Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinnittää huomiota naispuoliseen kaveriin

Vierailija
13.01.2025 |

Uudehko miesystävä kiinnittää erikoisen paljon huomiota naispuoliseen kaveriin. Nainen on jopa itse varattu.

Käymme yhdessä harrastamassa ja minusta tuntuu kuin hän unohtaisi että olen olemassa. Muuten hän on todella huomioiva minua kohtaan.

Tämä on jotain jonka vain aistii ja se tuntuu pahalta. Kyselin mieheltä hänen muuttutta käytöstä tilanteessa, ilman että mainitsin ko naista ja hänestä tuli todella puolustava ja hän suuttui.

En tiedä voiko tällainen olla normaalia. Heillä on tiivis kaveriporukka, olen itse enemmän introvertti.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseinen nainen herkullinen pakkaus? Kuvaile vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kaverilla on hyvät tissit ja perse.

Vierailija
4/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt hyvä vähän potkia muitakin renkaita ennen kuin tekee kaupat.

Vierailija
5/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä kaverilla on hyvät tissit ja perse.

Ei sen paremmat kuin minullakaan. Olemme kummatkin urheilullisia.

ap

Vierailija
6/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse lienee lähinnä omasta epävarmuudestasi ja mustasukkaisuudesta. Itselläkin on aina ollut monia hyvinkin läheisiä naispuolisia ystäviä, mutta ei sen enempää. Meillä on omat juttumme ja oma luottamuksemme keskenään ja se saattaa epävarmasta lumppanista tuntua ainakin alkuun oudolta. Mutta ystäviäni en jätä yhdenkään naisen takia.

Vierailija
7/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee lähinnä omasta epävarmuudestasi ja mustasukkaisuudesta. Itselläkin on aina ollut monia hyvinkin läheisiä naispuolisia ystäviä, mutta ei sen enempää. Meillä on omat juttumme ja oma luottamuksemme keskenään ja se saattaa epävarmasta lumppanista tuntua ainakin alkuun oudolta. Mutta ystäviäni en jätä yhdenkään naisen takia.

Ei tietenkään, mutta kun hänen käytös muuttui laajemmin tämän tilanteen jälkeen.

Aistin jotain outoa. En ole varma mitä se oli.

ap

Vierailija
8/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta kun hänen käytös muuttui laajemmin tämän tilanteen jälkeen.

ap

Eli sä "aistit" jotain kuvittelemaasi, syytit siitä miestä koska "ihan vaan tuntu siltä" ja nyt oikeasti vielä ihmettelet et miks sen käytös muuttui? Miettii varmaan et minkähän tason hullu sä oikeesti oot kerran oot noinkin sekasin ja tuot sen ilmi jo suhteen alussa. 

Vierailija
10/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietit, voiko tällainen olla normaalia, niin mieti syvällisesti myös omaa käsitystäsi itsestäsi ihmisenä. Onko taustassani jotain, miksi minun on vaikea luottaa toiseen, miten paljon haluan minulle osoitettavan kiintymystä. Epävarmuus on tila, jota elämässä joutuu sietämään aina jonkin verran ja joskus siihen on tietenkin myös syynsä. Parisuhde vaatii myös molemminpuolisen kommunikointikyvyn.

Vierailija
11/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioon! Mies on kiinnostunut siitä naisesta.

Vierailija
12/144 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kaveristasi nakukuva niin voimme arvioida mahdollisia syitä tälle tilanteelle. 

Vierailija
13/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks niillä eroottista settii vai muodollista kaveruutta?

Vierailija
14/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kaveria pitää käydä miehen lykkäämässä! Tai sitten annat niin paljon pesää ettei kaverit pysy enää mielessä! T: M65+

Vierailija
15/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kaveristasi nakukuva niin voimme arvioida mahdollisia syitä tälle tilanteelle. 

+1 T: M65+

Vierailija
16/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu siitä eroon.

Vierailija
17/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ohimennen mieluusti kaupoissa naisia joilla on legginsit ja polvisaappaat.

Vierailija
18/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli sä "aistit" jotain kuvittelemaasi, syytit siitä miestä koska "ihan vaan tuntu siltä" ja nyt oikeasti vielä ihmettelet et miks sen käytös muuttui? Miettii varmaan et minkähän tason hullu sä oikeesti oot kerran oot noinkin sekasin ja tuot sen ilmi jo suhteen alussa.

Olen eri, mutta kyllä sen yleensä huomaa jos jonkun käytös muuttuu jossain tietyssä tilanteessa. Ei se ole mitään hulluutta jos aistii asioita ympäristöstä. 

Vierailija
19/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset miehet eivät muutu, tai pojat pikemminkin. Asiatonta käytöstä häneltä, olen pahoillani ap. Tuo ei ole aitoa rakkautta.

Se, että mies suuttuu kertoo tilanteesta kaiken tarvittavan. Siis yksin jo tuollaisesta suuttuminenkin on todella iso punainen lippu.

Ap, älä tuhlaa aikaasi. 

Vierailija
20/144 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda mies. Ota uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän