritys tuo liikaa huolta jne.. Kun työn päätarkoitus lienee kuitenkin se, että se elättäisi.

Voisiko yritystä jatkaa ainakin jollain lailla sivutyönä, jos ala on rakas? Päätyöksi jotain vakaan tulon tuovaa.

Samanlaisessa tilanteessa tuntuu läheinen ystäväni olevan ja ihmettelen, kuinka kukaan jaksaa tuollaista, että koko ajan huoli toimeentulosta, teki niin tai näin; laiskasta ihmisestä ei todellakaan ole kyse. 

Vierailija
44/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä, että asiakkaat eivät vaan kävele sisään ja osta tuotteita katselematta ja sovittamatta? 

Vierailija
45/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia rakas ihminen. Samaistuin monilta osin kokemuksiisi. Sun ei tarvitse jaksaa jos tuntuu että tulee seinä vastaan, jotain parempaa tulee kyllä tilalle.

Mikään työ, raha ja puitteet ei ole terveyden menettämisen arvoisia. Ole armollinen itsellesi, elämä kantaa sinua, teit minkä tahansa päätöksen.

Ota aikaa omalle hyvinvoinnille. Ulkoilu, meditointi, hengitysharjoitukset. Sinä olet tärkeä.

Halauksia.

Kiitos tästä

Minun pitäisi jaksaa henkisesti tämä kuukausi ja maaliskuu, hiihtolomilla on yleensä turisteja

Tuo vuoden jälkeen lopetan, jos en jaksa, tulos ei parane auttaa vähän.

Valitettavasti olen käyttänyt kaiken henkisen kestokyvyn loppuun, siksi tämä aloitus.

Saan voimaa teidän kilteistä palautteista.

Ap

Vierailija
46/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään häpeä todeta, että yritys ei kannata. Olet huomattavasti rohkeampi kuin minä, joka en taatusti uskaltaisi koskaan yrittäjäksi ryhtyä. On rohkeaa pystyä myös toteamaan, että yritys tuo liikaa huolta jne.. Kun työn päätarkoitus lienee kuitenkin se, että se elättäisi.

Voisiko yritystä jatkaa ainakin jollain lailla sivutyönä, jos ala on rakas? Päätyöksi jotain vakaan tulon tuovaa.

Samanlaisessa tilanteessa tuntuu läheinen ystäväni olevan ja ihmettelen, kuinka kukaan jaksaa tuollaista, että koko ajan huoli toimeentulosta, teki niin tai näin; laiskasta ihmisestä ei todellakaan ole kyse. 

Kivijalka yritys ei pyöri sivutyönä, tai ehkä...mutta en saa hyväpalkkaista työtä enää, koska olen vanha.

Mieheni , jota elätän, on 60 vuotias. Sanoi : en mene enää koskaan töihin.

Vajoamme köyhyyteen , jos minulta loppuu voimat..pitää yrittää tämä vuosi.

Ap

Vierailija
47/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa. Minä olen 62-vuotias työtön, eli kuuminta hottia työmarkkinoilla. Sekä TE-virkailija että minä molemmat tiedämme, että työtä en saa. Silti pitää leikkiä byrokratian ehdoilla. Eli haen kiltisti joka kuukausi töitä. Varmaan botti viskaa hakemukseni automaattisesti roskiin. Haluaisin tehdä työtä, mutta turha toivo.

AP:n mies on ih..misj.ätettä  60-vuotiana

Vierailija
49/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivijalka yritys ei pyöri sivutyönä, tai ehkä...mutta en saa hyväpalkkaista työtä enää, koska olen vanha.

Mieheni , jota elätän, on 60 vuotias. Sanoi : en mene enää koskaan töihin.

Vajoamme köyhyyteen , jos minulta loppuu voimat..pitää yrittää tämä vuosi.

Niin, joudutte luopumaan esim. siitä 2600 euroa kuussa maksavasta vuokra-asunnostanne. Voi surku. Kyllä varmaan kaikkien täällä olevien sydän itkee teidän ressukoiden puolesta.

Vierailija
50/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene TÖIHIN vaikka vähän itkettää.

Mene suoraan TÖIHIN kulkematta lähtöruudun kautta.

Vierailija
51/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti juuri toisen ketjun, että elää luksuselämää kalliiden elämäntapojen ja matkojen ja elämästä nauttimisen merkeissä ja asuu luksusasunnossa, josta maksaa vuokraa 2700 euroa kuussa.

Häntä neuvottiin vähentämään menoja ja muuttamaan halvempaan asuntoon, mutta alkoi siinä vaiheessa ylimielisesti kuittailla kommentoijille. Mitkään oikeat neuvot eivät kelpaa näköjään.

Vierailija
52/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se pitäs jo tajuta että lopetat sen pilipali firman. Ei kaikenmaailman paskat ideat ole luotu toimimaan. Turha syytellä koronaa ja sotaa

Siellä taas joku mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus vinkumassa.

Vierailija
53/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n edellinen ketju, jossa leuhkii ylellisellä elämäntavallaan ja 2700 euroa/kk vuokrasta Helsingin hienostoalueella sijaitsevassa vuokra-asunnossa, eikä suostu ottamaan vastaan neuvoa muuttaa halvempaan.

Keskustelu Aihe vapaa | 13:39 | 9.1.2025 |  102

NO SIINÄ SE TULI: mies valittaa elämän valinnoistamme , jotka ovat johtaneet nykytilanteeseen.

Olemme tottuneet esim  lomamatkoihin.

Vierailija
54/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti juuri toisen ketjun, että elää luksuselämää kalliiden elämäntapojen ja matkojen ja elämästä nauttimisen merkeissä ja asuu luksusasunnossa, josta maksaa vuokraa 2700 euroa kuussa.

Häntä neuvottiin vähentämään menoja ja muuttamaan halvempaan asuntoon, mutta alkoi siinä vaiheessa ylimielisesti kuittailla kommentoijille. Mitkään oikeat neuvot eivät kelpaa näköjään.

Ap. Onko tämä totta???

Vierailija
55/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se pitäs jo tajuta että lopetat sen pilipali firman. Ei kaikenmaailman paskat ideat ole luotu toimimaan. Turha syytellä koronaa ja sotaa

Siellä taas joku mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus vinkumassa.

Tuo on ap:lle tyypillinen kommentti. Hän heityeli toisessa ketjussaankin vastaavia solvaavia kommentteja ihmisille, kun he kehottivat ap:ta luopumaan tuhlailevasta elämäntavastaan ja muuttamaan halvempaan.

Vierailija
56/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaitakin voi itkettää

Vierailija
57/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin vähän asukkaita ja sitä myöten asiakkaita.

Vierailija
58/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on hylätty nuorena vanhempien toimesta.Kotona lyötiin ja aina ei ollut ruokaa.Lapsia en tehnyt.joka joulu itken traumojani.

Ap

Hiihditkö myös kesät-talvet kouluun? 50km itse tehdyillä suksilla, ilman sauvoja, 50kg reppu selässä. 

Vierailija
59/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ehdotelmia:

Älä jää tuleen makaamaan.

Nosta hyvälaatuisten ja kysyttyjen tuotteittesi hintaa. Kokeile ottaa rinnalle joitakin todella edullisia tuotteita, jotka voisivat kiinnostaa asiakkaita näinä taloudellisesti tiukkoina aikoina. Tuote- ja palveluvalikoiman soveltuvuutta kannattaa arvioida aika ajoin.

Pidä huoli kunnostasi. Yritä saada itsellesi säännöllinen rutiini vaikkapa siten, että käyt säännöllisesti esim. puolen tunnin kävelylenkillä. Tyhjennät pääsi synkistä ajatuksista. Houkuttele miehesi mukaan, jolloin voitte miettiä samalla yhdessä, mitä kannattaisi tehdä. Jos kerran hänellä on vapaata kapasiteettia, hän voisi tukea sinua ehkä enemmänkin.

Yritä löytää yrittäjäkollegoita, joiden kanssa voisit tuulettaa ajatuksiasi ja joilta voisit saada uusia ideoita. Esimerkiksi paikallisen kauppakamarin piirissä voi olla hengenheimolaisia. Älä eristäydy muista, mene mukaan.

Vierailija
60/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme