Mun tekisi niin mieli erästä juustoa, mutta kun olisi reilun 60km:n matka hakemaan sitä
Rakastan sitä juustoa ja ostan sitä aina kun on kulkua tuon juustolan ohi eli ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Viimeksi heinäkuussa söin tuota juustoa. Toki maistuu erityisen hyvältä kun sitä saa niin harvoin.
Mulla on ensi viikolla talviloma ja mietin, että olisiko hullua lähteä muuten vain tuonne hakemaan sitä juustoa. Samalla voisi vaikka siinä samassa yhteydessä olevassa ravintolassa syödä pizzan koska nekin on niin hyviä tuolla. Ei kuitenkaan ole mitään muuta tuolla suunnalla, että voisi esim. yhdistää muuhun shoppailuun.
Onko ihan hullua lähteä autolla ajamaan juuston takia reilun 60km:n päähän? Reilu 20km matkasta vielä pitäisi ajaa inhottavaa mutkaista tietä joka talvella kamala. Julkisilla en tuonne pääse.
Kommentit (72)
Myydäänkö tätä juustoa vain siinä paikassa? Jotkut lähikaupat ottavat huomioon ns. asiakastoiveen. Tiedän, että on melko kaukaa haettu ajatus...mutta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnosta - mikä juusto / juustola mahtaa olla kyseessä? Terveisin, juustonystävä.
ps. Päiväretki juuston hakemiseksi on just hyvää lomapuuhaa.
Juustoportti Jalasjärvellä. Siellä on taivaallista valkosipulivuohenjuustoa ja mun onneksi vielä laktoositonta. Sieltä saa myös pizzaa jossa leipäjuustoa, on todella hyvää sekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö tätä juustoa vain siinä paikassa? Jotkut lähikaupat ottavat huomioon ns. asiakastoiveen. Tiedän, että on melko kaukaa haettu ajatus...mutta?
Ei tuota juustoa tänne tuppukylän kauppaan oteta koska ei sen menekki varmaan olisi tarpeeksi suurta. Joskus isommissa kaupoissa olen nähnyt tuon juustolan vuohenjuustoja, mutta ei kyllä ikinä valkosipulin makuista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin hakemaan jos on kerta lemppari juustoa. Mikä juusto muuten kyseessä?
Valkosipulivuohenjuusto. Kyse Jalasjärven Juustoportista. Siellä on myös hyvää pizzaa.
Ap
Ei ole yhtään hullua, ja ihmettelen näitä kommentteja jostain autossa yöpymisestä yms. Tuommoisen matkan ja enemmänkin moni ajaa päivittäin töihin, ja itse esim nukutin lapset vapaapäivinäni autossa, silloin tuli helposti ajettua 100-200 km, eikä ostettu edes yhtä juustopalaa matkan varrella.
Itse ainakin tekisin mielelläni tuon reissun hyvän juuston vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään hullua, ja ihmettelen näitä kommentteja jostain autossa yöpymisestä yms. Tuommoisen matkan ja enemmänkin moni ajaa päivittäin töihin, ja itse esim nukutin lapset vapaapäivinäni autossa, silloin tuli helposti ajettua 100-200 km, eikä ostettu edes yhtä juustopalaa matkan varrella.
Itse ainakin tekisin mielelläni tuon reissun hyvän juuston vuoksi.
No en kyllä suoraan sanottuna mäkään ymmärrä miksi pitäisi autossa yöpyä. Täällä maaseudulla on ihan normaalia ajella töihinkin tuollaisia matkoja joka päivä.
Ap
Anteeksi, nyt en ymmärrä. Tarvitsetko sinä tuntemattomilta luvan lomasi viettämIseen haluamallasi tavalla? 60 km ei kyllä ole yhtään mitään.
Juustonhakureissu kuulostaa just kivalta! Sit vielä pitsaa ja jotain ohjelmaa, niin oikein hyvä tapa viettää lomapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, nyt en ymmärrä. Tarvitsetko sinä tuntemattomilta luvan lomasi viettämIseen haluamallasi tavalla? 60 km ei kyllä ole yhtään mitään.
Missä mä kirjoitin, että tarvitsen luvan? Miksi tällä palstalla ei voi mitään pohtia ilman, että joku kuvittelee, että täältä haetaan lupaa? Haloo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mä kirjoitin, että tarvitsen luvan? Miksi tällä palstalla ei voi mitään pohtia ilman, että joku kuvittelee, että täältä haetaan lupaa? Haloo.
Ap
Haloo, eikö sulla riitä kapasiteetti päättää omia asioitasi. Haloo. HALOO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No itse mä päätänkin asiasta. Sä tässä vedit jotkut ihmeen kilarit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule käytä nettipuotia ja tilaat juustokaupasta sitä, kallista juustoa kun pitää 120kilsaa ajaa! JA yöpyä!
Mistä ihmeen nettikaupasta? Kun ei sitä saa netistä tilattua! Miksi ihmeessä mä siellä yöpyisin?
ap
no kuka hullu ajaa 120kilsaa edestakas juustopalan takia , ihan hullua!
Vaikka minä hullu. Tällaiset hullut älyttömyydet on minusta just hauskaa.
Jollakin meni nyt oikein kunnolla juusto tunteisiin. :D
Tietysti lähdet. Tuo kuulostaa just kivalta päiväretkeltä lomalla.
Ilmankos meidän päästöt on tapissa kun jengi ajelee 120km juustopalan vuoksi ja ilmeisesti huviajelu on nuorten ykkösharrastus maaseudulla.
Munkin alkoi tehdä mieli lähteä kivalle päiväretkelle jonnekin. Hakea sieltä just vaikka jotain hyvää ja käydä syömässä ja jossain ihan vaan katselemassa.👍
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos meidän päästöt on tapissa kun jengi ajelee 120km juustopalan vuoksi ja ilmeisesti huviajelu on nuorten ykkösharrastus maaseudulla.
Lässytilää, ankeuttaja😩
Jopa taas vakio ankeuttajakin heräsi. Joka keskusteluun tulee heittämään herjaa ja vielä asian vierestä.
Olipa hyvältä vaikuttava juusto, pitää katsella, löytyisikö jostain isommasta kaupasta. Teet ilmaista markkinointia ja mainontaa Juustoportille - pitäisi lahjoittaa juustosi maksutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No itse mä päätänkin asiasta. Sä tässä vedit jotkut ihmeen kilarit.
Ap
Ottaako päähän, kun sulla ei ole yhtään kaveria, jonka kanssa keskustella paskaa? Ainoa keino saada huomiota on spämmiä vauvapalstaa. Turvenuija. Haloo. Haloo. Haloo.
Miten voi seota tuolleen ihan viattomasta keskustelusta?
Lähtisin hakemaan jos on kerta lemppari juustoa. Mikä juusto muuten kyseessä?