Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekisi niin mieli erästä juustoa, mutta kun olisi reilun 60km:n matka hakemaan sitä

Vierailija
13.01.2025 |

Rakastan sitä juustoa ja ostan sitä aina kun on kulkua tuon juustolan ohi eli ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Viimeksi heinäkuussa söin tuota juustoa. Toki maistuu erityisen hyvältä kun sitä saa niin harvoin.

Mulla on ensi viikolla talviloma ja mietin, että olisiko hullua lähteä muuten vain tuonne hakemaan sitä juustoa. Samalla voisi vaikka siinä samassa yhteydessä olevassa ravintolassa syödä pizzan koska nekin on niin hyviä tuolla. Ei kuitenkaan ole mitään muuta tuolla suunnalla, että voisi esim. yhdistää muuhun shoppailuun. 

Onko ihan hullua lähteä autolla ajamaan juuston takia reilun 60km:n päähän? Reilu 20km matkasta vielä pitäisi ajaa inhottavaa mutkaista tietä joka talvella kamala. Julkisilla en tuonne pääse.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule käytä nettipuotia ja tilaat juustokaupasta sitä, kallista juustoa kun pitää 120kilsaa ajaa! JA yöpyä!

Vierailija
2/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule käytä nettipuotia ja tilaat juustokaupasta sitä, kallista juustoa kun pitää 120kilsaa ajaa! JA yöpyä!

Mistä ihmeen nettikaupasta? Kun ei sitä saa netistä tilattua! Miksi ihmeessä mä siellä yöpyisin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ja osta enemmän kerralla, että riittää pidemmäksi aikaa.

Vierailija
4/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ja osta enemmän kerralla, että riittää pidemmäksi aikaa.

No kaksi palaa aina ostan. Ei ole mitään kauhean isoja paloja. Eikä ne loputtomiin säily. 

Ap

Vierailija
5/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa just mukavalta lomatekemiseltä. Voisitko tehdä muuta sillä suunnalla, vaikka käydä kävelemässä/hiihtämässä jonkun reitin?

Vierailija
6/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeen nettikaupasta? Kun ei sitä saa netistä tilattua! Miksi ihmeessä mä siellä yöpyisin?

ap

no kuka hullu ajaa 120kilsaa edestakas juustopalan takia , ihan hullua!

Vierailija
7/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit tehdä sinne juustonhakuretken ja käydä pitsalla. Reitin varrella voi olla jotain muutakin kivaa. Lomalla voi tehdä juuri jotain tällaista hauskaa, mitä arkena ei tule tehtyä. Mukavaa lomaa, ja osta sitä juustoa paljon, että ei heti lopu kesken.🤗

Vierailija
9/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa just mukavalta lomatekemiseltä. Voisitko tehdä muuta sillä suunnalla, vaikka käydä kävelemässä/hiihtämässä jonkun reitin?

No ulkoilureittejä siellä toki. Pitää varmaan tutkia netistä paikkakunnan tarjontaa asian suhteen niin ei olisi vain juuston vuoksi tehty reissu. Jos ensin ulkoilua ja sitten tuonne syömään pizza ja ostamaan juustoa.

Ap

Vierailija
10/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://rollingcheese.shop/

https://italianherkut.fi/

https://www.goudacheeseshop.com/

ja niin edelleen, senkus googlaat!

Lopeta jo tuo raivoaminen. Tämän juustolan juustoa ei saa netin kautta tilattua vaan pitää mennä paikan päälle. Mä haluan juuri tämän juustolan juustoa enkä mitä tahansa.

Ap

Vierailija
11/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ole yhtään hullua! Voisin hyvin itsekin tehdä noin.

Vierailija
12/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voit tehdä sinne juustonhakuretken ja käydä pitsalla. Reitin varrella voi olla jotain muutakin kivaa. Lomalla voi tehdä juuri jotain tällaista hauskaa, mitä arkena ei tule tehtyä. Mukavaa lomaa, ja osta sitä juustoa paljon, että ei heti lopu kesken.🤗

No reitin varrella ei nyt varsinaisesti mitään erityistä ole, mutta tuolla paikkakunnalla varmasti ulkoilureittejä. Pitää tutkia asiaa. Hiihtämään en ehkä uskalla lähteä vieraalla paikkakunnalla koska mulla pitää olla niin tasainen maasto. :D Nimimerkillä muutama talvi sitten häntäluunsa murtanut. 

Ap

Vierailija
13/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hullua tässä on tuo sun lapsellinen raivoaminen.

Ap

Vierailija
14/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku tuttusi liikkeellä siellä suunnalla - voisiko hän toimittaa juustot sinulle?

Vierailija
15/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustotyypistä riippuen säilyy pitkäänkin juustot oikeissa olosuhteissa. Siitä vaan sitten hakemaan ja viettää pientä retkeä samalla. Autossa voi nukkua jos on seikkailijahenkeä.

Vierailija
16/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivaa lomatekemistä! Itse kierrän outoja paikkoja pelkästään geokätköjen takia. Nytkin suunnitteilla reissu yhdelle pienelle paikkakunnalle jopa hotelliyöpymisineen vain siksi että saan sen kunnan kätkökartalle :D

Vierailija
17/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku tuttusi liikkeellä siellä suunnalla - voisiko hän toimittaa juustot sinulle?

Harvemmin tuolla suunnalla kukaan tuttu liikkuu muuten vain ja yleensä siitä ajetaan ohi kun ollaan matkalla isommille paikkakunnille. 

Ap

Vierailija
18/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teleporttaa?

Vierailija
19/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustotyypistä riippuen säilyy pitkäänkin juustot oikeissa olosuhteissa. Siitä vaan sitten hakemaan ja viettää pientä retkeä samalla. Autossa voi nukkua jos on seikkailijahenkeä.

Joo eihän ne heti pilalle mene. En vain viitsi ostaa sitä enempää kuin kaksi palaa kerralla. Onhan se aika hintavaakin. En mä mitään yön yli reissua kyllä ajatellut. Jos aamusta lähtisi liikkeelle, kävisi tekemässä lenkin jossakin ulkoilureitillä ja sitten tuonne syömään.

Ap

Vierailija
20/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kiinnosta - mikä juusto / juustola mahtaa olla kyseessä? Terveisin, juustonystävä.

ps. Päiväretki juuston hakemiseksi on just hyvää lomapuuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän