Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä töihin itkettää

Vierailija
14.01.2025 |

Miten saan itseni kasaan?

Työ asiakaspalvelua.pitää hymyillä ja olla ystävällinen.minulla on pienyritys.

Olen päättänyt antaa yritykselle tämän vuoden aikaa, sitten lopetan , koska pää ei kestä.

Korona ja venäjän sota , sekä verkkokaupan nousu ovat pienentäneet toimintani nippa nappa kannattavaksi.

Olen työmarkkinoille liian vanha.

Miten kerään itseni kasaan..lääkäriin turha mennä..rahahuolet eivät oikeuta terapiaan.laihtunut olen..en iloitse siitäkään.

Jätän vastaamatta kommentteihin

Lopeta yrityksesi

Olet idiootti

Missä yritys sijaitsee

Mitä myyt

Vertaistuki ja mindfullness vinkit luen.

Kiitos

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUUTA NORMAALIHINTAISEEN ASUNTOON. LOPETA TUHLAAMASTA LUXUXEEN JA LARPPAAMASTA RIKASTA, KUN ET OLE RIKAS. ALA ELÄÄ TULOJESI MUKAAN.

Vierailija
62/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt sama henkilö, joka pitää rikkaan menestyjän kulisseja, joka antaa haastatteluja lehtiin, on esitellyt sitä kerrostalokotiaan lehdessä, kertoillut hienoista ruokatarjoiluistaan ja lukuisista ulkomaanmatkoistaan? Ainakin kotihaastattelun yksityiskohdat täsmäävät siihen parin päivän takaiseen ketjuun, jossa kertoi mm. asuneensa aikoinaan rivitalossa ja perheestään. 

Pitäisi kyetä luopumaan rakentamastaan valheellisesta menestyksen imagosta ja elämään tulojensa mukaan. Siitäkin voisi antaa haastattelun ja siitä lehtijutusta voisi jopa olla oikeasti vertaistukea muille yrittäjille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt sama henkilö, joka pitää rikkaan menestyjän kulisseja, joka antaa haastatteluja lehtiin, on esitellyt sitä kerrostalokotiaan lehdessä, kertoillut hienoista ruokatarjoiluistaan ja lukuisista ulkomaanmatkoistaan? Ainakin kotihaastattelun yksityiskohdat täsmäävät siihen parin päivän takaiseen ketjuun, jossa kertoi mm. asuneensa aikoinaan rivitalossa ja perheestään. 

Pitäisi kyetä luopumaan rakentamastaan valheellisesta menestyksen imagosta ja elämään tulojensa mukaan. Siitäkin voisi antaa haastattelun ja siitä lehtijutusta voisi jopa olla oikeasti vertaistukea muille yrittäjille. 

Mikäs sulla itselläsi on hätänä? Ei aloituksessa puhuta ulkomaan matkoista???

Vierailija
64/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pitkän saikun kun haet.Burnput Selkee.Ei oo leikin asia.Voi olla lopun elämän sairaus psykiatrinen.

Vierailija
65/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on hylätty nuorena vanhempien toimesta.Kotona lyötiin ja aina ei ollut ruokaa.Lapsia en tehnyt.joka joulu itken traumojani.

Ap

Hiihditkö myös kesät-talvet kouluun? 50km itse tehdyillä suksilla, ilman sauvoja, 50kg reppu selässä. 

Pyöräilin rippikouluun lumessa 7 km suunta.Olin niin ujo nuorena , että en uskaltanut rippileirille.kukaan ei minua minnekään ajanut, joten oli ainoa vaihtoehto..

Välillä itseäkin ihmetyttää..miten sinnikäs sissi sitä on ollut:)

Ap

Vierailija
66/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat pitkän saikun kun haet.Burnput Selkee.Ei oo leikin asia.Voi olla lopun elämän sairaus psykiatrinen.

Varmaan on jo

No kevyt työ mahdollistaa silti sen että pystyn mieli rikki firmaa pyörittämään...

Ap

Vierailija
67/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on hylätty nuorena vanhempien toimesta.Kotona lyötiin ja aina ei ollut ruokaa.Lapsia en tehnyt.joka joulu itken traumojani.

Ap

Voi kultapieni. Hanki apua.

Vierailija
68/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Kaunotar, joka täällä aiemmin kirjoittanut? Kyllä köyhänäkin voi elää hyvää elämää, mutta erilaista kuin rikkaana.

Vierailija
69/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla se hääpukuliike tms? Oot ennenkin täällä kirjoitellut.  

Vierailija
70/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap Kaunotar, joka täällä aiemmin kirjoittanut? Kyllä köyhänäkin voi elää hyvää elämää, mutta erilaista kuin rikkaana.

Joku tällä palstalla kaipaili Kaunotarta jokin aika sitten.

Vierailija
72/73 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ovathan hänen ketjunsa tämän sivuston parasta viihdettä.

Vierailija
73/73 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä