Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinnittää huomiota naispuoliseen kaveriin

Vierailija
13.01.2025 |

Uudehko miesystävä kiinnittää erikoisen paljon huomiota naispuoliseen kaveriin. Nainen on jopa itse varattu.

Käymme yhdessä harrastamassa ja minusta tuntuu kuin hän unohtaisi että olen olemassa. Muuten hän on todella huomioiva minua kohtaan.

Tämä on jotain jonka vain aistii ja se tuntuu pahalta. Kyselin mieheltä hänen muuttutta käytöstä tilanteessa, ilman että mainitsin ko naista ja hänestä tuli todella puolustava ja hän suuttui.

En tiedä voiko tällainen olla normaalia. Heillä on tiivis kaveriporukka, olen itse enemmän introvertti.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole mahdottomuus. Ei ollenkaan. Tietysti voi huomata, että joku ihminen on käytökseltään ja olemukseltaa tosi mukava. Mutta ei häneen ihastu, koska toista ei näe potentiaalisena puolisona. Toki tätä voi olla vaikea ymmärtää jos ei ole tehnyt työtä itsensä ja omien arvojensa kanssa, kasvanut aikuiseksi. En minäkään ymmärtänyt ennen."

Ei minulla ihastuminen edes riipu siitä onko toinen potentiaalinen puoliso vai ei. Toinen voi vaan kiinnostaa ja toiseen voi tuntea valtavaa vetoa. Olen tehnyt paljon itseni kanssa töitä, elänyt hyvin pitkissä suhteissa ja olen keski-ikäinen aikuinen nainen. Ihastun hyvin harvoin, mutta kyllä niin saattaa käydä vaikka kotona onkin rakas puoliso. On vaikea elää sellaisessa rakkauskuplassa, jossa on täysin immuuni muille, varsinkin jos yhteiselämää on ollut vaikka yli 20 vuotta. En minä edes näe ihastumista kamalana asiana. Ei siitä tarvitse edes puhua ja jättää siihen. Hienoa toki, jos joku kykenee olemaan noin yksiavioinen. Toisaalta vähän surullistakin, koska kevyt ja hienovarainen flirtti antaa iloa elämään. Se on kuin hiljainen kohteliaisuus toiselle ihmiselle.

Vierailija
82/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota intuitioon! Mies on kiinnostunut siitä naisesta.

Ihastusta ilmassa. Ei välttämättä sen enempää.

Luota kuitenkin intuitioosi ja pidä silmät auki. 

Parisuhteessa oleva aikuinen mies ei ihastu toisiin naisiin, koska ei katso heitä sillä silmällä. Muut naiset eivät ole edes vaihtoehto. Nämä on sellaisia arvoja ja rajoja joita ihminen voi laittaa vain itse itselleen.

:D Ei helvetti mitä roskaa.

Perustelut unohtui?

Toivottavasti näet asian toisin joku päivä ja saat kokea aidon rakkauden. Ihmiset eivät ole eläimiä. Jotkut toki elävät niinkuin olisivat.

Tode

Ei ole mitään uskisten juttuja. Ihan ilman uskoakin moni tietää mitä terveeseen parisuhteeseen kuuluu ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole mahdottomuus. Ei ollenkaan. Tietysti voi huomata, että joku ihminen on käytökseltään ja olemukseltaa tosi mukava. Mutta ei häneen ihastu, koska toista ei näe potentiaalisena puolisona. Toki tätä voi olla vaikea ymmärtää jos ei ole tehnyt työtä itsensä ja omien arvojensa kanssa, kasvanut aikuiseksi. En minäkään ymmärtänyt ennen."

Ei minulla ihastuminen edes riipu siitä onko toinen potentiaalinen puoliso vai ei. Toinen voi vaan kiinnostaa ja toiseen voi tuntea valtavaa vetoa. Olen tehnyt paljon itseni kanssa töitä, elänyt hyvin pitkissä suhteissa ja olen keski-ikäinen aikuinen nainen. Ihastun hyvin harvoin, mutta kyllä niin saattaa käydä vaikka kotona onkin rakas puoliso. On vaikea elää sellaisessa rakkauskuplassa, jossa on täysin immuuni muille, varsinkin jos yhteiselämää on ollut vaikka yli 20 vuotta. En minä edes näe ihastumista kamalana asiana. Ei siitä tarvitse edes puhua ja jättää siihen. Hienoa toki, jos joku kykenee ol

Näkemyksiä on monenlaisia. Moni ei ole kanssasi samaa mieltä ja minä olen yksi heistä. En voi kuvitellakaan edes ns. viattomasti flirttailevani. Minun silmissäni se ei ole viatonta. Anna paholaiselle pikkusormi, hän vie koko käden. En edes koe tarvetta flirttailuun, ei se kuuluu terveessä parisuhteessa olevalle. Ei tarvi elää missään rakkauskuplassa. Tarvii olla terveet arvot, itsearvostus ja puolison arvostus. Minulle asia on kovin yksinkertainen ja helppo. Ei kukaan joka todella rakastaa ja arvostaa puolisoaan (ja itseään) halua tai ota pienintäkään riskiä toisen ja suhteen satuttamisesta. Jos tällainen alkaa houkuttaa niin sitten on jotain pielessä omassa itsessä ja tarvii kasvaa vielä lisää.

Mainitset, että olet elänyt pitkissä suhteissa. Siis useammissa. Tähän nähden ymmärrän kommenttisi. Minä en usko eroamiseen (paitsi tavalla tai toisella väkivaltaisesta suhteesta tai pettämistapauksissa). Se toki vaatii viisauttaa kumppanin valinnassa ja sitä ei monella ole. Ihmiset eivät ole käyttötavaraa.

Vierailija
84/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ihastuminen edes riipu siitä onko toinen potentiaalinen puoliso vai ei. Toinen voi vaan kiinnostaa ja toiseen voi tuntea valtavaa vetoa. Olen tehnyt paljon itseni kanssa töitä, elänyt hyvin pitkissä suhteissa ja olen keski-ikäinen aikuinen nainen. Ihastun hyvin harvoin, mutta kyllä niin saattaa käydä vaikka kotona onkin rakas puoliso. On vaikea elää sellaisessa rakkauskuplassa, jossa on täysin immuuni muille, varsinkin jos yhteiselämää on ollut vaikka yli 20 vuotta. En minä edes näe ihastumista kamalana asiana. Ei siitä tarvitse edes puhua ja jättää siihen. Hienoa toki, jos joku kykenee ol

Flirttailu on seksuaalista. Aikuisella ja kypsällä, terveellä parisuhteessa olevalla ihmiselle ei ole tarvetta eikä halua harrastaa mitään seksuaalista kenenkään muun kanssa.

Vierailija
85/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te yritätte kääntää asian niin, että aloittaja on vainoharhoissaan kuvitellut kaiken? Kai sen nyt huomaa, jos oman kumppanin käytös on yhtäkkiä erilaista, kun seurueessa on tietty henkilö. En tiedä teistä muista, mutta minä huomaan ainakin. Sellaisessa tilanteessa käännän omankin käytökseni välinpitämättömään suuntaan, ja teen mitä suinkin huvittaa. En ikinä rupea kyselemään, miksi puhuit tuon kanssa, onko teillä jotain meneillään tms. Kaikkeen en ole viitsinyt edes reagoida, vaan olen antanut olla.

Luuletteko tosiaan että olette ainoita naisia joita kumppaninne pitää viehättävänä - aika naiivia :D

Niin miehelle kaikki ala-arvoinen käytös on sallittua. Miehien sikailua pitää suvaita ja ymmärtää. Nainen kun tekisi samoin niin ois heti huomionhakuinen Huo*a.

Vierailija
86/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee lähinnä omasta epävarmuudestasi ja mustasukkaisuudesta. Itselläkin on aina ollut monia hyvinkin läheisiä naispuolisia ystäviä, mutta ei sen enempää. Meillä on omat juttumme ja oma luottamuksemme keskenään ja se saattaa epävarmasta lumppanista tuntua ainakin alkuun oudolta. Mutta ystäviäni en jätä yhdenkään naisen takia.

Ei varsinkaan jos kutsut heitä lumppaneiksi niin ei lupaa sinusta hyvää. Pitäähän sinulla olla optio ystäviin.

Vierailija
87/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävä keskustelu. Mukava nähdä, että tältä palstalta löytyy fiksujakin ihmisiä!

Vierailija
88/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies ns. unohtaa olemassaolosi kertoo jo hänestä paljon. Hän ei välitä tai osaa huomioida sinua. Ja tämähän ei ap kerro mitään sinusta, ainoastaan tuosta miehestä ja hänen satuttavasta käyttäytymisestään. Tuo on jo todella räikeää käytöstä.

Vierailija
89/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te yritätte kääntää asian niin, että aloittaja on vainoharhoissaan kuvitellut kaiken? Kai sen nyt huomaa, jos oman kumppanin käytös on yhtäkkiä erilaista, kun seurueessa on tietty henkilö. En tiedä teistä muista, mutta minä huomaan ainakin. Sellaisessa tilanteessa käännän omankin käytökseni välinpitämättömään suuntaan, ja teen mitä suinkin huvittaa. En ikinä rupea kyselemään, miksi puhuit tuon kanssa, onko teillä jotain meneillään tms. Kaikkeen en ole viitsinyt edes reagoida, vaan olen antanut olla.

Luuletteko tosiaan että olette ainoita naisia joita kumppaninne pitää viehättävänä - aika naiivia :D

Niin miehelle kaikki ala-arvoinen käytös on sallittua. Miehien sikailua pitää suvaita ja ymmärtää. Nainen kun tekisi samoin niin ois heti huomionhakuinen Huo*a.

Sivusta: en todellakaan luule olevani kosmoksen upein. En koe siihen tarvetta. Riittää että pidän riittävästi omasta ulkonäöstäni, huolehdin itsestäni, arvostan itseäni. Näen usein erittäin viehättäviä naisia ja tyttöjä, iloitsen kun huomaan, miten jollakin on tyyliä, hyvää makua pukeutumiseen tai luonnonkauneutta. Sanon siitä puolisollekin. Sitä en tiedä miten hän kokee. Kauneus on ilo muillekin. Huonolla itsetunnolla varustettu hakee huomiota kaikin tavoin.

Vierailija
90/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa oleva aikuinen mies ei ihastu toisiin naisiin, koska ei katso heitä sillä silmällä. Muut naiset eivät ole edes vaihtoehto. Nämä on sellaisia arvoja ja rajoja joita ihminen voi laittaa vain itse itselleen.

Perustelut unohtui?

Toivottavasti näet asian toisin joku päivä ja saat kokea aidon rakkauden. Ihmiset eivät ole eläimiä. Jotkut toki eläv

Onpa hienoa, että uskoni tuli tekstistäni läpi vaikka en edes sitä maininnut. Aito rakkaus on tosiaan hyvin harvinaista. 

Kyllähän lapsenomainen ja typerä ajattelu aina uskiksen paljastaa. Siinä sitten on uskosi koetuksella kun 'aito rakkautesi' kairaa naapurin Aunea ahteriin :D

Vierailija
91/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miehelle kaikki ala-arvoinen käytös on sallittua. Miehien sikailua pitää suvaita ja ymmärtää. Nainen kun tekisi samoin niin ois

TYTTÖJÄ??? Siis LAPSIA!! Jos ei muu viesti kertonut sinusta kaikkea tarvittavaa niin tuo kertoo. 

Vierailija
92/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelut unohtui?

Toivottavasti näet asian toisin joku päivä ja saat kokea aidon rakkau

Maailma ei tunne Jumalan viisautta. Kuten ylempänä kommentoitiin:

Ei ole mitään uskisten juttuja. Ihan ilman uskoakin moni tietää mitä terveeseen parisuhteeseen kuuluu ja mitä ei.

Vierailija
93/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset miehet eivät muutu, tai pojat pikemminkin. Asiatonta käytöstä häneltä, olen pahoillani ap. Tuo ei ole aitoa rakkautta.

Se, että mies suuttuu kertoo tilanteesta kaiken tarvittavan. Siis yksin jo tuollaisesta suuttuminenkin on todella iso punainen lippu.

Ap, älä tuhlaa aikaasi. 

Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet eivät rakastu. He vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

Vierailija
94/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset miehet eivät muutu, tai pojat pikemminkin. Asiatonta käytöstä häneltä, olen pahoillani ap. Tuo ei ole aitoa rakkautta.

Se, että mies suuttuu kertoo tilanteesta kaiken tarvittavan. Siis yksin jo tuollaisesta suuttuminenkin on todella iso punainen lippu.

Ap, älä tuhlaa aikaasi. 

Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet eivät rakastu. He vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

Totta, pojat toimivat näin. Miehet ovat toista maata.

Vierailija
95/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä tuhlaa aikaasi. 

Eivät ole.

Vierailija
96/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä tuhlaa aikaasi. 

Eivät ole.

Mies=ymmärtää naisen arvon ja tietää mitä rakkaus on

Poika=tunteilu on lässynlää

Kaikista ei siis ikinä tule miehiä.

Vierailija
97/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä tuhlaa aikaasi. 

Eivät ole.

Mies=ymmärtää naisen arvon ja tietää mitä rakkaus on

Poika=tunteilu on lässynlää

Kaikista ei siis ikinä tule miehiä.

Mies = yli 30v, tekee mällitarpeet emättimeen tai on tekemättä

Poika = alle 30v, tekee mällitarpeet emättimeen tai on tekemättä

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Vierailija
98/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiristä silmukkaa vaan löysää. Skippaa ne treenit joissa käytte yhdessä ja ilmoita vaan mystisesti että sulla onkin muuta. Mies tekee tuon koska voi. Sun kainalosta turvallista katella muita. Osoita ettei kainalosi ole vielä pysyvästi hänelle merkitty. Älä takerru. 

Vierailija
99/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kiristä silmukkaa vaan löysää. Skippaa ne treenit joissa käytte yhdessä ja ilmoita vaan mystisesti että sulla onkin muuta. Mies tekee tuon koska voi. Sun kainalosta turvallista katella muita. Osoita ettei kainalosi ole vielä pysyvästi hänelle merkitty. Älä takerru. 

Näitä ohjeita kannattaa noudattaa jos ei arvosta itseään ja haluaa kärsiä.

Vierailija
100/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mainitset, että olet elänyt pitkissä suhteissa. Siis useammissa. Tähän nähden ymmärrän kommenttisi. Minä en usko eroamiseen (paitsi tavalla tai toisella väkivaltaisesta suhteesta tai pettämistapauksissa). Se toki vaatii viisauttaa kumppanin valinnassa ja sitä ei monella ole. Ihmiset eivät ole käyttötavaraa."

Vedit johtopäätöksen, että käytän ihmisiä hyväksi, koska minulla on ollut suhteita. Minulla on ollut kaksi pitkää suhdetta, joissa ensimmäiseen eroon oli niin hyvä syy, että jopa sinä sen hyväksyit mukisematta. Ja kyllä valitsin mielestäni hyvin, mutta ihminen ikävä kyllä voi sairastua ja hänen mielenmaisema muuttua. Jotenkin inhottavaa tekopyhyyttä tuomita muut noin vain. Flirttailu voi olla naurua tai viatonta silmäniskua sopivassa kohdissa. Ei kaiken pidä olla niin vakavaa tai edes seksuaalista. Pettäminen tietenkin on aina väärin ja jos teillä on noin tiukat rajat, niin pitäkään niistä kiinni. Itselläni rajat on vähän löyhemmät eikä se tee minusta huonoa ihmistä.

Ap.n tapaukseen on vaikea sanoa juuta tai jaata. Onhan sellainen selkeä toisen naisen huomioiminen väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän