Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinnittää huomiota naispuoliseen kaveriin

Vierailija
13.01.2025 |

Uudehko miesystävä kiinnittää erikoisen paljon huomiota naispuoliseen kaveriin. Nainen on jopa itse varattu.

Käymme yhdessä harrastamassa ja minusta tuntuu kuin hän unohtaisi että olen olemassa. Muuten hän on todella huomioiva minua kohtaan.

Tämä on jotain jonka vain aistii ja se tuntuu pahalta. Kyselin mieheltä hänen muuttutta käytöstä tilanteessa, ilman että mainitsin ko naista ja hänestä tuli todella puolustava ja hän suuttui.

En tiedä voiko tällainen olla normaalia. Heillä on tiivis kaveriporukka, olen itse enemmän introvertti.

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee lähinnä omasta epävarmuudestasi ja mustasukkaisuudesta. Itselläkin on aina ollut monia hyvinkin läheisiä naispuolisia ystäviä, mutta ei sen enempää. Meillä on omat juttumme ja oma luottamuksemme keskenään ja se saattaa epävarmasta lumppanista tuntua ainakin alkuun oudolta. Mutta ystäviäni en jätä yhdenkään naisen takia.

Tämä jo kertoo tarpeeksi, että naispuolinen ystävä menee kumppanin edelle...

Joo yök, ei koskaan enää miestä jolla on "omat juttunsa" läheisten naiskavereiden kanssa. 

Vierailija
122/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites se toinen nainen on reagoinut tähän. Käyttäytyykö ihan neutraalisti vai näyttääkö että senkin puolelta olisi kiinnostusta ilmassa?

Sillä ei ole millinkään vertaa merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee lähinnä omasta epävarmuudestasi ja mustasukkaisuudesta. Itselläkin on aina ollut monia hyvinkin läheisiä naispuolisia ystäviä, mutta ei sen enempää. Meillä on omat juttumme ja oma luottamuksemme keskenään ja se saattaa epävarmasta lumppanista tuntua ainakin alkuun oudolta. Mutta ystäviäni en jätä yhdenkään naisen takia.

Joo yök, ei koskaan enää miestä jolla on "omat juttunsa" läheisten naiskavereiden kanssa. 

Sama. Kokeiltu on. 

Vierailija
124/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mites se toinen nainen on reagoinut tähän. Käyttäytyykö ihan neutraalisti vai näyttääkö että senkin puolelta olisi kiinnostusta ilmassa?

Sillä ei ole millinkään vertaa merkitystä.

Haluan vain tietää onko se nainen yhtään fiksumpi

Vierailija
125/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta oli joku avaus jossa mies sano että naisystävällään on miespuolisen kaverin kanssa yhteinen harrastus ja että viettää liikaa aikaa sen miehen kanssa. Mutta naiset täällä sano että mies on sairaalloisen mustasukkainen ja heikko itsetunto 😄 hauska nähdä aina kun roolit kääntää ympäri niin sitten se onkin ongelma

Vierailija
126/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä nus..kaikki mun kaverit jopa siskoni kanssa suuteli.Serkkuni vei kotiin autolla ja mitä lie sattunut autossa senkin tunnusti.Kuulin monta vuotta sitten tapahtuneen pettämisen tr.kertoi.Annoin takaisin kun olin eroomassa.Soitteli perään..Erohan siinä tuli muutenkin.Ällöön koko ukkoa,lipevä akkojen metsästäjä.Hyi.Oma elämään siinä kärsi.Lapset elää jo omillaan.Olisko muillekkin löytynyt kunnon mies,eikä mitään akkojen metsästäjää..sanoin yhdelle naiselle kerran.Uskollisuus mitä se on nykyään?

Vierailija
127/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät nykyään ymmärrä mitä uskollisuus on.

Vierailija
128/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan satamaan alapeukkua ja jokainen suhde on omanlaisensa, mutta kerron silti vähän eriävän tarinan kuin mitä täällä nyt yleisesti sanotaan.

Olin samassa tilanteessa, suhde oli aika uusi ja nähtiin miehen kavereita baareissa. Siellä oli yksi nainen, joka selkeästi oli koko porukan kullanmuru, kaikki miehet jutteli ja omanikin unohtui pitkäksi aikaa kuulumisia vaihtamaan. Sanoin kotona, että en tykännyt ja mikä tämä juttu on. Mies sanoi tosi jyrkästi, että ei ala tästä asiasta ja ystäviä pitää olla. Ei siis mitenkään ollut vihainen, mutta selkeästi halusi jättää asian siihen.

Vihasin siis naista valmiiksi kun lähdettiin kesällä mökille ja siellä sama jatkui. Yritin sitten toisten naisten kanssa vähän jutella että mikä tässä on, mutta mun ihmeeksi suhtautuivat siihen aika kylmästi ja tätä naista  puolustellen. Yksi sitten saunassa sanoi, että nainen oikeasti on kiva ja hyvä tyyppi ja naimisissakin (minkä siis tietysti tiesin), mutta on vaan vähän kuin keskushahmo siinä porukassa. Hänelle kerrotaan asioita, mitä muille ehkä ei ja kaikki jutut pitää ominaan. Aina ajattelee porukkaa ensin ja itseään sitten. Eikä todellakaan pidä peliä kenenkään muun kanssa! Mutta että koko porukka on vähän kyllästynyt siihen, että nainen saa heti pskan niskaan uusilta porukkaan tulevilta naisilta ja siitä varmaan miehenikin käytös, ei jaksa vaan tota. Oltiin kyllä mieltä, että paremmin ois voinut hoitaa.

No jonkun päästä tämä nainen teki mulle todella lojaalin palveluksen vaikeassa tilanteessa, ei ole koskaan "velkonut" saataviaan ja nykyään näen hänet samassa valossa kuin muutkin. 

Että jos suhde on uusi, kaveripiiri tiivis, niin ehkä kuitenkin kannattaa vähän pidempään ja ennakkoluulottomasti katsella ennen kuin tuomitsee miehen ja etenkin sen naisen. Tämä oli mulle hyvä oppi.

Vierailija
129/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään heti lähtisi sanomaan, että luiskaan vaan. Tiiviissä kaveriporukassa on piintyneet tavat ja noi on aina tulkinnanvaraisia.

Kamalan armotonta, sanotaan, että ei toinen ole esine, mutta heti jos itse huomaa esineessä olevan pienikään särö tai asiat ei uudessa suhteessa mene niin kuin itse tahtoo niin suhde ja ihminen pois vaan.

Jos nainenkin on varattu niin kyllä siinä nyt vaan semmoinen juttu voi olla, että harrastus vie mukanaan ja mies ei tajua käydä apta lepyttelemässä ja huomioimassa.

Vierailija
130/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr. 128

Eiköhän tuossa tapauksessa kannattaisi tehdä asia ystävällisesti lämpimästi selväksi puolisolle??? Huomasitko, että ap:n puoliso suuttui? Aikauiset ei käyttäydy noin.

Vierailija
131/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kats fleysh zup rumaneyting aoyf a teler volt krikhn mir amanasli. host vider gegesn shvemlekh, hot es geklapt.

Vierailija
132/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. 

Ihminen joka hahmottaa kaiken itsensä kautta on ihminen, jonka ymmärrys on kovin pientä. 

Jakaisitko ymmärrystä meille muillekin? Eikö tällä palstalla siis saa kertoa omista kokemuksista? Sinun yritys alentaa toista kommentoijaa kertoo sinusta paljon. 

Vierailija
133/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti:

Nauru ja silmänisku voi olla täysin viatonta. Ihmisellä on kova tarve seksualisoida kaikkea kun itsessä on jokin tyhjä kohta tai jotain kipeää. En ymmärrä miksi ystävällinen nauru tai humoristinen silmänisku pitää määritellä flirttailuksi. Riippuu toki energiasta ja eleistä millä ne tekee. Minä en näe silti omalla kohdallani tarpeelliseksi olla ylenmääräisen ystävällinen, nauravainen ja silmää iskevä, moni tulkitsee ne väärin. Sellaista kun kokee tarpeeksi voi todeta ettei siihen suuntaan kannata lähteä ollenkaan. Parisuhteessa ollessa tulen sitten mielummin tulkituksi vaikka etäiseksi ja neutraaliksi - todella paljon mielelläni. Rajani ovat niin selkeät ettei niitä kukaan tulkitse vahingossakaan väärin. Niin tärkeää minulle on kunnioittaa puolisoani ja itseäni.

Vastaukseni:

Kukin tyylillään. Omalla kohdallani kokisin liian rajoittavana, jos nauramistakin pitäisi rajoittaa parisuhteen takia. eri

Vierailija
134/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti:

Nauru ja silmänisku voi olla täysin viatonta. Ihmisellä on kova tarve seksualisoida kaikkea kun itsessä on jokin tyhjä kohta tai jotain kipeää. En ymmärrä miksi ystävällinen nauru tai humoristinen silmänisku pitää määritellä flirttailuksi. Riippuu toki energiasta ja eleistä millä ne tekee. Minä en näe silti omalla kohdallani tarpeelliseksi olla ylenmääräisen ystävällinen, nauravainen ja silmää iskevä, moni tulkitsee ne väärin. Sellaista kun kokee tarpeeksi voi todeta ettei siihen suuntaan kannata lähteä ollenkaan. Parisuhteessa ollessa tulen sitten mielummin tulkituksi vaikka etäiseksi ja neutraaliksi - todella paljon mielelläni. Rajani ovat niin selkeät ettei niitä kukaan tulkitse vahingossakaan väärin. Niin tärkeää minulle on kunnioittaa puolisoani ja itseäni.

Vastaukseni:

Kukin tyylillään. Omalla kohdallani kokisin liian rajoittavana, jos nauramistakin pitäisi rajoittaa parisuh

Nauraakin voi monella tavalla.

Vierailija
135/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan sivun tykkäysmäärät kuvaa hyvin palstaa; paljon on asiallistakin porukkaa, mutta sitten on myös pieni, mutta selkeä tissit ja takapuoli-tason vähemmistö

Vierailija
136/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on. Sosiopaatteja, psykopaatteja, joiden himot ottavat vallan välittömästi kun kinkku kävelee eteen. Jos olisin sinä, eroaisin. Miehet ovat keskimäärin aika paskaa, ja paska mies ekstrapaskaa

Vierailija
137/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta kun hänen käytös muuttui laajemmin tämän tilanteen jälkeen.

Aistin jotain outoa. En ole varma mitä se oli.

ap

Itse olen oppinut, että vaistoihin kannattaa luottaa. Omassa vastaavassa tapauksessa sen "kaverin" kanssa oli päädytty sänkyyn jo muutamiakin kertoja ennen meidän suhdetta, mutta en tiedä mikseivät alkaneet siitä sitten heti seurustella. Kai se oli ihanan jännää olla salasuhteessa parisuhteen sijaan. Paljastui siis lopulta, etteivät olleet siinä meidän suhteen aikanakaan pelkästään kavereita. 

Tuon suhteen aikana tapasin exän muitakin naispuolisia kavereita, joiden kanssa tulin hyvin toimeen, eli en lähtökohtaisesti suhtaudu epäilevästi. Tuon "kaverin" tavatessa tunnelma oli tosi outo, ja siitä jäin miettimään, että onko kaikki ihan nyt niin mitä minulle kerrotaan. 

Vierailija
138/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta oli joku avaus jossa mies sano että naisystävällään on miespuolisen kaverin kanssa yhteinen harrastus ja että viettää liikaa aikaa sen miehen kanssa. Mutta naiset täällä sano että mies on sairaalloisen mustasukk

Ei se yhteinen harrastus ole mikään ongelma, mut sellaisen miehen ja naisbestiksen kanssa joilla on "ihan omat juttunsa" kanssa tuntuu siltä että on kolmantena pyöränä näiden kahden treffeillä.

Vierailija
139/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta oli joku avaus jossa mies sano että naisystävällään on miespuolisen kaverin kanssa yhteinen harrastus ja että viettää liikaa aikaa sen miehen kanssa. Mutta naiset

Ei se yhteinen harrastus ole mikään ongelma, mut sellaisen miehen ja naisbestiksen kanssa joilla on "ihan omat juttunsa" kanssa tuntuu siltä että on kolmantena pyöränä näiden kahden treffeillä.

Ylipäätään pitäisin liian todennäköisenä, että ne bestikset jossain vaiheessa löytävät toisensa parisuhdemielessä. Siksi en itse lähtisi siihen suhteeseen kolmanneksi pyöräksi.

Vierailija
140/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Älä jätä sitä sikaa toisten kiusaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan