Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekisi niin mieli erästä juustoa, mutta kun olisi reilun 60km:n matka hakemaan sitä

Vierailija
13.01.2025 |

Rakastan sitä juustoa ja ostan sitä aina kun on kulkua tuon juustolan ohi eli ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Viimeksi heinäkuussa söin tuota juustoa. Toki maistuu erityisen hyvältä kun sitä saa niin harvoin.

Mulla on ensi viikolla talviloma ja mietin, että olisiko hullua lähteä muuten vain tuonne hakemaan sitä juustoa. Samalla voisi vaikka siinä samassa yhteydessä olevassa ravintolassa syödä pizzan koska nekin on niin hyviä tuolla. Ei kuitenkaan ole mitään muuta tuolla suunnalla, että voisi esim. yhdistää muuhun shoppailuun. 

Onko ihan hullua lähteä autolla ajamaan juuston takia reilun 60km:n päähän? Reilu 20km matkasta vielä pitäisi ajaa inhottavaa mutkaista tietä joka talvella kamala. Julkisilla en tuonne pääse.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian Jalasjärven Juustoportissa ihmetellään, mikä ihmeen buumi on iskenyt, kun ihmiset ympäri Suomea tulevat ostamaan sieltä valkosipulivuohenjuustoa!😅

Vierailija
62/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos meidän päästöt on tapissa kun jengi ajelee 120km juustopalan vuoksi ja ilmeisesti huviajelu on nuorten ykkösharrastus maaseudulla.

Sinä se ilmeisesti olet elämäntapatyötön, kun et ymmärrä, miten pitkiä päivittäisiä työmatkoja moni joutuu ajamaan päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rahat riittää,  etkä ole huolissasi ilmastonmuutoksesta, niin mene ihmeessä.

muuten, esim. kikherneistä saa tehtyä maukkaita tahnoja, jotka ovat oikeasti herkullisempia kuin monet juustot

Hyi helevetti. Sulta nyt on kadonnut makuaisti jonnekin, minne aurinko ei paista ikinä. Sitä paitsi, tämä ei ole vegaanikeskustelu, mene omiin ketjuihisi.

Vierailija
64/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visit Kurikan mukaan tuolla seudulla on paljon muutakin, jos haluaa shoppailla. Jurvassa on Hakolallakin tehtaanmyymälä.

Vierailija
65/72 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visit Kurikan mukaan tuolla seudulla on paljon muutakin, jos haluaa shoppailla. Jurvassa on Hakolallakin tehtaanmyymälä.

Jurva on toisella suunnalla. Mä tiedän kyllä Jurvan ja Kurikan. 

Ap

Vierailija
66/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian Jalasjärven Juustoportissa ihmetellään, mikä ihmeen buumi on iskenyt, kun ihmiset ympäri Suomea tulevat ostamaan sieltä valkosipulivuohenjuustoa!😅

Tämä oli hyvä... tekis mieli itsekki lähteä... siellolis serkkujaki

Juustomainos

Vierailija
67/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

Mistähän ihmeestä sain päähäni, että olet nuori mies???

Vierailija
68/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä käydä joku kerta Mäntsälän juustoportilla. Täältä etelästä on liian pitkä matka Jalasjärvelle.

Vierailija
69/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,

No en kyllä tiedä. Kummallinen ajattelutapa koska ei mikään mun kirjoituksissa viittaa sellaiseen. Olen kyllä ihan aikuinen nainen jolla jo aikuinen lapsikin.

Ei, en hae täältä lupaa yhtään mihinkään. Kunhan nyt vain pohdin, mutta sehän ei joillekin tällä palstalla käy vaan pitää vetää kilarit. En tajua näitä ihmisiä jotka ei osaa ohittaa aloituksia jotka ei kiinnosta. En mä ainakaan lue niitä ketjuja jotka ei kiinnosta ja mene sinne aukomaan päätäni.

Ap

Vierailija
70/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap,

No en kyllä tiedä. Kummallinen ajattelutapa koska ei mikään mun kirjoituksissa viittaa sellaiseen. Olen kyllä ihan aikuinen nainen jolla jo aikuinen lapsikin.

Ei, en hae täältä lupaa yhtään mihinkään. Kunhan nyt vain pohdin, mutta sehän ei joillekin tällä palstalla käy vaan pitää vetää kilarit. En tajua näitä ihmisiä jotka ei osaa ohittaa aloituksia jotka ei kiinnosta. En mä ainakaan lue niitä ketjuja jotka ei kiinnosta ja mene sinne aukomaan päätäni.

Ap

No, tuo on taattua vauvapalstakamaa:) Joka tapauksessa, hyvää lomareissua ja muista ajella varovasti.

PS: Hyvä että joku jaksaa tehdä myös kotimaan lomareissuja ja vielä lähialueilekin. Oikeasti monesti se kaikista mukavin lomatekeminen löytyykin läheltä, kun ei tarvitse tuhlata matkustamiseen kokonaista päivää suuntaansa.

Vierailija
71/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet valmis ajamaan yhden juuston saamisen takia, niin ala mennä.

Vierailija
72/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap,

Ap

Ehkä siksi luulin väärin, koska aikuinen nainen usein menee ja tekee...

Tee sinä siis samoin. Tuli hauska ketju, paitsi nuo jotkut!

Kerrohan sit täällä millainen reissu oli. Muista mainita ketjusta juusto-ostoksilla :)

Ps tuo pään aukominen on yllättävän yleistä, ei monikaan ajattele, kuten sinä ja minä: voi vaan pysyä pois, jossei kiinnosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi