Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä töihin itkettää

Vierailija
14.01.2025 |

Miten saan itseni kasaan?

Työ asiakaspalvelua.pitää hymyillä ja olla ystävällinen.minulla on pienyritys.

Olen päättänyt antaa yritykselle tämän vuoden aikaa, sitten lopetan , koska pää ei kestä.

Korona ja venäjän sota , sekä verkkokaupan nousu ovat pienentäneet toimintani nippa nappa kannattavaksi.

Olen työmarkkinoille liian vanha.

Miten kerään itseni kasaan..lääkäriin turha mennä..rahahuolet eivät oikeuta terapiaan.laihtunut olen..en iloitse siitäkään.

Jätän vastaamatta kommentteihin

Lopeta yrityksesi

Olet idiootti

Missä yritys sijaitsee

Mitä myyt

Vertaistuki ja mindfullness vinkit luen.

Kiitos

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Ei tarvitse jaksaa .

Vierailija
2/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se lääkäriin meno olisi aiheellista. Ainakin verikokeet, jos laihdut ja syöt kuten ennenkin, se kertoo että jossain on jotain vialla. Rauta-arvot ja ferritiini voisi olla hyvä selvittää, jos matalat jaksaminen kärsii ja sitten kun ei jaksa alkaa itkettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä saavutuksestasi eli siitä, että sinulla on oma yritys, jos se kerran kannattaa, vaikkakin nippanappa. Ehkä tilanne vielä paranee. Ainakaan et joudu menemään vieraalle töihin.

Vierailija
4/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua mennä töihin. Alkaa itkettämään pelkkä ajatuskin. T.työtön.

Vierailija
5/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda maata,samoin tein itse yrittäjänä.

Vierailija
6/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pitäs jo tajuta että lopetat sen pilipali firman. Ei kaikenmaailman paskat ideat ole luotu toimimaan. Turha syytellä koronaa ja sotaa

Vierailija
7/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa esim. Balance sovellus ja tee sen avulla mindfulness harjoituksia. Tai katso youtubesta vinkkejä, ei maksa mitään. Mulla auttoi ahdistukseen ja yleiseen pahaan oloon ja toivottomuuteen. Lisää liikuntaa ja huolehdi että saat unta.

Voimia, pärjäät kyllä. 

Vierailija
8/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kuitenkin siitä laihtumisesta!

Vierailija
9/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä saavutuksestasi eli siitä, että sinulla on oma yritys, jos se kerran kannattaa, vaikkakin nippanappa. Ehkä tilanne vielä paranee. Ainakaan et joudu menemään vieraalle töihin.

Kiitos

Tässä on vaan monta hiljaista kuukautta peräkkäin , on 6kk sesonkia ja 6 kk hiljaista.Asiakkaita käy niin harvakseltaan, että huolipuhe päänsisällä ei lakkaa.

Tunnen itseni näyttelijäksi, kun palvelen.jos kauppaa ei synny..romahdan, vaikka on normaalia et kaikki käynnit ei johda ostotapahtumaan.

Usein käy ihmisiä ihastelemassa, mikä sesonki aikaan ei haittaa yhtään.Ihastelu lisää sisäistä stressiäni...koska tarvitsen rahaa .samoin tuotteiden sovittelu ja kuvaus.

Ap

Vierailija
10/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

0/5

Paraskin "puhuja" Aina teilaat kaikki mikä ei sua kiinnosta

Vierailija
11/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa esim. Balance sovellus ja tee sen avulla mindfulness harjoituksia. Tai katso youtubesta vinkkejä, ei maksa mitään. Mulla auttoi ahdistukseen ja yleiseen pahaan oloon ja toivottomuuteen. Lisää liikuntaa ja huolehdi että saat unta.

Voimia, pärjäät kyllä. 

Käyn salilla 3krt viikko.

Kiitos ihana

Ap

Vierailija
12/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burt out/työuupuminen, on kyllä lääkärin paikka.

Vierailija
13/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burt out/työuupuminen, on kyllä lääkärin paikka.

*siis burnout.

Vierailija
14/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Kannattaa verikokein tarkastaa, että kroppasi on kunnossa.

Ainakin kalanmaksaöljyä ja rautaa kannatta ottaa, ellet lääkäriin suostu. Pienikin ulkoilu piristää.

Onko helppoa lopettaa liiketoiminta? Oletko selvittänyt? Mitä tilalle? Onko ystäviä, läheisiä? Harrastuksia? Puhuminen auttaa...

Myös kirjoittaminen auttaa. Tänne tai itselle. Älä välitä ilkeilystä, sitä tulee aina, valitettavasti

N64

Vierailija
15/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se lääkäriin meno olisi aiheellista. Ainakin verikokeet, jos laihdut ja syöt kuten ennenkin, se kertoo että jossain on jotain vialla. Rauta-arvot ja ferritiini voisi olla hyvä selvittää, jos matalat jaksaminen kärsii ja sitten kun ei jaksa alkaa itkettää.

Käyn apteekissa

Ap

Vierailija
16/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Entäs jos lyhennät aukioloaikaa, tee rasti ruutuun kalenteriin milloin käy eniten asiakkaita. Ja joo, kuvaat ja laita instagramiin.

Mä oon löytäny instasta monta kivijalkakauppaa!

Yksi laittaa paketin jos haluan, on kaukana!

Vierailija
17/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. Kannattaa verikokein tarkastaa, että kroppasi on kunnossa.

Ainakin kalanmaksaöljyä ja rautaa kannatta ottaa, ellet lääkäriin suostu. Pienikin ulkoilu piristää.

Onko helppoa lopettaa liiketoiminta? Oletko selvittänyt? Mitä tilalle? Onko ystäviä, läheisiä? Harrastuksia? Puhuminen auttaa...

Myös kirjoittaminen auttaa. Tänne tai itselle. Älä välitä ilkeilystä, sitä tulee aina, valitettavasti

N64

Elätän yrityksellä myös työtöntä miestäni.mies ahdistuu jos kerron tuntemuksistani.vajoamme köyhyyteen , jos en jaksa.

Ap

Vierailija
18/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on hylätty nuorena vanhempien toimesta.Kotona lyötiin ja aina ei ollut ruokaa.Lapsia en tehnyt.joka joulu itken traumojani.

Ap

Vierailija
19/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä alasi on, mutta pystyisitkö mainostamaan enemmän ja saamaan siten lisää asiakkaita? Face, insta mitä niitä onkaan. 

Tai voisitko tehdä jonkun toisen paikallisen yrittäjän kanssa yhteistyötä ja molemmat hyötyisi? 

Tai joku uusi palvelu, mikä voisi tuoda lisää asiakkaita? 

Asiakaskysely, mitä potentiaaliset asiakkaat haluaisivat?

Tsemppiä jokatapauksessa! 

Vierailija
20/73 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Entäs jos lyhennät aukioloaikaa, tee rasti ruutuun kalenteriin milloin käy eniten asiakkaita. Ja joo, kuvaat ja laita instagramiin.

Mä oon löytäny instasta monta kivijalkakauppaa!

Yksi laittaa paketin jos haluan, on kaukana!

Aukioloajat on optimoitu.olen instassa.

Kiitos ystävällisyydestå

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi