Mikä juttu se, että saa laittaa pariuhteen kriteereiksi vain sellaisia, joihin ihminen itse voi vaikuttaa?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki mun kriteerit on sellaisia, mihin ihminen ei juurikaan voi itse vaikuttaa:
- pituus
- älykkyys
- huumorintaju
- kasvojen luusto ja estetiikka
- perhetausta
Jännä, kun minulla taas on paljon juuri sellaisia kriteereitä, joihin nainen voi vaikuttaa:
- Painon ja pituuden suhde
- Seksikumppanien vähäinen määrä
- Tupakoimattomuus
Ja tuollaiset naiset eivät halua olla sinun kanssasi. Ymmärrän hyvin miksi, heillä on kriteerinä mies jolle noilla ei ole merkitystä.
Aika monelle tupakoimattomalle ihmiselle toisen tupakointi on ehdoton ei.
Tietenkin, mutta ihminen, jolla on käytöstavat, ei sano sitä ääneen. Parisuhdetta ei vain synny ihmisen kanssa, joka tupakoi. Monet näistä asioista on sellaisia, joita järkevä ihminen ei vain toitota ääneen. Ja se järkevyys ja hyvät käytöstavat on monen ihmisen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Samaa olen pohtinut. Varsinkin miehillä on usein se ikäkriteeri, koska eivät sanojensa mukaan kiinnostu yli 25/30/35-vuotiaista naisista. Mutta kyllähän minä ikäännyn. Jättäisikö tuollainen mies minut sitten vai eikö meillä vaan enää olisi mtn intiimiä?"
Olen se, joka edellisellä sivulla sanoin ihastuneeni vain -33-vuotiaisiin. En tietenkään jättäisi. Ihastuminen ja rakastuminen on sitä alkuvaihetta. Jos mennään tosissaan yhteen, niin ulkoisien juttujen takia en suhdetta päätä. M46
Et jättäisi, mutta et vain olisi enää ihastunut. Ihastuminen loppuisi 34v syntymäpäivänä🤷
Alun ihastuminen / rakastuminen loppuu parissa vuodessa joka tapauksessa. Normaali suhteen kehityskaari. M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailun kriteeriksi laitan sen, että ihastun, ja vakavamman suhteen kriteeriksi sen, että rakastun. Näin on tapahtunut vain harvoin. Yhteistä näille naisille on, että ovat olleet pitkiä, jopa itseäni pidempiä, mielestäni kauniita ja alle 33-vuotiaita. En voi mitään sille, että en ole ihastunut muunlaisiin. Ehkä niinkin joskus vielä tapahtuu. M46
Ei välttämättä tapahdu. Tiedän useammankin tiukkakriteerisen yksinäisen vanhemman miehen.
No ei kuule haittaa mitään. Sen verran hyvin viihdyn itsekseni, että tarvitaan tosiaan rakastuminen, jotta voisin luopua yksin elämisen eduista. Parisuhteissakin toistakymmentä vuotta tuli oltua, joten tiedän, ettei minun kannata lähteä suhteeseen kaveripohjalta. Kaveri voin olla naisen kanssa ilman parisuhdettakin. Mutta siis ovatko ihastuminen ja rakastuminen mielestäsi
Ei missään nimessä pitäisi lähteä suhteeseen jos ei ole kiinnostusta, mistäs noin päättelit? Onko tapanasi laittaa rivien väliin asioita joita siellä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Samaa olen pohtinut. Varsinkin miehillä on usein se ikäkriteeri, koska eivät sanojensa mukaan kiinnostu yli 25/30/35-vuotiaista naisista. Mutta kyllähän minä ikäännyn. Jättäisikö tuollainen mies minut sitten vai eikö meillä vaan enää olisi mtn intiimiä?"
Olen se, joka edellisellä sivulla sanoin ihastuneeni vain -33-vuotiaisiin. En tietenkään jättäisi. Ihastuminen ja rakastuminen on sitä alkuvaihetta. Jos mennään tosissaan yhteen, niin ulkoisien juttujen takia en suhdetta päätä. M46
Et jättäisi, mutta et vain olisi enää ihastunut. Ihastuminen loppuisi 34v syntymäpäivänä🤷
Mutta siis mulla ei ole ikäkriteeriä vaan tunnekriteeri. En ole koskaan ihastunut yli 33-vuotiaaseen, mutta kyllä niinkin saattaa vielä käydä. M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki mun kriteerit on sellaisia, mihin ihminen ei juurikaan voi itse vaikuttaa:
- pituus
- älykkyys
- huumorintaju
- perhetausta
Jännä, kun minulla taas on paljon juuri sellaisia kriteereitä, joihin nainen voi vaikuttaa:
- Tupakoimattomuus
Ja tuollaiset naiset eivät halua olla sinun kanssasi. Ymmärrän hyvin miksi, heillä on kriteerinä mies jolle noilla ei ole merkitystä.
Aika monelle tupakoimattomalle ihmiselle toisen tupakointi on ehdoton ei.
Tietenkin, mutta i
Eräs ystäväni tapasi naisen ja he ihastuivat toisiinsa kovasti. Nainen ei nähnyt tulevaisuutta tupakoitsijan kanssa, joten kaverini sai siitä hyvän kimmokkeen lopettamiselle. Ovat edelleen yhdessä onnellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus
- älykkyys
- huumorintaju
- perhetausta
- Tupakoimattomuus
Millä aikakoneella tota seksikumppanien määrää pääsee muuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap tilanne liittyy varmaan siihen, että naisilla on miesten pituus kriteerinä, mutta jos miehillä on naisten paino kriteerinä, tulee siitä kauhea sota.
No sä pystyt aika varmaksi lupaamaan, ettet lyhene 190cm --> 160cm. :D
Niin?
Pikkupallo taas ymmärsi tahallaan väärin?
Kyllä tälläkin palstalla mammat on raivoissaan, jos mies kehtaa toivoa normaalipainoista naista kumppanikseen.
Raivoissaan? Ilmeisesti pelkästään se, että nainen avaa suunsa, on raivoamista. Vasta-argumentteja et hyväksy. Pitäisi vaan hymyillä hiljaa.
Kertoo enemmän sinusta, kuin mammoista, että pidät heidän vastauksiaan raivona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailun kriteeriksi laitan sen, että ihastun, ja vakavamman suhteen kriteeriksi sen, että rakastun. Näin on tapahtunut vain harvoin. Yhteistä näille naisille on, että ovat olleet pitkiä, jopa itseäni pidempiä, mielestäni kauniita ja alle 33-vuotiaita. En voi mitään sille, että en ole ihastunut muunlaisiin. Ehkä niinkin joskus vielä tapahtuu. M46
Ei välttämättä tapahdu. Tiedän useammankin tiukkakriteerisen yksinäisen vanhemman miehen.
No ei kuule haittaa mitään. Sen verran hyvin viihdyn itsekseni, että tarvitaan tosiaan rakastuminen, jotta voisin luopua yksin elämisen eduista. Parisuhteissakin toistakymmentä vuotta tuli oltua, joten tiedän, ettei minun kannata lähteä suhteeseen kaveripohjalta. Kaveri voin olla naisen kanssa ilman parisuhdettakin. Mutta
Etkö sinä tarkoittanut, että olen tiukkakriteerinen? M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alun ihastuminen / rakastuminen loppuu parissa vuodessa joka tapauksessa. Normaali suhteen kehityskaari. M46
Kyllä mä ottaisin silti mielummin kumppanin, jonka kanssa olis edes tsäänssi, että vielä vanhempanakin lempi leiskuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää kulti, mutta en viehäty susta enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap tilanne liittyy varmaan siihen, että naisilla on miesten pituus kriteerinä, mutta jos miehillä on naisten paino kriteerinä, tulee siitä kauhea sota.
No sä pystyt aika varmaksi lupaamaan, ettet lyhene 190cm --> 160cm. :D
Niin?
Pikkupallo taas ymmärsi tahallaan väärin?
Kyllä tälläkin palstalla mammat on raivoissaan, jos mies kehtaa toivoa normaalipainoista naista kumppanikseen.
Raivoissaan? Ilmeisesti pelkästään se, että nainen avaa suunsa, on raivoamista. Vasta-argumentteja et hyväksy. Pitäisi vaan hymyillä hiljaa.
Kertoo enemmän sinusta, kuin mammoista, että pidät heidän vastauksiaan raivona.
Esimerkiks tuota nimittelyä ei ole mammat tässä harrastaneet, toisin kuin sinä. Eli kenellä meni tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää kulti
Eihän viehättymiseen vaadita alkusuhteen rakastumisen kaltaisia tunteita. Etkö ole koskaan ollut pitkässä suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuule haittaa mitään. Sen verran hyvin viihdyn itsekseni, että tarvitaan tosiaan rakastuminen, jotta voisin luopua yksin elämisen eduista. Parisuhteissakin toistakymmentä vuotta tuli oltua, joten tiedän, ettei minun kannata lähteä suhteeseen kaveripohjalta. Kaveri voin olla naisen kanssa ilman parisuhdettakin. Mutta siis ovatko ihastuminen ja rakastuminen mielestäsi
Ei sun tietenkään tarvitse ihastua kehenkään. Ite varmaan silti jättäisin tapailun sikseen, vaikka olisin ehtinyt ihastuakin, jos mieheltä tällaisia mieltymyksiä tulisi ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa laittaa kriteeriksi ihan mitä vaan keksii. Vain mielikuvitus on rajana.
Toinen juttu on sitten se, löytyykö semmosta kumppania koskaan.
Kaikki on opetettu lapsesta asti saamaan kaikki, eli aina se uusin ja hienoin puhelin ja nopein netti ja muodissa olevat vaatteet sun muut.
Ei kenellekään kelpaa enää mikään muu kuin "se paras" mitä markkinoilla on tarjolla.
Ja vähän kuten tavaroiden kanssa, ne ketkä saa kaiken, ne ottaa kaiken eli useita tavaroita ja kumppaneita ja tässä yhtälössä ei synny parisuhteita lainkaan.
"Ei sun tietenkään tarvitse ihastua kehenkään. Ite varmaan silti jättäisin tapailun sikseen, vaikka olisin ehtinyt ihastuakin, jos mieheltä tällaisia mieltymyksiä tulisi ilmi. "
Siis mieltymyksiä, että mies on siihen mennessä ihastunut pitkiin, omasta mielestään kauniisiin aikuisiin, ei vielä keski-ikäisiin naisiin? M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa laittaa kriteeriksi ihan mitä vaan keksii. Vain mielikuvitus on rajana.
Toinen juttu on sitten se, löytyykö semmosta kumppania koskaan.
Kaikki on opetettu lapsesta asti saamaan kaikki, eli aina se uusin ja hienoin puhelin ja nopein netti ja muodissa olevat vaatteet sun muut.
Ei kenellekään kelpaa enää mikään muu kuin "se paras" mitä markkinoilla on tarjolla.
Ja vähän kuten tavaroiden kanssa, ne ketkä saa kaiken, ne ottaa kaiken eli useita tavaroita ja kumppaneita ja tässä yhtälössä ei synny parisuhteita lainkaan.
Niin jos se asia kysyttäisiin näin päin, että riittääkö sulle windows 95 ja ruostunut lada ja paljon käytetty iphone 2 puhelin ja yksiö mellunmäestä jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus
- älykkyys
- huumorintaju
- perhetausta
- Tupakoimattomuus
Millä aikakoneella tota seksikumppanien määrää pääsee muuttamaan?
Mihin tuo liittyy
Ihan mitä tahansa saa laittaa kriteereiksi. Itse en halua deittailla sellaista, jolla on kriteereinä ulkonäköpiirteitä, koska olen aika hälläväliä-asenteella omasta ulkonäöstäni. On siis ihan hyvä, jos rankkaamme toisemme heti pois.
Vierailija kirjoitti:
"Ei sun tietenkään tarvitse ihastua kehenkään. Ite varmaan silti jättäisin tapailun sikseen, vaikka olisin ehtinyt ihastuakin, jos mieheltä tällaisia mieltymyksiä tulisi ilmi. "
Siis mieltymyksiä, että mies on siihen mennessä ihastunut pitkiin, omasta mielestään kauniisiin aikuisiin, ei vielä keski-ikäisiin naisiin? M46
On kyllä mä näen tossa aika ison riskin, että miehellä on "fetissi" itseään huomattavasti nuorempiin naisiin. Tuskin tulee muuttumaan. Minä en viehäty tällaisista miehistä, jotka preferoi ikää niin voinakkaasti. Ei kai sekään väärin ole?
Toivottavasti löydät mieleisesi kumppanin ja jos et, niin toivottavasti olet tyytyväinen niinkin. :)
No ei kuule haittaa mitään. Sen verran hyvin viihdyn itsekseni, että tarvitaan tosiaan rakastuminen, jotta voisin luopua yksin elämisen eduista. Parisuhteissakin toistakymmentä vuotta tuli oltua, joten tiedän, ettei minun kannata lähteä suhteeseen kaveripohjalta. Kaveri voin olla naisen kanssa ilman parisuhdettakin. Mutta siis ovatko ihastuminen ja rakastuminen mielestäsi tiukkoja kriteereitä? Eivätkös useimmat halua sellaista? Vai tarkoitatko, että minun pitäisi ihastua naisiin, joihin en ihastu? Sehän on sama, kuin sanoisi homolle, että kannattaa ryhtyä heteroksi. M46