Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinnittää huomiota naispuoliseen kaveriin

Vierailija
13.01.2025 |

Uudehko miesystävä kiinnittää erikoisen paljon huomiota naispuoliseen kaveriin. Nainen on jopa itse varattu.

Käymme yhdessä harrastamassa ja minusta tuntuu kuin hän unohtaisi että olen olemassa. Muuten hän on todella huomioiva minua kohtaan.

Tämä on jotain jonka vain aistii ja se tuntuu pahalta. Kyselin mieheltä hänen muuttutta käytöstä tilanteessa, ilman että mainitsin ko naista ja hänestä tuli todella puolustava ja hän suuttui.

En tiedä voiko tällainen olla normaalia. Heillä on tiivis kaveriporukka, olen itse enemmän introvertti.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies kun ei suostunut edes keskustelemaan aiheesta kanssasi.

Vierailija
142/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja se tunne, mikä kyseisissä tilanteissa syntyy, on hyvin intuitiivinen, sitä ei voi selittää. Kyse ei omalla kohdallani ollut siitä, että olisin ollut mustasukkainen. Se toinen nainen vain selvästi herätti miehessä jotain selittämätöntä vetovoimaa. Sitä sanotaan kemiaksi. Vaikka mies tavallaan oli huomaavainen minuakin kohtaan, ei samaa kemiaa hänellä selvästikään ollut minua kohtaan. Ja ne mieheen silmiin syttyneet tähdet, viipyilevä katse hänessä, kun se naispuolinen kaveri oli paikalla. No, eipä tarvitse tuota asiaa enää murehtia. En halunnut olla miehelle enää mikään itsestään selvyys, arkinen kapine, joka ei sytytä silmiin tähtiä. Minun oli aika jatkaa matkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies ns. unohtaa olemassaolosi kertoo jo hänestä paljon. Hän ei välitä tai osaa huomioida sinua. Ja tämähän ei ap kerro mitään sinusta, ainoastaan tuosta miehestä ja hänen satuttavasta käyttäytymisestään. Tuo on jo todella räikeää käytöstä.

Joo, ei vaan pysty jättään huomiotta tuollaista. 

Nuorempana kun itselläni oli vielä kova tarve olla hyväksytty, niin tuli katsottua vaikka mitä läpi sormien.

Esim. Oltiin exän kanssa baarissa viettämässä hauskaa iltaa, ja istuttiin baaritiskillä. Siihen sitten sattumalta tuli muutama exän kaveri, ja jäivät juttelemaan. Päätin käydä vessassa sillä välin kun ex vaihtaisi kavereidensa kanssa kuulumisia, sanoin tästä niin, että varmasti huomaisi/kuulisi. Jätin käsilaukkuni tuolille, etten joutuisi kantamaan mukana.

Kävin vessassa, ja palasin tiskille. Exäni kavereineen oli tiessään, käsilaukkuni oli jätetty tuolille, samoin tiskille juuri ostamani lähes täysi juoma.

Ulos olivat menneet tupakalle, selitykset luokkaa "en mä mitään kuullu/huomannu". 

Nykyään laittaisin tuollaisessa kohtaa suoraan poikki. Jos ei huomaa minun poistuneen (sanoin kyllä meneväni vessaan niin, että varmasti kuuli), ja huoletta jättää siihen tuolille näkyvästi jääneen käsilaukkunikin kenen tahansa vietäväksi, niin olen siinä kohtaa aika yhdentekevä toiselle. Ja näinhän se lopulta oli, ei toinen ollut koskaan mitään "ihan ok" -tunnetta kummempaa minua kohtaan tuntenut.

Vierailija
144/144 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee lähinnä omasta epävarmuudestasi ja mustasukkaisuudesta. Itselläkin on aina ollut monia hyvinkin läheisiä naispuolisia ystäviä, mutta ei sen enempää. Meillä on omat juttumme ja oma luottamuksemme keskenään ja se saattaa epävarmasta lumppanista tuntua ainakin alkuun oudolta. Mutta ystäviäni en jätä yhdenkään naisen takia.

Mutta naisen jätät ystävien takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan